Gå til innhold

Planlagt keisersnitt ved St Olavs i Trondheim


Wilma84

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha planlagt keisersnitt ved St olavs i august, dersom alt går slik som planlagt. 

Noen som har noen erfaringer?

Hvor lenge blir man der, og bor man på rom med andre? Rett og slett hvordan var opplevelsen?

 

Dette blir min førstefødte  :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

jeg hadde i 2011, hadde en flott opplevelse. De har kun enerom der :-) ammingen kom godt igang og jeg fikk ha lille snupp på overvåkningen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg hadde planlagt på mars 2013. Var der fra tirsdag til fredag. Hun skulle egentlig komme ned på overvåkingen, men pga at jeg skulle opp igjen så raskt, ble hun værende sammen med pappa til jeg kom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde planlagt ks desember 2012, lå tre netter på enerom på barsell. der har man eget bad - det var veldig godt!

veldig hyggelige og hjelpsomme jordmødre/sykepleiere der som til en hver tid var behjelpelige med alt mulig man måtte lure på som førstegangs. skal ha nytt planlagt ks nå i juni og jeg ser frem til oppholdet på barsell :)
eneste negative jeg har å si er at om man ligger der på "røde-dager"/helligdager så er det et svare styr med matserverings-tidspunktene :P frokost-lunsj-middag var alt ferdig servert klokka 14...

til vanlig er det visst ikke sånn ;)
kiosken i 1.etg på kvinne-banr senteret er heller ikke noe å skryte av. men man kommer seg fint bort til nevro og ahl-senteret hvor de har narvesen/7-11 og persilleriet :) lån en rullestol å få mannen til å trille - de på avdelingen passet mer en gjerne junior om vi skulle avgårde for å kjøpe oss noe mat. (man kommer seg i mellom senterene innendørs hele veien så du slipper å gå ut for å komme dit du skal :) den nye kantinen/kafeteriaen på Kunnskapssenteret har også fåt masse skryt for veldig god mat! (men de stenger visst kl 14 )

 

ble litt mye snodig info (matorientert sådan), men jeg jobber på St.Olavs så mattilbudene rundt om kring på sykehuset er jeg kjent med :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ks i 2008 så er jo en liten stund siden, men hadde en fin opplevelse. De tok hensyn til at jeg blandt annet ønsket å ha lille hos meg hele tiden, og de hadde da en egen jordmor som satt med lille ved min side hele tiden når de sydde meg sammen :)

Er vel vanlig å ligge 3-5 dager etter ks, hadde enerom med eget bad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei!

Jeg hadde keisersnitt ved st. olav i 2010 og skal ha et nytt et nå starten av juni:-)

Jeg var kjempefornøyd med oppholdet og tryggheten rundt. Snille gode jordmødre, barnepleiere som kom innom å så til og var så behjelpelige. jeg var der 5 dager.  men det var fordi jeg fikk hematom under operasjonssåret og litjmann va litt liten. 

Men alt i alt! Gled deg!  :hjertesmil: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...