Lillefy Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Jeg fikk en medisinsk abort 14. Desember, var ferdig med blødning den 21. Hadde sex 22&31 Desember (med kondom), og ultralyd 2.jan viste at alt var "ok". Legen sier til meg at det nok går litt tid før jeg får ny eggløsning/mens, han måler folliklene (?) mine
Lillefy Skrevet 9. januar 2014 Forfatter #2 Skrevet 9. januar 2014 Den ble postet før jeg ble ferdig! Haha:-) Folliklene mine var så små....jeg ANER ikke hva han snakket om.....problemet nå er at jeg FREAKER UT fordi jeg har hatt massive graviditets symptomer de siste par dagene. Puppene er dobbel størrelse og jeg er kvalm....alt jeg kjenner igjen fra å være gravid. Jeg har vært gravid flere ganger,- har tre unger:-) Så jeg vet hvordan det føles!! Men er det overhodet mulig i ovenstående scenario??? hilsen 13 år igjen!!!
Stella&My+2 Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 (endret) En eller fler follikler vokser hver mnd, og når de er ca 18-25 mm slippes egget (eller eggene) som kan befruktes. De kan vokse 1-2 mm om dagen. Iom at de var små den 2 januar vil jeg tro han mente det var dager til neste EL. Men ikke mnd eller flere uker, eller at du nettopp hadde hatt EL (som feks i slutten av desember da du hadde sex...Men hvis dere bruke kondom riktig, så sjansene er vel små for en ny graviditet:) Endret 10. januar 2014 av Stella&My+2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå