frøken alexandra Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 når den nye babyen kommer vil storebror være ca to år og med dette melder spørsmålet seg - skal storebror ha ny, egen vogn? babyen får den første vogna vi kjøpte ( en city cross m/ supreme bag) lurer nå veldig på om toåringen trenger ny vogn eller om det holder med søskenbrett?Og om han bør ha vogn, hva slags vogn er kjekt?vi har sett litt på BabyJogger City Elite, men jeg er usikker om noen har tips å komme med ville jeg blitt veldig glad
jostine Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Kommer vel ann på om du bruker vogn mye og om to åringen vil sitte i vogn. Vi har en sportsvogn (brio race) i tillegg, og den er to åringen her veldig glad i, (sikkert pga rattet vi kjøpte i tillegg ) blir ikke brukt hver dag men den er kjekk å ha.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Har akkurat 2 år mellom barna og 2 åringen har ikke vogn. Han bruker beina sine.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Akkurat samme situasjon her. Og har kjøpt en tfk på barnas hus nå til 4000. Tenker det kan være greit å ha vogn tilfelle vi skal på dagsturer noen plasser og han trenger å hvile beina. Jeg syns den var veldig god å trille, så minstemann blir jo å ta over den etterhvert så kan city crossen være sovevogn i barnehagen når den tida kommer. Anonymous poster hash: 0ec5d...636
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Jeg tenker tvillingvogn Anonymous poster hash: 5fc6f...87b
Gjest MMJ Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 når den nye babyen kommer vil storebror være ca to år og med dette melder spørsmålet seg - skal storebror ha ny, egen vogn? babyen får den første vogna vi kjøpte ( en city cross m/ supreme bag) lurer nå veldig på om toåringen trenger ny vogn eller om det holder med søskenbrett? Og om han bør ha vogn, hva slags vogn er kjekt? vi har sett litt på BabyJogger City Elite, men jeg er usikker om noen har tips å komme med ville jeg blitt veldig glad når den nye babyen kommer vil storebror være ca to år og med dette melder spørsmålet seg - skal storebror ha ny, egen vogn? babyen får den første vogna vi kjøpte ( en city cross m/ supreme bag) lurer nå veldig på om toåringen trenger ny vogn eller om det holder med søskenbrett? Og om han bør ha vogn, hva slags vogn er kjekt? vi har sett litt på BabyJogger City Elite, men jeg er usikker om noen har tips å komme med ville jeg blitt veldig glad Åh jaaaa.... 2 åringen må ha vong Tenk den overgangen, fra å være alene - til så mye forandringer! Kjøp en rimelig vogn hvis du kan 2 år er jo ikke mye... kanskje han enda sover på dagen og?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå