Gå til innhold

Ynkelige mann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i et familieselskap i går, med begge familiene til samboer(skilte foreldre).

Det som var tragisk var at familiene plasserte seg i begge endene av rommet, slik at de slapp å prate med hverandre:)

Jeg satte meg på farsiden, Hehe. Og min samboer som vanligvis pleier å sitte sammen med meg, gikk plutselig å satte seg hos sin mor og søster (som jeg ikke har noe godt forhold til).

I tillegg så ikke min samboer ut til å ville komme bort og prate med meg en gang.

Vi har en liten baby sammen, og den så han ut til å ville knabbe med seg bort til sin mor, hele tiden. Det var kun da han kom bort til meg. Men da nektet jeg å ta henne, i og med at hun lå i vippestoln sin for å sove(blir ofte trett og grinete i store selskap).

Det irriterer meg noe grenseløst at min samboer brått forandrer personlighet når moren og søsteren er i nærheten! De påvirker han noe voldsomt, og får han nærmest til å holde avstand til meg.

Jeg har tidligere advart han mot å vise sin mor at hun har makt over han, ved å trosse meg. Men han gjør det likevel. Og han synes også det er morsomt å dumme meg ut overfor familien sin;)

Vi diskuterte jo kjøkkenet til søsteren hans i går, og da ble det sagt at det var av typen Herregård.

Når jeg litt senere kom inn på temaet igjen, så snudde samboer brått om og sa at han overhode ikke hadde sagt at det var Herregård:P Men at det var en slags type kjøkken som lignet..

Så holder vi på å bygge oss hus nå, som snart står ferdig. Og snekkeren skal i følge min samboer ha lovet, at hans mor skulle hjelpe til å vaske ned huset før vi flytter inn.

Og dette satt jeg og gjenfortelle til min samboers far og farmor. Men da begynte samboeren min å snakke om at det hadde han ikke sagt, men at en eller annen skulle gjøre det for oss:P

Hvorfor i all verden driver han å framstille meg som skrullete i disse familieselskapene??

Vi har det godt ellers i forholdet, men han oppfører seg som en jævla drittsekk hver gang moren og søsteren er med i familieselskapene. Han går bare rundt og please dem, framfor hans egen dame!

Hva tror dere, bør jeg dumpe han en vakker dag?

Anonymous poster hash: 5c97b...8a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke vært sammen med en mann som dummet meg ut foran andre - familie eller ikke.

Fortell ham at det han gjorde denne gangen er siste gangen, at du forventer at han heretter oppfører seg normalt, ellers å vil du revurdere forholdet.

Anonymous poster hash: 7d507...5e4
Skrevet

Hvor gammel er han? Han høres ikke mye voksen ut...

Anonymous poster hash: aefac...d0b

Skrevet

Kronidiot av en mann.

Skrevet

Jeg hadde blitt sint om han hadde hold på sånn. Da jeg traff min forlovede snakket han ikke med sin mor kun med faren sin. Han gav meg egentlig aldri grunn til hvorfor de ikke snakket, bare at det hadde oppstått en krangel. Av kona til broen fikk jeg også høre at moren er vanskelig. Under hele svangerskapet hadde jeg ett godt forhold til faren hans. Den dagen datteren vår kom til verden kom faren og alle på sykehuset , men ikke moren hans. Jeg tror forloveden min ble såret da dette er en stor dag i livet hans og mitt.

Når jeg endelig traff henne var det fordi faren til forloveden min lurte både oss og henne så vi skulle treffes.

Det er jeg veldig glad han gjorde. For i dag er vi kjempe gode venner. Både jeg og forloveden min fikk en kjempe unnskyldning for at hun ikke kom på sykehuset. Hun gråt nesten.

Men hun er ufattelig sta og har sterke meninger så tror ikke jeg vil komme på hennes vonde side nei.

Skrevet

Jeg ville ikke vært sammen med en mann som dummet meg ut foran andre - familie eller ikke. Fortell ham at det han gjorde denne gangen er siste gangen, at du forventer at han heretter oppfører seg normalt, ellers å vil du revurdere forholdet.   Anonymous poster hash: 7d507...5e4

Har tatt noen slike samtaler med han før, men da sier han bare at jeg overdramatiserer. Og at jeg hørte feil..

Utrolig slitsomt:p

Forstår bare ikke hvorfor han setter moren sin framfor meg, og får nesten en grufull tanke om at denne kjerringa driver med et spill for å ødelegge forholdet vårt.

Men det er jo samboeren min som bør ha ryggrad nok til å beskytte forholdet sitt.

Tror desverre jeg må gi opp denne fyren snart..

Jeg har mistet lysten på han også i sengen, sikkert på grunn av oppførselen som han utviser?

TS

Skrevet

Jeg hadde også mistet lysten på en mann, med liten "m" ;)

Skrevet

Jeg ville ikke vært sammen med en mann som dummet meg ut foran andre - familie eller ikke. Fortell ham at det han gjorde denne gangen er siste gangen, at du forventer at han heretter oppfører seg normalt, ellers å vil du revurdere forholdet.   Anonymous poster hash: 7d507...5e4

Har tatt noen slike samtaler med han før, men da sier han bare at jeg overdramatiserer. Og at jeg hørte feil..

Forstår bare ikke hvorfor han setter moren sin framfor meg, og får nesten en grufull tanke om at denne kjerringa driver med et spill for å ødelegge forholdet vårt.

Men det er jo samboeren min som bør ha ryggrad nok til å beskytte forholdet sitt.

Jeg har mistet lysten på han også i sengen, sikkert på grunn av oppførselen som han utviser?

TSAnonymous poster hash: 5c97b...8a0

Han her høres ut som min eks, han var akkurat sånn som dette. Og jeg kan love deg at han ble ikke bedre, uansett hvor mange samtaler jeg hadde med han. Han gjorde som din mann, prøvde å få det til å virke som om jeg var den som var skrullete .

Jeg orket ikke mer, jeg la han tilslutt for hat, så fant ut at det beste var å bare gå fra han, og jeg angrer ikke.. Nå har jeg møtt en mann som behandler meg med den respekten jeg fortjener.

Du må nesten bare finne ut om du vil ha det sånn eller ikke.. Du kan evt kontakte familievernkontoret, få en singeltime til deg , legge frem problemet og videre ta med mannen. Funker ikke parterapi, så hadde jeg gitt han opp.

Vi prøvde familieterapi,men Iflg eksen så var det ikke noe som feilte han, bare oss andre..t.o.m terapeuten var det noe i veien med, bare ikke han.. En nytteløs kamp m.a.o

Anonymous poster hash: add99...3f5

Skrevet

Har bestemt meg for å sette han på en prøve.

Sendte han akkurat ei melding, hvor jeg skrev at jeg ikke ville ha sex med han, før han kutter ut hans sleipe mor og søster.

Nå skal jeg trille en lang tur med baby:) Så kommer mannen med liten "m" hjem til et tomt hus..

TS

Skrevet

Sendte han akkurat ei melding, hvor jeg skrev at jeg ikke ville ha sex med han, før han kutter ut hans sleipe mor og søster.

Nå skal jeg trille en lang tur med baby:) Så kommer mannen med liten "m" hjem til et tomt hus..

TS

Seriøst? Du kan ikke be han velge mellom deg og hans mor, du kommer til å tape..

Om min mann hadde blitt så tullete at han hadde bedt meg velge, hadde valget vært LETT! Og det hadde ikke blitt han for å si det sånn.

Skrevet

TS

Men, finnes det ikke en mellomting? Trenger han å kutte dem ut altså? Hjelpes...

Anonymous poster hash: 44418...b89

Skrevet

TS

Jeg hadde faktisk tenkt å gå litt imot strømmen og si at jeg ikke syns du virker helt god, du heller. At du framsto litt kontrollerende.

At du nå velger å presse ham med sex, presse ham til å velge mellom deg og hans familie???

Vel, der mistet du dessverre det som var igjen av min respekt :(

Håper du heller velger den voksne måten å gripe dette an på, nemlig KOMMUNIKASJON!

Lykke til!

Anonymous poster hash: db330...ab7

Skrevet

Det er ikke tvil om at gubben er teit, men du virker ikke særlig lur selv som snakker så lett må dumpe han Pga av det som tross alt er bagateller. Har dere ikke minst et barn sammen? Da bør man vel prøve å ordne ting før man hiver gubben ut.

Anonymous poster hash: cff0e...eb4

Skrevet

Er det mulig? Skulle tro dere knapt var ferdig med ungdomsskolen med alt dette dramaet.

Hva med å oppføre seg som voksne mennesker, dere har tross alt et barn sammen.

Skrevet

Når jeg har lest igjennom her på dataen min, så ser jeg jo at det må være noe med deg også. Har du i det hele tatt tenkt igjennom hva du har bedt ham om? Sex kan han vel få av flere.

Skrevet

Har snakket med han nå, og han innrømmer at han har merket min manglende sexlyst.

Dette har pågått over tid, og han har nå atter en gang lovet å bli en mann med stor "M" .

Han får nå i oppgave å vise meg hvilken familie han velger å være lojal mot, slik at jeg får tilbake respekten for han.

For hver gang moren hans sier noe upassende mot meg og barnet vårt, så skal samboeren min ta affære å sette moren sin på plass.

I dag trillet jeg en fin tur til stranden, hvor jeg satte meg ned på en benk og rådføre meg med en klok person på tlf.

Jeg har fått gode råd om hvordan jeg skal håndtere en vanskelig familie som er splittet opp i 2.

Min samboer har før hatt noen forhold som gikk dukken på grunn av familien hans. Og jeg er livredd for at de skal lykkes med dette forholdet, da vi har et lite barn sammen.

Jeg har troen på at min samboer kan bli litt tøffere frammover, da han nå blir nødt til å vise sin familie om at jeg er damen i hans liv!

På den måten får de se at de ikke kan manipulere sin sønn til å vende meg ryggen:)

Tror jeg skal oppdatere dere her litt for hvordan det går.

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Syns du virker litt usympatisk. Utifra første innlegg virker jo du sær som 'nekter' han å 'la moren vise at hun har makt' (hilse på mor). Henger deg opp i et kjøkken etc. Spesielt.

Skrevet

Har snakket med han nå, og han innrømmer at han har merket min manglende sexlyst.

Dette har pågått over tid, og han har nå atter en gang lovet å bli en mann med stor "M" .

Han får nå i oppgave å vise meg hvilken familie han velger å være lojal mot, slik at jeg får tilbake respekten for han.

For hver gang moren hans sier noe upassende mot meg og barnet vårt, så skal samboeren min ta affære å sette moren sin på plass.

I dag trillet jeg en fin tur til stranden, hvor jeg satte meg ned på en benk og rådføre meg med en klok person på tlf.

Jeg har fått gode råd om hvordan jeg skal håndtere en vanskelig familie som er splittet opp i 2.

Min samboer har før hatt noen forhold som gikk dukken på grunn av familien hans. Og jeg er livredd for at de skal lykkes med dette forholdet, da vi har et lite barn sammen.

Jeg har troen på at min samboer kan bli litt tøffere frammover, da han nå blir nødt til å vise sin familie om at jeg er damen i hans liv!

På den måten får de se at de ikke kan manipulere sin sønn til å vende meg ryggen:)

Du trenger ikke anstrenge deg allverden, dette var ikke særlig mer spennende enn å se maling tørke.

Bli voksen og oppfør deg!

Skrevet

Ved å starte en slik maktkamp så skal du ikke se bort ifra at deres forhold også føyer seg inn i rekka som en flopp. Syns du virker veldig maktsyk, dessverre :(

Skal han sette moren på plass? Og han skal vise at du er damen i hans liv? Er det kun plass til EN dame i hans liv?

Dessverre er jeg redd du kommer til å skape det du frykter mest, nemlig at han kommer til å vende deg ryggen. Slike ultimatum ender sjelden bra :(

Anonymous poster hash: db330...ab7

Skrevet

Tviler på at noen av dere hadde likt å bli hakket på av svigermor:)

Inntil videre ser det ikke ut som at samboeren min har trenk å vende meg ryggen. Hvorfor skulle han det?

Fra før av har vi redusert kontakt med hans mor, grunnet hennes psykiske helse. Det er nemlig ikke så enkelt å være rundt henne desverre.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...