Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Men jeg vet jo at de fleste norske menn ikke har gjort det. Eksen min var en av de som hadde det. Angrer litt på at vi gjorde det slutt når jeg ser hvor mange ekle peniser det finnes der ute. Tror rett og slett ikke jeg hadde klart å ha sex med en slik. Hadde sikkert kastet opp. Uff. Ikke for å være frekk, men jeg føler det sånn... Gruer meg til å få ny kjæreste faktisk... Anonymous poster hash: 67e24...464
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Jeg er helt enig! Synes også det er litt ekkelt. Min (helt norske) mann er omskjært. Anonymous poster hash: 6ae22...ee6
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Noe er galt med verden når vi må lemleste kjønnsorganene for å ikke bli kalt ekle. Anonymous poster hash: e5ff1...b4f
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Noe er galt med verden når vi må lemleste kjønnsorganene for å ikke bli kalt ekle. Anonymous poster hash: e5ff1...b4f selvsagt er det forferdelig å kjønnslemleste,men det er ikke til å stikke under en stol at utukla peniser er helt forjævlig stygge,mens de som er omskjært er iallefall fine å se på Anonymous poster hash: 6eb24...fdf
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Noe er galt med verden når vi må lemleste kjønnsorganene for å ikke bli kalt ekle. Anonymous poster hash: e5ff1...b4f Enig. Og når man er ekkel og 'uhygienisk' dersom mannikke barberer seg nedentil. Anonymous poster hash: bd1aa...a8c
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 Noe er galt med verden når vi må lemleste kjønnsorganene for å ikke bli kalt ekle. Anonymous poster hash: e5ff1...b4f selvsagt er det forferdelig å kjønnslemleste,men det er ikke til å stikke under en stol at utukla peniser er helt forjævlig stygge,mens de som er omskjært er iallefall fine å se på Anonymous poster hash: 6eb24...fdf Smak og behag kalles det. Det du liker er ikke nødvendigvis det aller liker. Anonymous poster hash: bd1aa...a8c
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #8 Skrevet 8. januar 2014 Noe er galt med verden når vi må lemleste kjønnsorganene for å ikke bli kalt ekle. Anonymous poster hash: e5ff1...b4f selvsagt er det forferdelig å kjønnslemleste,men det er ikke til å stikke under en stol at utukla peniser er helt forjævlig stygge,mens de som er omskjært er iallefall fine å se på Anonymous poster hash: 6eb24...fdf Hehehehe....dagens utsagn! Anonymous poster hash: ea37a...a69
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #9 Skrevet 8. januar 2014 Jeg har aldri sett en omskåret penis så aner ikke Men utrolig mye rart folk tenker på da Anonymous poster hash: 76908...848
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #10 Skrevet 8. januar 2014 Ser for meg at det er skikkelig mye kukost under forhuden på de som ikke er omskjært. Hehe. Anonymous poster hash: 6ae22...ee6
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #11 Skrevet 8. januar 2014 Jeg har aldri sett en omskåret penis så aner ikke Men utrolig mye rart folk tenker på da Anonymous poster hash: 76908...848 Man tenker slik fordi man har sett en omskåret penis.Mannen min er omskåret, og den er fin å se på! Anonymous poster hash: 6eb24...fdf
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #12 Skrevet 8. januar 2014 Noe er galt med verden når vi må lemleste kjønnsorganene for å ikke bli kalt ekle. Anonymous poster hash: e5ff1...b4f selvsagt er det forferdelig å kjønnslemleste,men det er ikke til å stikke under en stol at utukla peniser er helt forjævlig stygge,mens de som er omskjært er iallefall fine å se på Anonymous poster hash: 6eb24...fdf Smak og behag kalles det. Det du liker er ikke nødvendigvis det aller liker. Anonymous poster hash: bd1aa...a8c Men generelt sett så er det faktisk fakta,okke som... Anonymous poster hash: 6eb24...fdf
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #13 Skrevet 8. januar 2014 Altså. En erigert uomskjært penis ser sånn ca lik ut som en omskjært en. Forhuden trekker seg da tilbake. Jeg har aldri sett en erigert penis med "nisselue". Slapp og sliten er riktignok noe annet, men når jeg ser peniser, så er det stort sett digre;) Anonymous poster hash: ca065...816
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #14 Skrevet 8. januar 2014 Jeg ser de også stort sett store Men eksen vasket ofte tissen når jeg såg på Hehe Anonymous poster hash: 76908...848
Silverfox Skrevet 8. januar 2014 #15 Skrevet 8. januar 2014 Noe er galt med verden når vi må lemleste kjønnsorganene for å ikke bli kalt ekle. Anonymous poster hash: e5ff1...b4f selvsagt er det forferdelig å kjønnslemleste,men det er ikke til å stikke under en stol at utukla peniser er helt forjævlig stygge,mens de som er omskjært er iallefall fine å se på Anonymous poster hash: 6eb24...fdf Smak og behag kalles det. Det du liker er ikke nødvendigvis det aller liker. Anonymous poster hash: bd1aa...a8c Men generelt sett så er det faktisk fakta,okke som... Anonymous poster hash: 6eb24...fdf Så fordi noen synes uomskjærte pensier er ekle/stygge, så er det med ett blitt fakta at de er det? En skremmende påstand for all verdens forskning... Jeg er uenig. Jeg synes intakte pensier er finere enn omskjærte peniser. Så da er det slik.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #16 Skrevet 8. januar 2014 Ser for meg at det er skikkelig mye kukost under forhuden på de som ikke er omskjært. Hehe. Anonymous poster hash: 6ae22...ee6 Jeg har ALDRI opplevd kukost hos noen av mine partnere for å si det sånn. Det er normalt å vaske seg nedentil, også for menn med forhud vett. Anonymous poster hash: bd1aa...a8c
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #17 Skrevet 8. januar 2014 Noe er galt med verden når vi må lemleste kjønnsorganene for å ikke bli kalt ekle. Anonymous poster hash: e5ff1...b4f selvsagt er det forferdelig å kjønnslemleste,men det er ikke til å stikke under en stol at utukla peniser er helt forjævlig stygge,mens de som er omskjært er iallefall fine å se på Anonymous poster hash: 6eb24...fdf Smak og behag kalles det. Det du liker er ikke nødvendigvis det aller liker. Anonymous poster hash: bd1aa...a8c Men generelt sett så er det faktisk fakta,okke som... Anonymous poster hash: 6eb24...fdf Håkeiii... Hvis du sier det så. LOL. Anonymous poster hash: bd1aa...a8c
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #18 Skrevet 8. januar 2014 Noe er galt med verden når vi må lemleste kjønnsorganene for å ikke bli kalt ekle. Anonymous poster hash: e5ff1...b4f selvsagt er det forferdelig å kjønnslemleste,men det er ikke til å stikke under en stol at utukla peniser er helt forjævlig stygge,mens de som er omskjært er iallefall fine å se på Anonymous poster hash: 6eb24...fdf Smak og behag kalles det. Det du liker er ikke nødvendigvis det aller liker. Anonymous poster hash: bd1aa...a8c Men generelt sett så er det faktisk fakta,okke som... Anonymous poster hash: 6eb24...fdf Håkeiii... Hvis du sier det så. LOL. Anonymous poster hash: bd1aa...a8c jepp,det gjør jeg! Anonymous poster hash: 6eb24...fdf
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #19 Skrevet 8. januar 2014 En penis, uomskjært eller omskjært, er vel ikke vakker uansett... Anonymous poster hash: bf6cc...057
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #20 Skrevet 8. januar 2014 Mannen min har mye forhud, som ligger over den når den er erigert. Ikke pent, men sånn er den bare Anonymous poster hash: 27ead...714
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #21 Skrevet 8. januar 2014 Noe er galt med verden når vi må lemleste kjønnsorganene for å ikke bli kalt ekle. Anonymous poster hash: e5ff1...b4f selvsagt er det forferdelig å kjønnslemleste,men det er ikke til å stikke under en stol at utukla peniser er helt forjævlig stygge,mens de som er omskjært er iallefall fine å se på Anonymous poster hash: 6eb24...fdf Hva i alle dager er så stygt med en utukla penis? Jeg synes mannen sin penis er fin og sexy som den er Hvorfor tukle med naturen? Anonymous poster hash: 33507...45f
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #22 Skrevet 8. januar 2014 Har aldri sett noe annet og synes de er stygge uansett. Anonymous poster hash: df052...e6e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #23 Skrevet 8. januar 2014 Haha en kvinnes underliv er vel heller ikke direkte vakkert - så da blir det jo perfect match med all naturale 😷😄 Anonymous poster hash: 6f3bd...991
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #24 Skrevet 8. januar 2014 samma her:D min er også omskåret og han er Norsk:-) Anonymous poster hash: 788eb...ea3
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #25 Skrevet 8. januar 2014 Exen min som var halvt omskjært å hadde kukost og blodpølse... ( ikke sæærlig fin bare når den var eregert) men min nye type som ikke er omskjært i det heletatt har ikkenoe kukost og har veeldig fin når den er erigert er ikke like fin slapp men jeg har ikke noe behov for den når den er slapp akkurat så det hakke så veldig mye å si. Anonymous poster hash: 53855...4d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå