Gå til innhold

Hyttetur med barn jeg ikke liker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min har en kamerat som jeg rett og slett ikke liker noe særlig. Han er frekk og veldig kravstor. Nå vil gutten ha med seg denne vennen når vi skal på hytta neste gang. Jeg har ikke lyst. Andre venner tar jeg gjerne med men en hel helg med denne gutten har jeg ikke lyst på. Hva sier jeg?

Kan jeg si at han kan ta med en annen eller bør jeg rett og slett bite tennene sammen og tåle ham en helg?

Anonymous poster hash: b7700...291

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde bare sagt nei. At det holder med ettermiddagsbesøk hjemme

Anonymous poster hash: f4c91...cc1
Skrevet

Tåle han en helg!

Å være foreldre ha handler om å sette barnet sitt behov foran deg selv.

Anonymous poster hash: 49c85...900
Skrevet

Hadde sagt nei.

Orker ikke omgås ufyselige unger.

Anonymous poster hash: ec169...309

Skrevet

Sett sønnen din foran deg selv. han vil ha denne gutten med seg,ta får du bite tennene sammen for en helg

Skrevet

Jeg har sakt ja, men neimen om jeg gleder meg!

Forøverig er jeg ikke enig i at foreldrene bestandig skal gjøre som barna vil. En helgetur skal være for hele familien. Det er ingen selvfølge at ungene får ta med seg hvem de vil, når de vil, akkurat som at jeg ikke tar med meg noen jeg vet mannen misliker. Problemet her er jo at vi ikke ønsker at barna våre skal få vite om at jeg og mannen misliker denne gutten.

Anonymous poster hash: b7700...291

Skrevet

Hadde tatt med gutten, men brukt helgen på å informere om vår måte å gjøre ting på når han ble kravstor og frekk. Selvfølgelig på en korrekt måte.

Anonymous poster hash: d942c...956
Skrevet

Jeg ville gitt ham en sjanse, men vært tydelig på reglene. Hvis det ikke funker som du krever, kan du si nei ved neste anledning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...