Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #26 Skrevet 9. januar 2014 Gresk yoghurt med div oppskåret frukt/bær og nøtter + litt flytende honning. Anonymous poster hash: 7bee2...9fc
Dr. Fyll Skrevet 9. januar 2014 #27 Skrevet 9. januar 2014 Hjemmelaget frokostblanding med utgangspunkt i oppskriften fra Trines matblogg, en dæsj naturell yoghurt og et kjempekrus med kaffe.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #28 Skrevet 9. januar 2014 Lurer på hvor mange av dere som faktisk skriver sannheten jeg...tviler på at det er alle for å si det sånn. Denne uka - mandag - amerikanske pannekaker med syltetøy Tirsdag - 2 cheeseburger fra mcDonalds rund 15 tiden ( fastet pga operasjon ) Onsdag : en stor bolle cornflakes med syltetøy I dag : hjemmebakt brød med speilegg og fruktsuppe med krem. Anonymous poster hash: d77da...8bc
*Yuna* Skrevet 9. januar 2014 #29 Skrevet 9. januar 2014 Lurer på hvor mange av dere som faktisk skriver sannheten jeg...tviler på at det er alle for å si det sånn. Denne uka - mandag - amerikanske pannekaker med syltetøy Tirsdag - 2 cheeseburger fra mcDonalds rund 15 tiden ( fastet pga operasjon ) Onsdag : en stor bolle cornflakes med syltetøy I dag : hjemmebakt brød med speilegg og fruktsuppe med krem. Anonymous poster hash: d77da...8bc Hvorfor skulle de juge? Jeg hadde ikke taklet sånn mat til frokost. Men hvis du spiser langt utpå dagen så er det kanskje mer forståelig.
IreneUtålmodig Skrevet 9. januar 2014 #30 Skrevet 9. januar 2014 1 liten hjemmelaget brødskive med salami, ost og smør (elsker smør) + et glass melk.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #31 Skrevet 9. januar 2014 Et glass melk.. Gjerne etterfølgt av 3-4 kopper kaffe utover førmiddagen på jobb. Så lunch 1130 (det blir første matbit) Anonymous poster hash: c2212...0b3
frk Nilsen Skrevet 9. januar 2014 #32 Skrevet 9. januar 2014 2 speltknekkebrød med philadelphia og kalkunskinke. Vann og kaffe
Gemini77 Skrevet 9. januar 2014 #33 Skrevet 9. januar 2014 To knekkebrød med et hardkokt egg på, vann og kaffe
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #34 Skrevet 9. januar 2014 Lurer på hvor mange av dere som faktisk skriver sannheten jeg...tviler på at det er alle for å si det sånn. Denne uka - mandag - amerikanske pannekaker med syltetøy Tirsdag - 2 cheeseburger fra mcDonalds rund 15 tiden ( fastet pga operasjon ) Onsdag : en stor bolle cornflakes med syltetøy I dag : hjemmebakt brød med speilegg og fruktsuppe med krem. Anonymous poster hash: d77da...8bc Det kostholdet hørtes helt sykt ut.. Blir kvalm bare jeg leser det... Anonymous poster hash: 57780...3fd
Rediken Skrevet 9. januar 2014 #35 Skrevet 9. januar 2014 Oj så sunne folk er! Jeg bruker som regel å spise en ganske stor frokost. Som regel to brødskiver med godt pålegg. Gjerne spekemat, røykelaks, egg, bacon, karbonader o.l. Jeg drikker juice, melk og kaffi. I helgene spiser jeg ferske rundstykker eller croissant. Jeg er skikkelig frokostmenneske og duger ikke hvis jeg ikke får et skikkelig måltid.
