Gå til innhold

Jeg må bærsje, men har ikke dopapir!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må så inn i granskauen bærsje, men jeg har verken dopapir, vårservietter, kjøkkenpapir! Hva kan jeg tørke meg med??

Anonymous poster hash: 3fbf2...63c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk tid på å lære deg å skrive BÆSJE og så tørker du deg i ræva med papiret etterpå

Anonymous poster hash: f6dd5...ec3
Skrevet

Herregud, trodde det skulle være mest voksne mennesker inne her jeg...

Skrevet

Hopp i dusjen etterpå og vask godt med intimsåpe.

Anonymous poster hash: 11158...542
Skrevet

Hvor bor du? Kanskje jeg kan låne deg litt? ;)

Anonymous poster hash: a997c...d84

Skrevet

Er det tomt for alt papir tar man en klut/håndkle og tørker seg med. Hiv etterpå.

Skrevet

Bruk tid på å lære deg å skrive BÆSJE og så tørker du deg i ræva med papiret etterpå

hahahahahahahaha årets beste kommentar! :fnise:

Anonymous poster hash: d9334...481

Skrevet

Har ikke så god tid til å lære meg det for jeg må bærsje NÅ!!

Hi

Skrevet

Rema og Kiwi har åpent i 11 minutter til. Fort deg :P

Anonymous poster hash: d60a9...ba3
Skrevet

Ta en flaske med vann og vask deg etterpå. Ikke verre.

Skrevet

Bæsj i munnen til mannen din og be han slikke deg ren.

Anonymous poster hash: 20d88...0d2
Skrevet

Bæsj i munnen til mannen din og be han slikke deg ren.

Anonymous poster hash: 20d88...0d2

Koselig. Er det ikke leggetid for lengst for små bæsjetroll som deg?

Skrevet

Servietter?

Gå i dusjen etterpå?

Vaskeklut?

Drit i en bleie og skift etter at du har vært i butikken imorgen?

Finnes jo mange alternativer her :)

Skrevet

Takk for tips, men min geniale jerne kom på at jeg hadde en trakt liggende på kjøkkenet. Så stakk den tynne delen helt opp i rumpehullet også bærsjet jeg:) ikke det minste spor av bærsj i rumper :)

Hi

Skrevet

Nå spydde jeg litt i munnen kjente jeg.. Alle disse gode forslagene og det kommer du på? Jaja kos deg. Kjøp en ny trakt (eller ikke etter som du høres ut) og spar penger på dopapir..

Skrevet

Nå spydde jeg litt i munnen kjente jeg.. Alle disse gode forslagene og det kommer du på? Jaja kos deg. Kjøp en ny trakt (eller ikke etter som du høres ut) og spar penger på dopapir..

Det var god ide! Nå sparte du meg for 13kr uken, eller 676kr i året:) vet du om det finnes trakt i mindre størrelse? Blir nok litt vanskelig å stikke den opp i urinrøret.. Eller går det med sugerør mon tro?.. Hmm dette må jeg tenke litt på kjenner jeg.

Hi

Skrevet

Du får bruke et "honkle" da. :)

Men ikke mannen sitt runkehonkle. Tror ikke han blir så glad da...

Anonymous poster hash: bf516...c21

Skrevet

God natt, HI.

Skrevet

Takk for tips, men min geniale jerne kom på at jeg hadde en trakt liggende på kjøkkenet. Så stakk den tynne delen helt opp i rumpehullet også bærsjet jeg:) ikke det minste spor av bærsj i rumper :)

Hi

Jerne faktisk.....du er vel ikke den skarpeste kniven i skuffen skjønner jeg, kos deg med trakten!  :huh:

Skrevet

HiAnonymous poster hash: 3fbf2...63c

Jerne faktisk.....du er vel ikke den skarpeste kniven i skuffen skjønner jeg, kos deg med trakten!  :huh:

Knivene mine ligger ikke i skuffen, de ligger inni kjøkkenskapet, mye sikrere slik da får ikke kidsa tak i dem

Hi

Skrevet

HiAnonymous poster hash: 3fbf2...63c

Knivene mine ligger ikke i skuffen, de ligger inni kjøkkenskapet, mye sikrere slik da får ikke kidsa tak i dem

Hi

Kidsa??? Oh lord....

Skrevet

Kunne ikke mammaen din kjøre ut og kjøpe dopapir til deg Hi. Eller pappa?

Anonymous poster hash: b6b44...1b4
Skrevet

OMG...blir flau på dine vegne.. I den situasjonen må man vel bare finne noe å hjelpe seg med..legger vel ikke ut dilemmaet HER først!!

Anonymous poster hash: 9b989...357

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...