Gå til innhold

kan han ikke bare få ut fingern?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

min lille frustrasjon det her :P
vi har bodd sammen i 6år, elsker hverandre, vi har en nydelig sønn sammen, eier et hus og har det veldig fint sammen!
allikevel vil han ikke fri til meg, vi har snakket om bryllup, og han vil gifte seg. han har til og med forslag og ideer til hvordan vi kan ha seremonien og festen. Men å stille det Store spørsmålet - neida... :P

jeg vil så gjerne gifte meg før jeg blir for "gammel" (er 27) vil være ung brud

mulig han syns det er et stort skritt å ta, men jeg har født ham en sønn for p***** :P er ikke det et stort skritt så vet ikke jeg

han syns det er tullete med "evige" forlovelser, han mener det bør gå 12 mnd fra forlovelse til bryllup. og i og med at vi ikke har råd til å gifte oss på noen år enda så er han stille som graven..

jeg derimot syns godt man kan forlove seg og sette en dato lenger enn 12 mnd frem i tid, på den måten  har man jo en dato å forholde seg til så man blir jo ikke "evig forlovet"

blæh! blir bare litt frustrert! jeg vil så gjerne at vår lille familien blir ett, med en mann og en kone, hvor alle har samme etternavn og jeg kan kalle ham "mannen min".

mulig jeg er merkelig, men jeg finner en enorm trygghet i den tanken :)

ikke får jeg lov til å fri heller :P

Anonymous poster hash: 8ab38...360
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med samboeren din. Lang forlovelse er bare tull.

Anonymous poster hash: c8124...f77
Skrevet

bryllup kan gjøres på mange måter, så hvorfor spare i flere år? sett en dato 1-2 år frem i tid, og sett heller et budsjett å forholde seg til. trenger jo ikke koste skjorta 

Skrevet

Du er 27, dere har ikke råd til å gifte dere på noen år..? Jenta mi, du blir aldri en ung brud!

Anonymous poster hash: fd969...e2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...