Virginia. Skrevet 7. januar 2014 #26 Skrevet 7. januar 2014 Periodevise søvnproblemer, og da er dette et fint sted å være for litt hyggelig prat og interessante diskusjoner, i tillegg til nettaviser og film .
Musemorbr / Skrevet 7. januar 2014 #27 Skrevet 7. januar 2014 Periodevise søvnproblemer, og da er dette et fint sted å være for litt hyggelig prat og interessante diskusjoner, i tillegg til nettaviser og film . Og nå også all informasjon du noen gang kommer til å trenge vedrørende musejakt.
Virginia. Skrevet 7. januar 2014 #28 Skrevet 7. januar 2014 (endret) Hva med litt trening av lattermuskulaturen mens vi venter på å få sove? http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=568368 Aha, nå forstår jeg hvorfor mannen ikke ønsker å bygge basseng i hagen! Et nyere studie i USA viste en sterk korrelasjon mellom det å hevde at man var gravid uten å ha hatt sex, og det å ha avlagt kyskhetsløfte i en eller annen menighet. Det korrelerte også sterkt med manglende seksualopplysning i ungdommen. Ikke overraskende forskning akkurat.. . Endret 7. januar 2014 av Ibsenfrue
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #29 Skrevet 7. januar 2014 Folk orker være her hele natta fordi de er sykemeldte og sender ungene sine til bh. Da kan de være oppe hele natta og slappe av hele dagen. Velferdsnorge det. Håper det blir litt annerledes m nytt styre. Få slappfisene ut i jobb ! Anonymous poster hash: 0bb9b...8f0
sug lut Skrevet 7. januar 2014 #30 Skrevet 7. januar 2014 Folk orker være her hele natta fordi de er sykemeldte og sender ungene sine til bh. Da kan de være oppe hele natta og slappe av hele dagen. Velferdsnorge det. Håper det blir litt annerledes m nytt styre. Få slappfisene ut i jobb ! Anonymous poster hash: 0bb9b...8f0 konstruktivt.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 7. januar 2014 #31 Skrevet 7. januar 2014 Folk orker være her hele natta fordi de er sykemeldte og sender ungene sine til bh. Da kan de være oppe hele natta og slappe av hele dagen. Velferdsnorge det. Håper det blir litt annerledes m nytt styre. Få slappfisene ut i jobb ! Anonymous poster hash: 0bb9b...8f0 Hahaha... Jeg er ikke sykmeldt, var arbeidssøker, gledet meg til å komme meg i jobb, så måtte vi brått flytte, alt for langt unna barnehagen til ungene, så de måtte slutte, med andre ord, jeg går hjemme med to unger i alderen (snart) 3 og 2 år, frem til de får bhg plass, håper det blir type NÅ, men har fått beskjed om at det høyst sansynelig ikke blir før til høsten igjen. Når man ikke har rå til 10 000 i dagmamma penger, eller har familie som kan passe ungene, har man ikke store valgene.. Men trøst deg med dette: Jeg får ikke noe annet enn barnetrygd fra nav, + 3 mnd med kontantstøtte nå da, men de fordufter igjen om kort stund. Så slapp av, jeg sitter ikke å hover inn penger på NAV Og det å be sykmeldte komme seg ut i jobb.. Er du lege?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #32 Skrevet 7. januar 2014 Folk orker være her hele natta fordi de er sykemeldte og sender ungene sine til bh. Da kan de være oppe hele natta og slappe av hele dagen. Velferdsnorge det. Håper det blir litt annerledes m nytt styre. Få slappfisene ut i jobb ! Anonymous poster hash: 0bb9b...8f0 konstruktivt. Dronningen av DIB. Nja, ikke så konstruktivt kanskje men sant. Vi vet jo alle at det er flere tusen der ute som NAVer. Du trur ikke flere av de henger her på DIB dag eller natt? Eller nei, kanskje kun folk med høy moral her på DIB. HAHA! Anonymous poster hash: 0bb9b...8f0
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #33 Skrevet 7. januar 2014 Folk har forskjellige grunner. sjøl får jeg ofte ikke sove pga smerter og ubehag, så sitter jeg her litt og slumrer når jeg kan på dagen NAVer du? Anonymous poster hash: 75920...59a
sug lut Skrevet 7. januar 2014 #34 Skrevet 7. januar 2014 Folk har forskjellige grunner. sjøl får jeg ofte ikke sove pga smerter og ubehag, så sitter jeg her litt og slumrer når jeg kan på dagen NAVer du? Anonymous poster hash: 75920...59a Nei, kan ikke si det, akkurat.
