Gå til innhold

Tvilling/sacralcyste


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har hatt? Kan det gå over av seg selv?

 

Jeg tror jeg har fått det nå...

 

Hyyyyyl

 

Anonymous poster hash: b486e...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De jeg kjenner som har hatt det har operert dem bort og blitt bra etterpå.

Jeg aner ikke om de kan gå over av seg selv.



Anonymous poster hash: f3175...5a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Bare et lite interessant spørsmål. Hvordan kan bading i grønnsåpevann fungere når trykket til overflatevannet er MYE lavere enn atmosfæren? For at vann skal trekke vertikalt opp må det enten være undertrykk i "røret" altså tvillingen (er overtrykk pga høyere trykk i luft enn overflatevann), eller må det trykk fra overflødig vann som presser oppover for å ha jevn vannhøyde. Når hullet er såpass lite vil det ikke være et stort trykk som følge av "mangel" på vann og ikke trekke opp i sprekken. Spyling på høyttrykk evt pumpedusj med grønnsåpe fungerer vel mye bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Litespørsmål skrev:

Bare et lite interessant spørsmål. Hvordan kan bading i grønnsåpevann fungere når trykket til overflatevannet er MYE lavere enn atmosfæren? For at vann skal trekke vertikalt opp må det enten være undertrykk i "røret" altså tvillingen (er overtrykk pga høyere trykk i luft enn overflatevann), eller må det trykk fra overflødig vann som presser oppover for å ha jevn vannhøyde. Når hullet er såpass lite vil det ikke være et stort trykk som følge av "mangel" på vann og ikke trekke opp i sprekken. Spyling på høyttrykk evt pumpedusj med grønnsåpe fungerer vel mye bedre?

At det hva for noe???

Anonymkode: 9fe6f...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det ikke fungerer å bade i en stamp fpr å få bort betennelsen siden vannet ikke vil komme opp i betennelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
På 8.1.2014 den 1.07, Anonym bruker skrev:

Noen som har hatt? Kan det gå over av seg selv?

 

Jeg tror jeg har fått det nå...

 

Hyyyyyl

 

Anonymous poster hash: b486e...c8d

Jeg hadde en slik en inni eggstokk/eggleder. Den ble opperet ut sammen med eggstokk og eggleder. Du burde iallefall kontakte gyn for en undersøkelse, aner ikke om de MÅ opereres ut, men har en sterk mistanke om det. Vanncyster blir absorbert opp i kroppen etter litt tid, mens tvillingcyster inneholder vev og blod som kroppen kanskje ikke greier å renske ut. De er da ofte litt hardere enn vanlige cyster, men å kjenne forskjell på dem tror jeg er umulig med mindre de er ganske store så du kan klemme på magen å kjenne dem... jeg har aldri kjent forskjell på det i såfall.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...