*piami* Skrevet 9. januar 2014 #36 Skrevet 9. januar 2014 Klarer ikke mat om morran. Derfor blir det gjerne 1 glass saft, vann eller brus før jeg løper på jobb. Der drikker jeg en iskaffe, så blir det lunsj mellom 11-14 en gang. Som regel ikke noe sundt da heller dessverre:( Men så kommer middag, da er jeg kjempesulten
Mamma_til_2 Skrevet 9. januar 2014 #37 Skrevet 9. januar 2014 Quaker crusli 4 nøtter med melk og en stor kopp kaffe
Monajenten Skrevet 9. januar 2014 #38 Skrevet 9. januar 2014 (endret) Takler ikke frokost så drikker en slurk mozell light hehe. Spiser sjeldent før middag😳 Men er i permisjon nå, når jeg jobber spiser jeg lunsj, da gjerne en salat. Endret 9. januar 2014 av Monajenten
Arc`teryx Skrevet 9. januar 2014 #39 Skrevet 9. januar 2014 Oi... trodde frokosten min var "vanlig" jeg. Et par brødskiver med pålegg som jeg har lyst på der og da, og minst ett glass melk! Hadde jeg gjort som de fleste av dere, -spist ett knekkebrød til frokost, eller en stk youghurt ville jeg ikke holdt til lunsj i det hele tatt!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #40 Skrevet 9. januar 2014 Lurer på hvor mange av dere som faktisk skriver sannheten jeg...tviler på at det er alle for å si det sånn. Denne uka - mandag - amerikanske pannekaker med syltetøy Tirsdag - 2 cheeseburger fra mcDonalds rund 15 tiden ( fastet pga operasjon ) Onsdag : en stor bolle cornflakes med syltetøy I dag : hjemmebakt brød med speilegg og fruktsuppe med krem. Anonymous poster hash: d77da...8bc Stakkars kroppen din! Anonymous poster hash: d8e39...21a
frk Nilsen Skrevet 9. januar 2014 #41 Skrevet 9. januar 2014 (endret) Lurer på hvor mange av dere som faktisk skriver sannheten jeg...tviler på at det er alle for å si det sånn. Denne uka - mandag - amerikanske pannekaker med syltetøy Tirsdag - 2 cheeseburger fra mcDonalds rund 15 tiden ( fastet pga operasjon ) Onsdag : en stor bolle cornflakes med syltetøy I dag : hjemmebakt brød med speilegg og fruktsuppe med krem. Anonymous poster hash: d77da...8bc Hvorfor skulle de juge?Jeg hadde ikke taklet sånn mat til frokost. Men hvis du spiser langt utpå dagen så er det kanskje mer forståelig. Enig Yuna, jeg hadde slitt voldsomt med å få i meg dette til frokost. Mac Crap (sorry) får jeg ikke i meg uansett når på døgnet det måtte være. Kan spise frokostpannekaker i helgene(kanskje hver 3 mnd), da er de gjerne grove og med hjemmelaget syltetøy og bacon Endret 9. januar 2014 av frk Nilsen
Sjokoman Skrevet 9. januar 2014 #42 Skrevet 9. januar 2014 Som regel ingenting. Første måltid blir da lunsj 11.30 på jobb (salat eller brød med div pålegg). I helgene er det lang frokost, som regel med varme rundstykker og omelett:) elsker helg!
Gjest PeppaGris Skrevet 10. januar 2014 #43 Skrevet 10. januar 2014 Ca 120 g havregrøt med rosiner og sesamfrø. Pluss et glass mandelmelk. Og en kopp kaffe med 7 g mørk sjokolade til.
LME1001 Skrevet 10. januar 2014 #44 Skrevet 10. januar 2014 En stor skål med choco-pops nesten hver eneste morgen. Hater frokost, så hvis jeg skal få i meg noe bør det være søtt og lettvint... Vet jo at det absolutt ikke er sunt, men velger å tro at det er bedre enn ingen frokost. Og jeg hadde uansett ikke fungert uten noe frokost..!
Gjest MMJ Skrevet 10. januar 2014 #45 Skrevet 10. januar 2014 Yoghurt med frukt, eggehvitte omelett , risk kaker med pålegg. Kaffe Yoghurt med frukt, eggehvitte omelett , risk kaker med pålegg. Kaffe Hva slags frukt har du i da? Synd jeg ikke er så glad i egg.... åhr, irriterende! Jeg liker det, synes bare det er så ekkelt
Gjest MMJ Skrevet 10. januar 2014 #46 Skrevet 10. januar 2014 Musli, naturellyoghurt og litt bær. Er ikke noe frokostmenneske. Musli, naturellyoghurt og litt bær. Er ikke noe frokostmenneske. Bruker du fryste bær da? Eller færske?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #47 Skrevet 10. januar 2014 Havregrøt med revet eple, melk og kanel. Vann å drikke. Anonymous poster hash: 6d1d0...e00
SourApple Skrevet 10. januar 2014 #48 Skrevet 10. januar 2014 En skål yoghurt med litt musliblanding eller to skiver brød med f.eks ost og paprika. Flere dager har jeg ikke matlyst og da blir det maks en banan på morgenen.
Gjest Trulte med to små Skrevet 10. januar 2014 #49 Skrevet 10. januar 2014 Det blir som regel 2-3 knekkebrød med leverpostei og majones, eller med ost, egg mm. En stor kopp passe sterk kaffe med melk og ellers vann. Jeg kunne gjerne ha spist 2-3 brødskiver med nugatti jeg, men det er jo ikke så sundt
Nettie+jentungen Skrevet 10. januar 2014 #50 Skrevet 10. januar 2014 Spiser når jeg kommer på jobb og da spiser jeg som regel to knekkebrød med makrell i tomat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå