Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Han har aldri invitert meg ut på en date eller noe ;( Jeg får ikke treffe familie/venner Virker ikke som han vil treffe mine heller Satse på han?? Anonymous poster hash: f63ec...28e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Nei huff å hu.. du er sex dukka gans.. Anonymous poster hash: 58299...1ea
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Skjønner ikke at det er mulig å være så dum som meg Tror på alle unnskyldningene hans Snufs Hi Anonymous poster hash: f63ec...28e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Ikke snufs. Rett deg opp i ryggen gjør deg selv betydelig, en mann skal være deg verdig.. kom igjen. Vær et stolt menneske...stolt!! Anonymous poster hash: 58299...1ea
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Har ikke troen på at jeg finner en annen Men tusen takk Hi Anonymous poster hash: f63ec...28e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 Har ikke troen på at jeg finner en annen Men tusen takk Hi Anonymous poster hash: f63ec...28e troen må du i deg, på deg selv. Gjør ditt og vær god for deg selv. Noen vil en dag legge merke til deg. En dag. Men du må tenke på deg selv for til syvende å sist. Er det du som skal leve med deg og dine valg. Anonymous poster hash: 58299...1ea
3 i april Skrevet 8. januar 2014 #8 Skrevet 8. januar 2014 Han der er nok bare ute etter en ting. Beklager !!! Om det er noe mere fra din side må Du droppe fyren, ellers kommer du til å bli skikkelig såret. Nå vet ikke jeg om han har lovet deg noe som et forhold ol. moderne har holdt på i månedsvis så har han nok komt frem til at han kun er interessert i å ha sex med deg, o han ikke sier det til deg er det nok for at han vil ha deg på gress sånn at du gidder å ha sex med han...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #9 Skrevet 8. januar 2014 Ta deg sammen, sutre kvinne! Ærlig talt. Anonymous poster hash: 173e7...1c2
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #10 Skrevet 8. januar 2014 Bruk han som han bruker deg...ha han som sex leketøy, mens du tråler markedet etter en som fortjener deg. Anonymous poster hash: dd831...f5b
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #11 Skrevet 25. september 2014 Dette er en gammel tråd! Vil bare fortelle at jeg har funnetddrømmemannen og vi skal gifte oss til sommeren! Han som bare var ute etter sex har jeg ikke hørt fra siden jeg skrev denne tråden! Han sluttet å ta kontakt! Det er ALLTID håp jenter <3 Hi Anonymous poster hash: f63ec...28e
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #12 Skrevet 25. september 2014 Dette er en gammel tråd! Vil bare fortelle at jeg har funnetddrømmemannen og vi skal gifte oss til sommeren! Han som bare var ute etter sex har jeg ikke hørt fra siden jeg skrev denne tråden! Han sluttet å ta kontakt! Det er ALLTID håp jenter <3 Hi Anonymous poster hash: f63ec...28e Så flott å høre! Lykke til med mann og bryllup! Anonymous poster hash: 74b70...9da
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #13 Skrevet 26. september 2014 Sex utenfor ekteskap er ikke bra. Anonymous poster hash: 87319...2cf
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #14 Skrevet 26. september 2014 Sex utenfor ekteskap er ikke bra. Anonymous poster hash: 87319...2cf Får du lov til å sitte på DiB alene? Det gjør ikke jeg. Dårlig gjort av deg å sitte og skrive uten din manns tillatelse. Hilsen meg. Anonymous poster hash: 53059...eaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå