Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Er det SÅÅÅÅ enkelt?? Litt irritert på samboeren så vil dere gå Lett å finne en ny en med nye barn også ser det ut som Rister på hodet Anonymous poster hash: a43ec...511
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Husk at her innenfor man kun en brøkdel av en historie og en liten utblåsning av frustrasjon, det som blir skrevet om her kan være den siste dråpen som fikk glasset til å renne over, noe som kan virke som et "lite" problem for de som er utenforstående. Såklart finnes det mennesker som tar lett på alt, og bare gir opp så fort de får litt motgang, men i de aller fleste tilfellene her inne vil jeg tro at det bare er en liten del av det som har pågått i flere år som blir tatt frem.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 Er det SÅÅÅÅ enkelt?? Litt irritert på samboeren så vil dere gå Lett å finne en ny en med nye barn også ser det ut som Rister på hodet Anonymous poster hash: a43ec...511 [/acronym Øh? Her trekker du hele gale konklusjoner. Ingen går fra sin samboer fordi de er "litt irriterte". Med mindre bruddet skyldes at den ene går rett inn i et nytt forhold, så er det en større tendens til at mange blir i overkant lenge i forhold som de burde ha brutt ut av. Antar du er bitter. Anonymous poster hash: c1155...82b
Natti11 Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 Hos oss er familien vår å datteren var det viktigste i verden. Vi kan krangle å nesten ikke snakke på to dager. ( begge er like sta). Men vi truer aldri med å gjøre det slutt. Det tenker jeg ikke på en gang .. Vi har vært igjennom mye sammen, men vi prøver da og forstå å støtte hverandre.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #7 Skrevet 7. januar 2014 Jeg er ikke bitter Bare ufattelig lei meg! Lei for at jeg alltid må være alene Det gjør utrolig vondt Hilsen hi Anonymous poster hash: a43ec...511
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #8 Skrevet 7. januar 2014 Tar slett ikke lett på det. Neste helg er det faktisk 22 år siden vi giftet oss. Anonymous poster hash: c94da...46f
magica fra tryll Skrevet 7. januar 2014 #9 Skrevet 7. januar 2014 Jeg er ikke bitter Bare ufattelig lei meg! Lei for at jeg alltid må være alene Det gjør utrolig vondt Hilsen hi Anonymous poster hash: a43ec...511 Og hvorfor må du alltid være alene??
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #10 Skrevet 7. januar 2014 Rister også på hodet, men kanskje ikke av samme grunn som deg. Anonymous poster hash: 905c6...57a
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #11 Skrevet 7. januar 2014 Jeg er ikke bitter Bare ufattelig lei meg! Lei for at jeg alltid må være alene Det gjør utrolig vondt Hilsen hi Anonymous poster hash: a43ec...511 Jeg er bitter Ufattelig lei meg meg for at jeg savner å det gjør utrolig vondt. Vet hvordan du har det, men av andre grunner. Anonymous poster hash: abb3e...423
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #12 Skrevet 7. januar 2014 Jeg er ikke bitter Bare ufattelig lei meg! Lei for at jeg alltid må være alene Det gjør utrolig vondt Hilsen hi Anonymous poster hash: a43ec...511 "Alltid" alene? ....kan du være deprimert HI ? Da kan man ofte ha en tendens til å se verden gjennom ekstra svarte solbriller, tenke det verste, ikke ha tro på andre og å tenke deterministisk (det kommer "alltid" til å være slik, jeg har "aldri" hatt det bra). Anonymous poster hash: c1155...82b
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #13 Skrevet 7. januar 2014 Jeg er ikke bitter Bare ufattelig lei meg! Lei for at jeg alltid må være alene Det gjør utrolig vondt Hilsen hi Anonymous poster hash: a43ec...511 Jeg skjønner så ufattelig godt hva du mener. Jeg synes også at folk tar lett på forhold, ikke bare basert på hva som skrives inne her, men generelt. Folk er så opptatt av seg og sitt (Neida, ikke ALLE) at de glemmer-ikke vil jobbe for et forhold. Alt skal være en dans på røderoser og bare gli videre. Anonymous poster hash: fd997...399
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #14 Skrevet 7. januar 2014 Huff ja Er veldig deprimert Men heldigvis er det mange seriøse som blir med kjæresten Hi Anonymous poster hash: a43ec...511
Virginia. Skrevet 7. januar 2014 #15 Skrevet 7. januar 2014 (endret) Huff ja Er veldig deprimert Men heldigvis er det mange seriøse som blir med kjæresten Hi Anonymous poster hash: a43ec...511 En god klem til deg HI . Man kan få en del kognitive negative oppfatninger som ikke nødvendigvis stemmer, samt forenkle og generalisere noe under en depresjon, og jeg kan trøste deg med at de færreste "tar lett" på forhold- selv om det kanskje er det inntrykket andre som ser det utenfra og ikke vet alt, sikkert kan tro. Du vil oppleve kjærlighet på ny og se lysere på fremtiden igjen etterhvert, selv om det kanskje ikke kjennes slik ut akkurat nå. Endret 7. januar 2014 av Ibsenfrue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå