Gå til innhold

Hva spiser dere til frokost?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Espresso, blå farris, knekkebrød med kaviar og gulost, agurk, noen ganger eggerøre eller kokt egg.

Endret av MammantilNurket
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste er som regel flinke med frokosten :-) Spør heller hva folk får i seg mellom middagsmaten og leggetid :-P

Skrevet

Musli, naturellyoghurt og litt bær.

Er ikke noe frokostmenneske.

Musli, naturellyoghurt og litt bær.

Er ikke noe frokostmenneske.

Bruker du fryste bær da? Eller færske?

Det varierer utifra utvalget de har av ferskt på butikken :) bruker fryst også, tar det opp fra fryser før jeg går på badet. Pleier da og bruke mixen med forskjellige bær fra Eldorado.

Skrevet

For det meste spiser jeg gresk yoghurt (naturell) med bær og nøtter til frokost. Hvis jeg ikke gjør det, drikker jeg en eller annen smoothie jeg lager. Kan også spise et knekkebrød eller to med enten ost eller kaviar (er omtrent bare det jeg spiser av pålegg, ganske ensformig) og en avokado. I helgene kan jeg slå til med et rundstykke eller to, eller litt havregrøt, men da utsetter jeg frokosten mange timer (er ikke glad i frokost). Pannekaker o.l. spiser jeg aldri, kan ikke fordra det.

Mannen min spiser omelett og drikker en ekkel gulrotjuice (han presser selv, hver eneste morgen). Det får han ha i fred. :)

Anonymous poster hash: c3da4...280
Skrevet

Enten 2 knekkebrød eller ett hjemmelaget, grovt rundstykke. Pålegget varierer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...