Gå til innhold

Selv "Norges vakreste" har sine mindre heldige øyeblikk...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overrasket over at ei så ung jente kan ha så mange rynker. Huff, solen er brutal :(

Anonymous poster hash: 73210...b10
Skrevet

Overrasket over at ei så ung jente kan ha så mange rynker. Huff, solen er brutal :(

Og verre skal det bli. 

Anonymous poster hash: d56cb...cac

Skrevet

Uheldig bilde ja..

Men sånn ser jeg ut på et normalt bilde, og jeg er 22...

Anonymous poster hash: de76d...2f3

Skrevet

Ser ikke noe galt med dette bildet jeg. Vakker uansett om kameravinkelen er slik, og vakker er hun selv om hun hadde en litt rar ansikts"grimase" der. Hvor er disse rynkene? 

Anonymous poster hash: 10802...29a
Skrevet

Er det ikke fælt å måtte lete etter feil hos folk? Spesielt folk som ikke har gjort en noen ting galt?

Hu ser mye bedre ut enn meg, selv på en dårlig dag og et uheldig bilde. Lurer på hvor nedslående dommen din av mitt mårratryne ville vært! :/

Skrevet

Ser ikke noe galt med dette bildet jeg. Vakker uansett om kameravinkelen er slik, og vakker er hun selv om hun hadde en litt rar ansikts"grimase" der. Hvor er disse rynkene?

I panna f.eks

Anonymous poster hash: 97988...4a2

Skrevet

Pannen, rundt øynene og rundt munnen.

Skrevet

Hun er vakker, og ikke akkurat stygg på dette bildet da, hvem ser ut som seg selv while doing grimaser? Rynkene er mer eller mindre ikke-eksisterende, noe må jo synes når man får blitz rett i fleisen...

Anonymous poster hash: 2dde6...156

Skrevet

Hæ? Rynker? Hvor? Og i så fall.....hva er problemet med det? Vi har da rynker alle sammen. Og ikke synes jeg det er mye fint med et plastikktryne som har mer til felles med ei utstillingsdokke enn et vanlig menneske. Takke meg til rynker og et stort smil

Skrevet

Ikke et fint bilde av henne men ser hverken rynker eller andre skavanker.

Virker mer som HI er litt misunnelig. Tror du må finne et enda værre bilde gitt.

Anonymous poster hash: 1e93b...eaa

Skrevet

Hæ? Rynker? Hvor? Og i så fall.....hva er problemet med det? Vi har da rynker alle sammen. Og ikke synes jeg det er mye fint med et plastikktryne som har mer til felles med ei utstillingsdokke enn et vanlig menneske. Takke meg til rynker og et stort smil

Jada, men det er litt skummelt når ei så ung jente har flere rynker enn noen dobbelt så gammel. Da er man uforsiktig i solen, og uforsiktig i livsstilen. Sier det ikke for å være slem, men solsikkerhet er viktig!

Skrevet

http://www.kjendis.no/2012/05/11/kjendis/musikk/tone_damli_aaberge/blogg/kritikk/21531192/

Her f.eks. En i tyveårene som har så sliten hud tar ikke godt vare på seg selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...