Gå til innhold

Hva er det vakreste og fineste du har opplevd gjennom livet.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fødslene av min tre barn

En 1,5 års reise sammen med mannen min

Å finne mannen min!

Anonymous poster hash: d95d0...f65
Skrevet

Åh, det er mye vakkert som har skjedd i livet mitt!

Dagen sønnen min ble født, og egentlig alle de små herlige øyeblikkene med han.

Det å finne en mann, etter jeg gjorde det slutt med eksen, som fikk meg til å innse hvor bra jeg egentlig er, å føle på at noen virkelig elsker deg (uten om min sønn har jeg aldri hatt den følelsen) og at du virkelig av hele deg elsker den personen tilbake. Alle små øyeblikk med kjæresten, han er virkelig alt som er godt her i verden (sønnen min også så klart, men det sier seg selv).

Dagen jeg innså at jeg faktisk hadde makten til å ta kontroll over mitt eget liv, at jeg ikke ville leve som et offer fra en vanskelig barndom, men være en selvstendig kvinne på egne ben, 

Turer jeg har vært på som tok pusten fra meg, mennekser jeg har møtt som overgår alle andre..Det er så mye vakkert her i livet, i de små øyeblikkene :)

Anonymous poster hash: d651a...40d
Skrevet

Å få barn. Første ultralyd, det var magisk!

Skrevet

Å få oppleve å være gravid og føde mine barn. Den følelsen når babyen blir lagt på brystet for første gang<3

Skrevet

Når min far talte i bryllupet var sterkt, jeg hadde aldri trodd han kom til å tørre å si noe, så sa han masse fint :)

Å bli mamma er det absolutt største og sterkeste!

Da legen fant hjertelyd på tidlig ul, var der egentlig for å bekrefte at det nok en gang var gått galt.Og ble en alldeles fantastisk skjønn lillesøster :)

Sommernatta mannen og jeg møttes, lå på brygga og venta på at verden skulle våkne:)

Første kveld og natt i egen leilighet første gang jeg flyttet for meg selv:) roen og gleden over mitt eget sted :)

De første timene med nyfødt baby var og helt magiske:)

Å jeg har masse fine ,gode ,vakre minner , burde vel egentlig skrive sånt ned i en bok og ha til de eldre dager;)

Skrevet

Det å bli mamma til 3 fantastiske barn! 

Det å ha en mann som elsker meg 100%. 

Ja, dette er vel topp 2 i allefall. Hverdagslykke har jeg også plenty av :) 

Skrevet

Det aller beste øyeblikket i hele mitt liv er faktisk den dagen jeg fikk lappen. Den følelsen jeg hadde da tror jeg aldri at jeg kommer til å kjenne på igjen - det var en fantastisk ut-av-kroppen-opplevelse. 
Hadde kjempet i mange år for å få lov til å kjøre bil, og hele prosessen frem mot å få kjøretillatelse tok mye tid og energi (har et "handikapp" som egentlig ikke tillater at jeg skal kjøre bil helt uten videre) 

Anonymous poster hash: 791b2...20d
Skrevet

UL med mine barn, og fødslene deres da jeg fikk barnet opp på brystet. Den første natta deres da jeg lå våken og beundret skjønnheten deres som er helt hinsides alt.

Øyeblikket da jeg fortalte mine foreldre og mormor/bestefar at jeg var gravid (førstefødte barne-/oldebarn).

Hver dag med barna mine da de gir verdens største smil eller bare sier at "mamma, jeg er så glad i deg".

Ettermiddagen/kvelden/natten til 1. mai da russetiden min startet, - det beste varmeste førsommerværet og beste venninnene og en magisk forventningsfull stemning.

Første natta i ny leilighet for meg selv,- fantastisk frihetsfølelse.

Å sitte på stranda i Australia og se soloppgangen på vei hjem fra fest.

Å være småstein på Frasier Island sammen med bestekompisen og stå på samme sted og se 360 grader rundt både ørken, havet, jungelen og klippene,- jada inntrykkene ble forsterket veldig av den rusen kjente jeg. (det var en one-time-experience)

Se fyrverkeriet på nyttårsaften i Sydney med masse gode venner.

Skrevet

førstegangen jeg så datteren min på ultralyd og første gangen jeg tittet inn i de små øynene hennes når hun lå på brystet mitt noen få min etter fødselen hennes..

Anonymous poster hash: f666e...058
Gjest meg&mini
Skrevet

Det aller beste øyeblikket i hele mitt liv er faktisk den dagen jeg fikk lappen. Den følelsen jeg hadde da tror jeg aldri at jeg kommer til å kjenne på igjen - det var en fantastisk ut-av-kroppen-opplevelse.

Hadde kjempet i mange år for å få lov til å kjøre bil, og hele prosessen frem mot å få kjøretillatelse tok mye tid og energi (har et "handikapp" som egentlig ikke tillater at jeg skal kjøre bil helt uten videre)

Jeg tror faktisk jeg er enig! I hvertfall ligger det høyt på listen.

FOR en følelse:D

Ellers... Selvfølgelig å få møte barna mine for første gang.

Kanskje første kysset til kjæresten min og meg. Akkurat kl 2400 på nyttårsaften. Uten at det var planlagt eller noe;) Det bare ble sånn og siden da har det vært oss:)

Tenk så romantisk da 😍 fyrverkeri og forelskelse.

Skrevet

Det aller fineste opplever jeg hver dag; gift med verdens beste og har en fantastisk sønn.

Anonymous poster hash: 0fa62...8d0
Skrevet

Kanskje bare en liten filleting, men datteren min på 14 mnd har begynt å legge kinnet inntil mitt og si 'mmm'. <3

Gjest lillehi
Skrevet (endret)

- akkurat det øyeblikket datteren min ble født💖

- å få være med på stelling og å gjøre min elskede morfar klar i kisten. Å være den siste som kysset han på kinnet før vi skrudde lokket på. Trist men vakkert ❤

- hver gang datteren min sier hun er glad i meg ❤

- å bli tante til to flotte barn 💕

Har mye å være takknemlig for😃 viktig å huske på når ting kjennes uoverkommelig vanskelig😔

Endret av lillehi
Gjest ________
Skrevet

Mannen min

Barna han har gitt meg

Elsker han over alt på jord

Skrevet

Jeg tror faktisk jeg er enig! I hvertfall ligger det høyt på listen.

FOR en følelse:D

Ellers... Selvfølgelig å få møte barna mine for første gang.

Kanskje første kysset til kjæresten min og meg. Akkurat kl 2400 på nyttårsaften. Uten at det var planlagt eller noe;) Det bare ble sånn og siden da har det vært oss:)

Tenk så romantisk da fyrverkeri og forelskelse.

Selvfølgelig. Å møte og bli kjent med barnet mitt har vært en fantastisk opplevelse, men de følelsene er litt dradd ut over tid - mens godkjent oppkjøring var ALLE positive følelser på en og samme gang. Aldri fått den "rusen" ut av et øyeblikk før ;)

Skrevet (endret)

I kronologisk rekkefølge:

1) Mange gode opplevelser på scenen.

2) Gode akademiske resultater - deilig å høste frukten av hardt arbeid.

3) Da jeg giftet meg med min eks-mann.

4) Da jeg traff Kjæresten min.

5) Da graviditetstesten viste seg positiv.

6) Da vi var på ultralyd sammen og fikk se babyen vår for første gang.

7) Da jeg ble mamma - det aller største jeg har opplevd.

Endret av MammantilNurket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...