Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Ser denne er kommet best ut i test, og lurer på om hva du synes om den? Tar den mye plass i bilen, slik jeg har hørt at f.eks Besafe gjør? Virker den god for barnet, og fra hvilken alder har dere tatt den i bruk? Anonymous poster hash: ef147...f4b
sologsommer Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Satte den i bilen igår, men har ikke hatt lillemann i den Endnu. Besafe, er det den der også kan snus begge veie? Den var for stor til vores bil Han er 1 år, men mener man kan bruke den fra de er mindre?
☆☆☆ Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Den er lett å montere, tek lite plass i bilen, er god for barnet å sitte i og den gjer det godt i sikkerhetstestar. Super bilstol
Miamimom Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Den er lett å montere, tek lite plass i bilen, er god for barnet å sitte i og den gjer det godt i sikkerhetstestar. Super bilstol Signerer denne! Anbefales :-)
Lille krøll Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Fantastisk stol. Der jeg kjøpte den sa de at de fikk den inn i Nissan micro uten problem
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 Har hørt rykter om at den er veldig kort i ryggen og gjerne må byttes ut med en ny bakovervendt rundt 2 år? Anonymous poster hash: 6d801...e7f
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 Et fantastisk sete! Har to stk som er i daglig bruk. Jentene mine hatet bilkjøring, men etter at vi fikk Sirona elsker de det. Det tar liten plass og er veldig stilig. Eneste minus er prisen. Fra 2013 har de også gjort ryggen lengre. Jentene mine er 20 mnd og har god plass. Vet også om en treåring som bruker setet. Anonymous poster hash: b4a27...1b9
Miamimom Skrevet 9. januar 2014 #8 Skrevet 9. januar 2014 Har hørt rykter om at den er veldig kort i ryggen og gjerne må byttes ut med en ny bakovervendt rundt 2 år? Anonymous poster hash: 6d801...e7f Det kom ny versjon juni 2013. Det blir ikke noe problem med den nye typen :-)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #9 Skrevet 9. januar 2014 Hvordan vet man at den man kjøper, om man f.eks bestiller fra nett, er den nye versjonen som kom juni 2013? Jeg har funnet en nettside som selger den for 3500, fremfor 4700 (husker ikke nøyaktig pris nå), men det står jo ikke om det er den nye versjonen eller ei. Anonymous poster hash: ef147...f4b
IceNose Skrevet 9. januar 2014 #10 Skrevet 9. januar 2014 Fantastisk stol. Der jeg kjøpte den sa de at de fikk den inn i Nissan micro uten problem Nissan micro <3 Greit at det er liten men såååå liten??? Tuller med deg! (Har hatt micra selv ) Men jeg har cybex sirona og jeg er superfornøyd! Han sitter så mye bedre og jeg synes ikke det tar stor plass.Vi har v70 og setet foran har goood beinplass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå