Gjest Relegere Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Som en reaksjon til alt det negative som blir spydd ut her, så lurer jeg på: hva er det vakreste du har opplevd gjennom livet? Nevn gjerne flere ting. 😊 La oss spre smil!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Fødselen til begge barna mine. Bryllupet vårt. En 16 dagers rundreise i Costa Rica. Flotteste naturen jeg noen gang har sett
Gjest cd0da Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Fødselen til barnet mitt Bryllupet mitt Kjøpet av min første leilighet
Urwa Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Og være mamma til 4 friske og fine barn er det vakreste jeg har opplevd❤️😊
stearin Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 (endret) Den gode følelsen etter fødselen, selv om barnet ble lagt rett i kuvøse fordi hun ble født 10 uker for tidlig. Første gang jeg klarte å le ordentlig etter å ha hatt det veldig tungt, lo til jeg fikk vondt i magen. Å være hos hesten min, det brukte å være utrolig godt for kropp og sjel. Når en person "tar" pusten min og jeg må gispe etter luft, fordi jeg er så forelsket. Å se min datter le, synge, danse eller fortelle noe med stor iver, det er også breathtaking. Endret 9. januar 2014 av stearin
mamma_til_verdens_beste Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 (endret) Det beste i livet må ha vært å bli mamma <3Kunne fortsatt godt stått over fødselen da, men min gutt er verdens fineste og beste <3 <3 <3Selvsagt også andre ting som omhandler barnet da. Smelter når han sier "elsker deg mamma", og er så stolt at jeg nesten griner om han bæsjer på potta, hehe.Synes det var kjempe stas å få lov til å bli fadder til 2 flotte barn.Ta i mot valper er kjempe stas.Og nå synes jeg det er utrolig stas at jeg venter et barn til, helt uplanlagt. Jeg var heeeelt sikker på at jeg hadde endometriose, og tenkte jeg sikkert aldri kom til å få flere.Men det å bli mamma slår absolutt alt! Endret 9. januar 2014 av mamma_til_verdens_beste
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 Å få verdens vakreste sønn <3 Å være velsignet med verdens herligste samboer, familie og venner. Er ikke rik på matrielle ting, men er rik på alle de viktige tingene i livet. Og det syns jeg er verdt SÅ mye mer. Anonymous poster hash: cda37...c58
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #8 Skrevet 9. januar 2014 Vet ærlig talt ikke. Ikke fødsel, fordi det var skremmende og vondt og slitsomt. Bli mamma? Tja... Synes ikke jeg er så veldig god mor akkurat. Turer i skog og mark kanskje... Anonymous poster hash: f8a25...9e6
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #9 Skrevet 9. januar 2014 At jeg har den fineste mannen; god, omsorgsfull, kjekk, bare rett og slett helt fantastisk. Da vi kjøpte oss drømmehuset. Da mannen fridde. Synet av ordet "gravid" på test 👼 Anonymous poster hash: 27050...883
mamma_til_verdens_beste Skrevet 9. januar 2014 #10 Skrevet 9. januar 2014 Vet ærlig talt ikke. Ikke fødsel, fordi det var skremmende og vondt og slitsomt. Bli mamma? Tja... Synes ikke jeg er så veldig god mor akkurat. Turer i skog og mark kanskje... Anonymous poster hash: f8a25...9e6 Hvis du innser at du ikke er noen god mor så må du bare jobbe deg mot å bli en god mor da. Eventuelt be om hjelp til å bli det.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #11 Skrevet 9. januar 2014 Det å bli/være Pappa. Anonymous poster hash: 92eca...47a
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. januar 2014 #12 Skrevet 9. januar 2014 å være gravid, og har en kjæreste og sønn som gleder seg så mye. som hjelper meg når jeg er i dårlig form, som koser med magen og som hele tiden passer på meg og forteller meg at jeg gjør vedens beste jobb. det er fint da gjør det ikke så mye å være dårlig hele tiden. ganske forskjell fra sist gang når jeg var alene.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #13 Skrevet 9. januar 2014 Det å bli/være Pappa. Anonymous poster hash: 92eca...47a [/quot Kom deg ut herfra 👼 Anonymous poster hash: 27050...883
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #14 Skrevet 9. januar 2014 Det å bli/være Pappa. Anonymous poster hash: 92eca...47a [/quot Kom deg ut herfra Anonymous poster hash: 27050...883 Hvorfor det? Trur kanskje du og din barnslige tegnefigur engel skal tenke på å logge av en stund. Kanskje på tide å gå deg en tur? Anonymous poster hash: 92eca...47a
IreneUtålmodig Skrevet 9. januar 2014 #15 Skrevet 9. januar 2014 Må si graviditets testene, ultralyd var ganske spesielt. Skulle ønske jeg kunne si fødsel og barsel tid men de periodene gikk til fødsels depresjon
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #16 Skrevet 9. januar 2014 jeg lever for hverdagslykke: mange små glimt av lykke om man ser etter dem. Når ettåringen gikk sine første steg i jula, og så smilende på meg med forventning av applaus. Når mannen har ordnet barnevakt og vi kan gå på tur i mørket med kaffe på termos. Når treåringen nå i helga klarte hele nedoverbakken på ski uten å falle, og lyser opp som en sol. Når det er helt stille i fjellet og det knapt er noen andre å se. Når en venninne kommer på overraskende kveldsbesøk for en kaffekopp og skravlings. De største øyeblikkene i livet er vel til nå å få barn. men hverdagslykken er overalt Anonymous poster hash: 71beb...628
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #17 Skrevet 9. januar 2014 Det å bli/være Pappa. Anonymous poster hash: 92eca...47a [/quot Kom deg ut herfra Anonymous poster hash: 27050...883 Hvorfor det? Trur kanskje du og din barnslige tegnefigur engel skal tenke på å logge av en stund. Kanskje på tide å gå deg en tur? Anonymous poster hash: 92eca...47a Orker ikke. Har bekkenløsning 👼 Anonymous poster hash: 27050...883
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. januar 2014 #18 Skrevet 9. januar 2014 Å bli gravid med tvillinger, når jeg var erklært steril <3 Bli tante til en nydelig gutt <3 Å få se ungene vokse opp, hver dag er en glede <3
anonymemammaen Skrevet 9. januar 2014 #19 Skrevet 9. januar 2014 Å få barnet oppå brystet etter en hard fødsel. Se at barnet mitt var helt friskt etter hastekeisersnitt. Det har vært helt fantastisk ❤️
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #20 Skrevet 9. januar 2014 Å bli fridd til av verdens fineste mann<3 Skulle ønske jeg kunne si at fødselen var den fineste, men jeg synes hele opplevelsen var grusom og jeg holdt på å stryke med.. Anonymous poster hash: 87c21...a54
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #21 Skrevet 9. januar 2014 Da jeg tok Reiki kurs og var med på en guidet meditasjon hvor jeg for første gang i livet skjønte at jeg er verdifull og at jeg er en del av alt. (Ja, jeg vet det høres helt hinsides ut, og det er derfor jeg bruker anonymknappen.) Reiki forandret livet mitt. Anonymous poster hash: 93cab...326
PrinsesseHengepupp Skrevet 9. januar 2014 #22 Skrevet 9. januar 2014 28.februar i fjor, når Dama på Riksen ringte og fortalte at det var funnet donor <3 Bryllupet vårt i sommer, beste dagen, og den fineste uka jeg har hatt. Å få høre (fra fagfolk) at jeg rørte dem med min måte og håndtere situasjonen på når vi opplevde at far til sønnen min brått gikk bort når han var bare 9 år. Det er det fineste noen har sagt til meg. Å få lov til å være 100% tilstede for min mormor når hun gikk bort, få være med å stelle henne og gjøre henne fin til sin siste reise. Sov sammen med henne den siste natta, og holdt henne i hånden når hun reiste. Det var vondt, men samtidig veldig vakkert, og godt. Å bli mamma stiller i en annen liga, det vokste på meg over lang tid, var ingen stor "NÅ er alt fantastisk og fint og flott"- opplevelse. Det bare ble det etter hvert. Sikkert siden jeg var ung, alene, og guttungen var i litt dårlig forfatning når han kom til verden.
Pom-mom Skrevet 9. januar 2014 #23 Skrevet 9. januar 2014 å komme med ut av et voldelig forhold etter 2 år, å treffe sambo som er stikk motsatt av det jeg er vandt med, å slutte på skolen.. det er så mange små ting som har gjort meg veldig godt, har fått det 1000000 ganger bedre det siste året. er så utrolig mange fæle ting som har blitt borte & det er utrolig godt å sitte her nå med er herlig forlovede & vite at vi skal ha barn sammen en vakker dag
Bustetroll Skrevet 9. januar 2014 #24 Skrevet 9. januar 2014 Hver eneste dag, når lille jenta mi smiler og ler
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #25 Skrevet 9. januar 2014 Bryllupet vårtFå nye tilskudd til familien (bror, kusiner, fettere) Elsker barn <3Se min venninne klare seg mot alle odds Anonymous poster hash: 639c6...f3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå