Gjest Fru Banderas Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Gravid, uten å være det. Hvordan i helvete er det mulig å ha KULERUND mage a la 6 mnd. på vei, når jeg slettes ikke er det? For ordens skyld: jeg er ikke på vei i noen form. Men enhver som ser meg (fra sånn ca. i går kveld) vil jo konkludere med at jeg blir mor igjen innen påske. Hvordan er det mulig?
Barbarella og froskebarna Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Jeg ser også litt gravid ut akkurat nå. Gravidkiloene som forsvant kom liksom tilbake i desember...
sug lut Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Hey, du snakker til menigheta. Men jeg ble litt bekymra av overskriften.
ms.Pond Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Jeg er fristet til å finne fram gravidbuksa bare for å få litt sympati og komme først i køen på butikken og sånt. Looken er jo der, kjenner innimellom jeg tar meg selv i å stryke over magen også. Og det verste er at jeg synes deigmagen er søt. Litt for babysyk kanskje.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Da er vi tvillinger. Eller noe. For øyeblikket ser jeg ut slik Fotballfrua (for helvete, takket være galehuset til venstre for Café Krangle, endte jeg opp på pjattebloggen hennes i et svakt øyeblikk) gjorde to minutter før hun fødte. Bare synd jeg ikke får hennes sixpack om 3 dager. Heller en badeball.
ms.Pond Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Vel, puddingen min går ingen plass de neste dagene i alle fall. Jeg var akkurat i kjelleren og fant meg selv et godt stykke kake fra bursdagen i går. Sjokolade fudge kake, mislykket i utseende, men ikke på smak. Med andre ord; more for me. Sukk
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 Flere som ble gravide i løpet av jula ja. Hører jeg et "hoooiiii" for yogabukser? Farlig antrekk. Strammer overhodet ingensteder og to uker i den: HIPSOMVIPS GRAVID! (Kan jo ikke anklages for å være sexayeee i den akkurat).
bIomstre Skrevet 7. januar 2014 #9 Skrevet 7. januar 2014 Gravid, uten å være det. Hvordan i helvete er det mulig å ha KULERUND mage a la 6 mnd. på vei, når jeg slettes ikke er det? For ordens skyld: jeg er ikke på vei i noen form. Men enhver som ser meg (fra sånn ca. i går kveld) vil jo konkludere med at jeg blir mor igjen innen påske. Hvordan er det mulig? Foodbaby, baby! Eh... ja.. http://www.vektklubb.no/artikkel/viser-frem-sin-foodbaby-mage-22680367
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå