Gå til innhold

Hvordan klarer dere å sitte her hele natten? På forumet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så trøtt jeg. Regner med det er flere av dere som blir værende noen timer til? 

Blir dere ikke trøtte da?

Anonymous poster hash: 5e17a...7c0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk har forskjellige grunner. sjøl får jeg ofte ikke sove pga smerter og ubehag, så sitter jeg her litt og slumrer når jeg kan på dagen

Skrevet

Jeg er her om kvelden til jeg nesten sover. Ligger i senga. Sliter med søvnen så jeg venter på at tablettene som skal gjøre meg trøtt skal virke. Kan også ligge lenge om jeg har sovet masse eller sent på kvelden. Jeg skal ikke på jobb, kun få barna avgårde til skolen, så kan hvile imorgen :)

Skrevet

Jeg holdes våken av en mus i veggen, som eter isolasjon rett over hodeputa mi. Ser ikke bort fra at jeg vinner krigen mot den i morgen, for da armerer jeg fullt av feller med bacon.

Skrevet

Får ikke sove eller gjort så mye annet pga smerter så da kan jeg like godt sitte her til jeg stuper. Ahhh, det glamorøse livet som sykmeldt  :sprettoy: 

Anonymous poster hash: 29d0a...457
Skrevet

Jeg holdes våken av en mus i veggen, som eter isolasjon rett over hodeputa mi. Ser ikke bort fra at jeg vinner krigen mot den i morgen, for da armerer jeg fullt av feller med bacon.

Mus i veggen? Jeg hadde aldri fått sovet... Er du ikke redd? :P 

Skrevet

Klokken er jo bare litt over halv elleve, kvelden er jo fremdeles ung :)

Skrevet

Klokken er jo ikke natt ennå :P

Skrevet

Jeg sliter veldig med søvn å får gjerne ikke sovne før i 2 tiden,så da er DIB ett greit alternativ imellomtiden :P

Skrevet

Redd?

For en mus? En mus! Ikke en bjørn eller en krokodille, akkurat, men en mus. Inni veggen. Ikke farlig, bare "kjett" å høre på. Du har aldri bodd i gammelt hus, skjønner jeg. 

Anonymous poster hash: 93094...ff1

Skrevet

Redd? Nei, jeg er provosert. Det er bare plass til en musemor i dette huset, og det er meg. ;) Nå har den gnafset og krafset i veggen hver natt siden fredag, og nå er det nok. Man terroriserer ikke en trøtt og gravid kvinne. Det straffer seg.

Skrevet

Vi har hatt det samme problemet de siste dagene, hører at den går både i veggen og på loftet. Har musefeller over alt med alt fra spekeskinke til pølse og ost, men den er ikke så lettlurt!

Jævlig irriterende, og håper den ikke tygger over noen ledninger på sin vei!

Skrevet

Vi har hatt det samme problemet de siste dagene, hører at den går både i veggen og på loftet. Har musefeller over alt med alt fra spekeskinke til pølse og ost, men den er ikke så lettlurt!

Jævlig irriterende, og håper den ikke tygger over noen ledninger på sin vei!

Jeg har forsket på det og bacon skal visst dufte best og ha størst sjans for å lokke den til seg. Fordømt irriterende. Vi får normalt ikke mus i huset siden vi har katt, så derfor har vi ingen feller liggende heller. Må ut etter det i morgen, og så får vi se om vi ikke klarer å få slutt på natteterroren.

Skrevet

Takk for tips, da skal den lille luremusa få smake bacon i morgen ;)

Skrevet

Et tips er å svi flesket med en fyrstikk før dere setter det i musefella. Da kommer nemlig godlukta fram, noe musene elsker.

Hilsen ei som har vokst opp i musehus

Anonymous poster hash: ff248...466

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Godt å se det ikke bare er jeg som er i krig med mus om dagen :P Her skremte den meg (flaut, jeg ble skremt av en MUS!) når jeg ryddet soverommet til ungene, den regelrett hoppet mot meg og spant av gåre og inn i et hull ved muren her, var rask med å putte hullet fullt av stålull, så den ikke skal kunne komme inn til ungene igjen (grøss) Men, nå er begge kottene oppe og det under trappa nede fyllt opp, både med vanlige musefeller, litt rottegift og de boksene med gift.. Samt slengt ut 4 bokser rundt husveggene her.. Ikke min første kamp mot mus, men skal da ikke tape denne heller..

Men, grunnen til at jeg sitter oppe enda.. Hoster som besatt akkurat nå.

Skrevet

Bruk peanøttsmør - det beste mus vet :-)

Da vi smurte peanøttsmør på osten var musa i fella på en to tre:-)

Skrevet

Mus i veggen? Jeg hadde aldri fått sovet... Er du ikke redd? :P  Anonymous poster hash: 5e17a...7c0

Redd for musa? Den som er INNI veggen? Den er jo bare søt ;-) Og kommer garantert IKKE ut for å ta deg, den er mye reddere for deg enn du er for den ;-)

Skrevet

Insomnia!

Anonymous poster hash: c43fa...c5f

Skrevet

Får litt vondt med tanke på alle musene som kommer til å gå i fella, jeg....

Jeg sliter ekstremt med søvn for tiden, så da blir jeg hengende her. Ingen vits å legge seg, for da blir jeg bare liggende å vri meg i timevis.

Anonymous poster hash: 50a5b...3e3
Skrevet

Mus i veggen? Jeg hadde aldri fått sovet... Er du ikke redd? :P  Anonymous poster hash: 5e17a...7c0

Redd for musa? Den som er INNI veggen? Den er jo bare søt ;-) Og kommer garantert IKKE ut for å ta deg, den er mye reddere for deg enn du er for den ;-)

Jeg er også litt redd, men det er mer fordi jeg er bekymret for at den skal lage en brann ved å bite over ledninger. Mus er søte, men ikke inne i veggen, på loftet eller i kjelleren :)

Gjest Løvemusene
Skrevet

Mus mus mus...

Får ikke sove. Ja jeg vet det er fordi jeg er her på bim :/ daaah

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Hva med litt trening av lattermuskulaturen mens vi venter på å få sove?

http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=568368

Aha, nå forstår jeg hvorfor mannen ikke ønsker å bygge basseng i hagen!

Du forstår det ja! Jøsses, vi trenger bare litt puff av vg.no, for å forstå det mannfolka forsto for lengst ;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...