Gå til innhold

Noen som har bodd i Kardemommeby? Hvordan var det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir en natt i Abra og en natt i Kardemommeby på oss i år :)

I og med at jenta vår er så opptatt av bøkene til både Kardemomme og Kaptein Sabeltann så gjør vi det, til tross for hva det koster..

Anonymous poster hash: 7c079...bd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var supert :) kunne gå i parken etter stengetid å se på de dyrene man ikke fikk se på dagtid. Er det veldig varmt er de slappe på dagen, men i stor aktivitet på ettermiddag/kveld :) dessuten er det mange folk og masse å se på om dagen. Som er stengt på kveldstid :)

Anonymous poster hash: 188ef...1c8

Skrevet

Verdt hver krone!!

(Det var svigermor som betalte, men likevel.)

Røverne kom "på besøk" på kvelden, og vi måtte bli med dem hjem for å lete etter noen forsvunnede sokker. Utrolig gøy for barna (og de voksne). Etterpå serverte røverne pølser og saft, og det var strengt forbudt å si "takk", i stedet for måtte man si "det var jammen meg på tide!". Fnis.

Skrevet

Så bra!! Det var dette med å få gå i parken etter stengetid som fristet mest!! Er det mange av dyrene som er ute? Noen trekker vel inn.. Det blir fint å kunne slappe av litt og ikke stresse for å få sett alt i løpet av dagen..

HI

Skrevet

Så fantastisk ned pølsefest!! Herregud som jeg gleder meg!! ( Likte den med at det var verd hver krone av svigermors penger. Hihihi)

Er det da slik at man får vite når de kommer? Med tanke på at vi vil gå rundt i parken på kveldstid..

Vi var to netter i Abra i fjor, og det var helt magisk!!

HI

Skrevet

De kom klokka sju, mener det ble opplyst om på forhånd. Det var supergøy.

Anbefaler å gå en runde i den nordiske delen av dyreparken etter stengetid. Vi så otere som lekte i vanndammen sin, flere gauper og en hel ulveflokk med to små valper som småkranglet og løp klossete omkring. Helt magisk i skumringen :-)

Skrevet

Tusen takk for tips!! Det var nordisk villmark jeg tenkte på også :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...