Virginia. Skrevet 7. januar 2014 #35 Skrevet 7. januar 2014 (endret) Folk orker være her hele natta fordi de er sykemeldte og sender ungene sine til bh. Da kan de være oppe hele natta og slappe av hele dagen. Velferdsnorge det. Håper det blir litt annerledes m nytt styre. Få slappfisene ut i jobb ! Anonymous poster hash: 0bb9b...8f0 konstruktivt. Dronningen av DIB. Nja, ikke så konstruktivt kanskje men sant. Vi vet jo alle at det er flere tusen der ute som NAVer. Du trur ikke flere av de henger her på DIB dag eller natt? Eller nei, kanskje kun folk med høy moral her på DIB. HAHA! Anonymous poster hash: 0bb9b...8f0 Det var da noen patetiske fordommer og dårlige holdninger... Håper ikke du en dag blir leder med mindre du utvider perspektivet ditt noe. Omtrent alle, inklusive ambisiøse karrieremennesker, vil i løpet av sin karriere oppleve å bli sykemeldt, ha en av flere typer permisjon som finnes eller være arbeidssøkende en periode. Har man da tid og helse forenlig med det å være på nettet, så er det en fin måte å kommunisere litt med andre og få holdt de små grå på tå hev på . Med andre ord: Mest sannsynlig det beste for noen som er sykemeldte. For det å ha noen å dele sorger og gleder med, og å føle samhørighet med, også når det er på nett- er viktige faktorer som bidrar til tilfriskning uansett type sykdom Man ser også at arbeidssøkere og arbeidsgivere deler erfaringer og råd her inne. Og det å finne stillinger av interesse og å skrive søknader kan man også fint gjøre på mange tider av døgnet, mens man veksler mellom andre nettsteder samtidig. . Endret 7. januar 2014 av Ibsenfrue
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #36 Skrevet 7. januar 2014 Jeg holdes våken av en mus i veggen, som eter isolasjon rett over hodeputa mi. Ser ikke bort fra at jeg vinner krigen mot den i morgen, for da armerer jeg fullt av feller med bacon. Bruk peanøttsmør - det beste mus vet :-) Da vi smurte peanøttsmør på osten var musa i fella på en to tre:-) Enig, jeg hadde i høst en musefamilie som flyttet inn når det ble kaldt. Satte ut flere feller med peanøttsmør og jeg fikk hele familien i fellene i løpet av et par dager. Begynte med en stor slamp av ei mus, mens den siste som gikk i felle var mikroskopisk. Så her er kampen vunnet for øyeblikket, men jeg er fortsatt kampklar hvis de blir nødvendig og peanøttglasset står klart :-) Forøvrig er ikke mus farlige der de danser inni veggen på mitt gamle hus, men fryktelig irriterende da de høres ut som en elefant når de løper rundt :-/ Anonymous poster hash: 2ec24...38a
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #37 Skrevet 7. januar 2014 Jeg har vært utsatt for en ulykke på slutten av 2013' så jeg sitter her med bena i gips, og kommer meg ingen vei... Så innimellom smertene, når smertestillende medisiner ikke virker helt, og søvnløsheten som følger med smertehelvete trer i kraft, så sitter jeg enten her eller på andre nettsider for å få tiden til å gå. Anonymous poster hash: c2b69...14b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå