Gå til innhold

Uff. Syns uomskårede peniser er så ekle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns øreflipper er ekle. Nekter å ha sex med noen som ikke har kuttet dem av❗️❗️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vel du omskåret også da HI. For du synes kanskje omskårete kvinnelige kjønnsorganer er penere enn de som ikke er det??

Nå må jeg jo bare si at for meg handler kjærlighet om noe annet enn hvordan kjønnsorganet ser ut.......Mannen min er selvfølgelig den vakreste,-for meg!

Skrevet

Jeg har aldri forstått hvordan noen kan synes at arr er pent... Var sammen med en omskåret mann, og tror ikke jeg hadde orket det igjen, for å si det slik...

En salig blanding av smertefull sex og en mann som ikke trodde man behøvde å vaske seg om man var omskjært...

Å være naturlig, følsom og ha en sunn penis er mer sexy enn en tørr penis med arr.

Skrevet

Omskjært er ekkelt. Rynkete penishode med rynkete arr er ikke noe jeg ser på som sexy.
Og ikke faen om jeg vil støtte kjønnslemlestelse fordi noen forkvakla kvinnfolk syns det er deiligere. Dere kan derimot gjerne omskjære dere selv, så kan dere se hvor deilig det er.

Hadde en kamerat fra usa og han sa uomskjærte gutter kunne bruke dette som en IQ-sperre. De jentene som sa ææææsj, visste de var mindre intelligente mennesker. Jeg tror det stemmer!

Anonymous poster hash: 8b778...ac8
Skrevet (endret)

Omskåret eller ikke ... betyr ingenting så lenge den er pen og ren og skikkelig stor ... og at den virker ;)

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Omskjært er ekkelt. Rynkete penishode med rynkete arr er ikke noe jeg ser på som sexy.

Og ikke faen om jeg vil støtte kjønnslemlestelse fordi noen forkvakla kvinnfolk syns det er deiligere. Dere kan derimot gjerne omskjære dere selv, så kan dere se hvor deilig det er.

Hadde en kamerat fra usa og han sa uomskjærte gutter kunne bruke dette som en IQ-sperre. De jentene som sa ææææsj, visste de var mindre intelligente mennesker. Jeg tror det stemmer!

Rynkete penishode og arr? Min samboer har verken det ene eller det andre, og han er omskjært..

Anonymous poster hash: 6ae22...ee6

Skrevet

Mye ekkelt på kroppen gitt. Nå synes jeg det er en uting å skjære i små guttebabyers penis (det være seg om det er pga religion eller for at kvinner skal synes at penisen er pen når guttene blir menn). At menn sørger for sin egen hygiene tar jeg som en selvfølge.

Skrevet

Rynkete penishode og arr? Min samboer har verken det ene eller det andre, og han er omskjært..

De aller fleste får rynkete hud jo, siden huden på penis er slimhinner på lik linje med huden i munnen. Sier seg selv at det ødelegger den skjøre og følsomme huden når følsomt vev gnisser mot tøy og er utsatt for luft. At det blir arr av å kutte bort 1/3 av huden sier seg også selv.

Uff, en uting!

Skrevet

Alt man skal mene noe om.. 😣

Stygt meg her og stygt meg der, er det ikke selve funksjonen som er av betydning?

Skrevet

Alt man skal mene noe om..

Stygt meg her og stygt meg der, er det ikke selve funksjonen som er av betydning?

Man skulle tro det...

Men er ikke overrasket, har faktisk hørt flere jenter på nett som mener at det er positivt at mannen mister mye følsomhet i penis ved omskjæring, for da "varer de lenger i senga".

KVALMT!

Skrevet (endret)

Ser for meg at det er skikkelig mye kukost under forhuden på de som ikke er omskjært. Hehe.

Hygiene er en fin ting. Omskjært eller ei.. Endret av Stinkerbelle
Skrevet

Men jeg vet jo at de fleste norske menn ikke har gjort det. Eksen min var en av de som hadde det. Angrer litt på at vi gjorde det slutt når jeg ser hvor mange ekle peniser det finnes der ute. Tror rett og slett ikke jeg hadde klart å ha sex med en slik. Hadde sikkert kastet opp. Uff. Ikke for å være frekk, men jeg føler det sånn...

Gruer meg til å få ny kjæreste faktisk...

Anonymous poster hash: 67e24...464

Dette er det teiteste jeg har hørt. En kroppsdel som er ekkel fordi man ikke har foretatt et inngrep. Unnskyld meg, men du har et problem HI, når du beskjeftiger tankene dine med slike ting. Det er da en person man blir tiltrukket av, ikke mangelen eller tilstedeværelsen av en hudfille!!

Jeg er spent på hvordan du prøver ut dine kjærester. Penis på audition? 

Skrevet

Unnskyld, men jeg syns det tipper over til sykt når man har slikt syn på menneskekroppen.

Så enkelte av dere mener det er greit med kjønnslemleste på gutter fordi forhud er ekkelt?? Noe de er laget med og født med?? Da er det vel greit at de gjør det på jenter også, for enkelte har virkelig ekle, slafsete lepper?

Ehh..Hvor gamle var dere igjen?

Skrevet

Dytt

Anonymous poster hash: a7bce...2bd
Skrevet

De aller fleste får rynkete hud jo, siden huden på penis er slimhinner på lik linje med huden i munnen. Sier seg selv at det ødelegger den skjøre og følsomme huden når følsomt vev gnisser mot tøy og er utsatt for luft. At det blir arr av å kutte bort 1/3 av huden sier seg også selv.

Uff, en uting!

så du har sett alle omskjærte kuker rundt omkring i verden..???Min mann har et helt glatt kukhode,null arr,ser faktisk veldig naturlig ut.

Så nå må du slutte å være så bedreviter

Anonymous poster hash: 6eb24...fdf

Skrevet

Uff, en uting!

så du har sett alle omskjærte kuker rundt omkring i verden..???Min mann har et helt glatt kukhode,null arr,ser faktisk veldig naturlig ut.

Så nå må du slutte å være så bedreviter

Anonymous poster hash: 6eb24...fdf

Jeg har jobbet som sykepleier i USA, så ja, jeg har sett en del. 

"Ser veldig naturlig ut", faktisk... Huff.

Skrevet

Jeg synes faktisk ikke kuker er noe særlig pene, være seg de er omskåret eller ei. Men du liker altså å stirre på kuk dagen lang, Jaja, da vet vi det.

Anonymous poster hash: a02fa...cda
Skrevet

Åh æ e gla kjæresten min ikkje har omskjært sæ, d beste æ veit e når han har d godt ;)

Anonymous poster hash: 63e67...1fd
Skrevet

Så det er HER muslimene holder klubben sin! :)

Alle som liker omskjæring er gale i hodet.

En liten baby døde i Oslo, på grunn av at de hjernevaskede foreldrene sine valgte å omskjære barnet.

Pell dere ut av landet!

Anonymous poster hash: 0f65d...031

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...