Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Det har gått så bra.. helt til nå... Hadde en kjæreste i ca 3 mnd... Hadde egentlig litt dårlig følelse hele tiden... Til slutt tok han mindre og mindre kontakt, men han nektet hele tiden for at det var noe galt... Han hadde følelser for meg osv.. sa han.. Til slutt sa jeg nok er nok... og det sklei helt bort... Etter 3 uker tok han kontakt å forklarte at grunnen til at han gjorde det mot meg var pga han kanskje hadde fått en alvorlig sykdom... WHAT?!?!? Han sa unnskyld osv... Og at han sikkert er for syk til å ha kjæreste.. Jeg hadde nesten glemt han i løpet av de tre ukene... Så jeg svarte bare noe teit = han må ha skjønt at jeg ikke er intressert lengre... MÅ NÅ.. Er jeg bare sååååååååååå redd for at han er sint på meg??!! Var jeg slem som ikke "ville ha han tilbake" ?? Er så forvirret her !! :( Anonymous poster hash: ee6fc...eae
anonymemammaen Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Det virket jo ganske så usympatisk? Jeg hadde i hvert fall blitt kjempe såret om jeg hadde fortalt noe som var så vondt til noen jeg hadde hatt et forhold til for så å bli avvist.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Det at du greide å glemme ham på tre uker betyr vel at dette ikke er en mann for deg. Sånn sett tror jeg at du gjorde det riktige, bortsett fra at du kunne svart ham ordentlig når han faktisk ba om unnskyldning. Men siden du så lett glemte ham så er han nok ikke riktig for deg uansett, tror jeg. Anonymous poster hash: 0825e...a8e
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Har så dårlig samvittighet Kan jeg ringe han? Savner han og. Snufs hi - forvirret. Men var så vondt alt sammen Anonymous poster hash: ee6fc...eae
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Du hadde nesten glemt han på 3 uker, men du savner han? Tror ikke du savner han, men noen, at du rett og slett savner å være i forhold. Du kan jo for all del ta kontakt med han (så sant det ikke er flere uker siden!) og fortelle at det hele kom som et sjokk på deg, og spørre om dere kan treffes. Så dere kan gi dere en ekte sjanse på et forhold. Anonymous poster hash: bd0e1...d72
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Jeg hadde jo ikke glemt han... Men jeg fikk aldri møte venner / familie Og han hadde ikke tid til meg Så derfor jeg svarte han litt teit - han kunne jo ringt..? Jeg vil ikke bli avvist - like greit å stenge ute da?? Hi Anonymous poster hash: ee6fc...eae
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Jeg hadde jo ikke glemt han... Men jeg fikk aldri møte venner / familie Og han hadde ikke tid til meg Så derfor jeg svarte han litt teit - han kunne jo ringt..? Jeg vil ikke bli avvist - like greit å stenge ute da?? Hi Anonymous poster hash: ee6fc...eae Siterer: "Jeg hadde nesten glemt han i løpet av de tre ukene..." Man glemmer nesten ikke noen man faktisk ønsker et forhold med, en man er betatt av eller forelsket i. Du blir for meg litt selvsentrert, om du forventer at han skal kontakte deg, når han går gjennom noe som virker veldig alvorlig. Og om du ikke er villig til å risikere å bli avvist, så beklager, man da vil jeg fortsatt ikke påstå at du savner han, eller ønsker et forhold med han. Anonymous poster hash: bd0e1...d72
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 Sier ikke at han skal kontakte meg. Bare forteller hvordan 'forholdet' var Forelsket er jeg ikke, men blir det aldri heller Hi Anonymous poster hash: ee6fc...eae
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #9 Skrevet 6. januar 2014 Sier ikke at han skal kontakte meg. Bare forteller hvordan 'forholdet' var Forelsket er jeg ikke, men blir det aldri heller Hi Anonymous poster hash: ee6fc...eae "Så derfor jeg svarte han litt teit - han kunne jo ringt..?" Han skulle ringe, fordi du svarer teit på at han faktisk har prøvd å forsone seg med at han kanskje har en alvorlig sykdom? Unnskyld meg HI, men det blir vel å være litt selvsentrert. Anonymous poster hash: bd0e1...d72
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #10 Skrevet 6. januar 2014 Det høres ut som om du aldri har vært forelsket - heller ikke i denne mannen. Når mannen sa at han sliter med alvorlig sykdom, så er det utrolig selvsentrert av deg å ikke i hvert fall høre på ham, hva som feiler ham. Han har sikkert vært redd for å si dette til deg - og tydeligvis med god grunn. Det høres ikke ut som om dere kan gi hverandre det dere trenger. Anonymous poster hash: 0825e...a8e
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #11 Skrevet 6. januar 2014 Jeg sliter med det forelskelse greiene ja Det blir umulig å forklare alt her Hi Anonymous poster hash: ee6fc...eae
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #12 Skrevet 6. januar 2014 Han er i et forhold allerede men vil ikke si det til deg, og derfor fisker han opp med en historie der han er syk. Han er redd for å bli avslørt for å være utro, men liker å ha deg på si. Det er nok årsaken ja. Magekreft, var det ikke? Anonymous poster hash: be5ba...b09
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #13 Skrevet 6. januar 2014 Hvor lang tid er det siden han prøvde å kontakte deg? Hva er det som feiler ham? Hvis det er helt nylig han prøvde å kontakte deg kan du evt sende ham en melding eller ringe ham og beklage at du reagerte som du gjorde, og si at du håper det går bra med han fremover. Så ser du hva som skjer. Ønsker han mer kontakt da så er det evt opp til ham. Anonymous poster hash: 0825e...a8e
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #14 Skrevet 6. januar 2014 Tror han lyver. Han er ikke syk, han bare finner på det fordi han ikke er interessert. Det der er en sånn unnskyldning jeg kunne funnet på. Ærlig talt! Anonymous poster hash: 51f93...02c
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #15 Skrevet 6. januar 2014 Tror han lyver. Han er ikke syk, han bare finner på det fordi han ikke er interessert. Det der er en sånn unnskyldning jeg kunne funnet på. Ærlig talt! Anonymous poster hash: 51f93...02c Hvorfor ikke bare si det slik det er - hvorfor være så feig å lyve til en person som du tross alt selv har valgt å stå nær en periode? Hvorfor er det så ille å si sannheten - "jeg tror ikke jeg har riktige følelser for deg, derfor er det bedre for oss begge om vi avslutter dette"? Sannheten viser respekt. Løgner viser at man ikke respekterer den man selv valgte å involvere seg i... det sier litt om deg og andre som gjør det, etter min mening.... Anonymous poster hash: 0825e...a8e
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #16 Skrevet 6. januar 2014 JEG TROR OGSÅ HAN LYVER SKJØNNER DU!! Men her får jeg så hatten passer!! Hi Anonymous poster hash: ee6fc...eae
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #17 Skrevet 6. januar 2014 Tror han lyver. Han er ikke syk, han bare finner på det fordi han ikke er interessert. Det der er en sånn unnskyldning jeg kunne funnet på. Ærlig talt! Anonymous poster hash: 51f93...02c Hvorfor ikke bare si det slik det er - hvorfor være så feig å lyve til en person som du tross alt selv har valgt å stå nær en periode? Hvorfor er det så ille å si sannheten - "jeg tror ikke jeg har riktige følelser for deg, derfor er det bedre for oss begge om vi avslutter dette"? Sannheten viser respekt. Løgner viser at man ikke respekterer den man selv valgte å involvere seg i... det sier litt om deg og andre som gjør det, etter min mening.... Anonymous poster hash: 0825e...a8e DET LURER jeg og på... MEN han er feig... ALLTID han som pelide å gå....... OG Han er vant til at damene vil ha han tilbake..... MEN det ville jo ikke jeg............ Tror han fikk "panikk" ?????????!!!!!!!!! Så jeg dropper å ta kontakt, stoler på magefølelsen som er dårlig... Vanskelig å bli glad i sånne uansett HI Anonymous poster hash: ee6fc...eae
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #18 Skrevet 6. januar 2014 JEG TROR OGSÅ HAN LYVER SKJØNNER DU!! Men her får jeg så hatten passer!! Hi Anonymous poster hash: ee6fc...eae Du har tydeligvis behov for masse støtte, men jeg forstår ærlig talt ikke hvor du vil med innlegget ditt når du når føler behov for å skrike ut at du tror han lyver. Hovedinnlegget ditt sier ikke noe om at du tror han lyver. I samme innlegg skriver du at du hele tiden hadde en dårlig følelse mens du var sammen med ham. Du glemte ham på tre uker når han ikke tok kontakt - etter at du hadde sagt at nok var nok fordi han hadde tatt mindre og mindre kontakt. Dvs. du tok avgjørelsen med å avslutte forholdet til en mann som du ikke var forelsket i og som du hadde hatt en dårlig følelse sammen med hele tiden - i følge deg selv. Når han tre uker senere forteller deg at han kanskje har fått en alvorlig sykdom, at han kanskje er for syk til å involvere seg med noen og du bare avfeier ham uten å be om flere forklaringer, eller i det minste høre hva som feiler ham, hvilke utredninger han har vært gjennom og kanskje skal gjennom.... da viser du en enorm umodenhet og ikke så rent lite interesse for ham som person - og ikke noe som viser omtanke eller kjærestefølelser for ham i hvert fall. Derfor får du "så hatten passer" her! Hadde du spurt litt om hva som evt feiler ham ville du visst litt mer, da kunne du også ha hatt større grunn til å evt avsløre om han lyver eller ei. Hva er det som gjør at du tror han lyver - når du ikke skrev noe om det i hovedinnlegget ditt? Har du for et øyeblikk prøvd å forestille deg hva han går gjennom hvis han faktisk står overfor en alvorlig sykdom? Hva han har gått gjennom av bekymringer og redsel de siste ukene hvor han ikke har visst? Hvis han har et mønster ift å lyve osv. så er jo det en sak. Da er det bedre å følge magefølelsen din og ikke ha noe mer med ham å gjøre. Men du gir inntrykk på å være svært umoden ift hvordan du snakker om forholdet, dine egne følelse og denne mannen. Og også ditt behov for å skrike ut med store bokstaver når du ikke får mye støtte. Kanskje bedre å ta til seg litt av det som er sagt, da er det større sjanse for at du lykkes i neste forhold. Anonymous poster hash: 0825e...a8e
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #19 Skrevet 6. januar 2014 JEG TROR OGSÅ HAN LYVER SKJØNNER DU!! Men her får jeg så hatten passer!! Hi Anonymous poster hash: ee6fc...eae Du har tydeligvis behov for masse støtte, men jeg forstår ærlig talt ikke hvor du vil med innlegget ditt når du når føler behov for å skrike ut at du tror han lyver. Hovedinnlegget ditt sier ikke noe om at du tror han lyver. I samme innlegg skriver du at du hele tiden hadde en dårlig følelse mens du var sammen med ham. Du glemte ham på tre uker når han ikke tok kontakt - etter at du hadde sagt at nok var nok fordi han hadde tatt mindre og mindre kontakt. Dvs. du tok avgjørelsen med å avslutte forholdet til en mann som du ikke var forelsket i og som du hadde hatt en dårlig følelse sammen med hele tiden - i følge deg selv. Når han tre uker senere forteller deg at han kanskje har fått en alvorlig sykdom, at han kanskje er for syk til å involvere seg med noen og du bare avfeier ham uten å be om flere forklaringer, eller i det minste høre hva som feiler ham, hvilke utredninger han har vært gjennom og kanskje skal gjennom.... da viser du en enorm umodenhet og ikke så rent lite interesse for ham som person - og ikke noe som viser omtanke eller kjærestefølelser for ham i hvert fall. Derfor får du "så hatten passer" her! Hadde du spurt litt om hva som evt feiler ham ville du visst litt mer, da kunne du også ha hatt større grunn til å evt avsløre om han lyver eller ei. Hva er det som gjør at du tror han lyver - når du ikke skrev noe om det i hovedinnlegget ditt? Har du for et øyeblikk prøvd å forestille deg hva han går gjennom hvis han faktisk står overfor en alvorlig sykdom? Hva han har gått gjennom av bekymringer og redsel de siste ukene hvor han ikke har visst? Hvis han har et mønster ift å lyve osv. så er jo det en sak. Da er det bedre å følge magefølelsen din og ikke ha noe mer med ham å gjøre. Men du gir inntrykk på å være svært umoden ift hvordan du snakker om forholdet, dine egne følelse og denne mannen. Og også ditt behov for å skrike ut med store bokstaver når du ikke får mye støtte. Kanskje bedre å ta til seg litt av det som er sagt, da er det større sjanse for at du lykkes i neste forhold. Anonymous poster hash: 0825e...a8e Huff.... Dere skjønner jo at jeg ikke kan skrive alt her. For all del, han sa jo hva som feilte osv... Men det stemmer ikke med det jeg vet fra før.. Jeg vet ikke hva jeg ville med innlegget..... Har Ingen å snakke med... Ble bare redd / engstelig / usikker... Ja... Hi Anonymous poster hash: ee6fc...eae
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #20 Skrevet 6. januar 2014 Han lyver! Hehe. Tipper det er samme person som har vært borti meg. Hadde dame, men turde ikke si det i frykt for at jeg skulle bli forbanna. Derfor sa han at han hadde magekreft, og fikk i tillegg sympati. Så du gjorde det riktige. Slike folk fortjener å bare bli fnyst av. *rister oppgitt på hodet* Anonymous poster hash: be5ba...b09
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #21 Skrevet 6. januar 2014 Han lyver! Hehe. Tipper det er samme person som har vært borti meg. Hadde dame, men turde ikke si det i frykt for at jeg skulle bli forbanna. Derfor sa han at han hadde magekreft, og fikk i tillegg sympati. Så du gjorde det riktige. Slike folk fortjener å bare bli fnyst av. *rister oppgitt på hodet* Anonymous poster hash: be5ba...b09 Tusen takk :-) :-) Jeg kan få lov å kose seg med hvem og hva han vil :) Magefølelsen min stemmer omtrent alltid :-) Håper du har det bra nå ??? HI Anonymous poster hash: ee6fc...eae
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #22 Skrevet 6. januar 2014 Han lyver! Hehe. Tipper det er samme person som har vært borti meg. Hadde dame, men turde ikke si det i frykt for at jeg skulle bli forbanna. Derfor sa han at han hadde magekreft, og fikk i tillegg sympati. Så du gjorde det riktige. Slike folk fortjener å bare bli fnyst av. *rister oppgitt på hodet* Anonymous poster hash: be5ba...b09 Tusen takk :-) :-) Jeg kan få lov å kose seg med hvem og hva han vil :) Magefølelsen min stemmer omtrent alltid :-) Håper du har det bra nå ??? HI Anonymous poster hash: ee6fc...eae Mente HAN - hehehehe !!! Anonymous poster hash: ee6fc...eae
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #23 Skrevet 6. januar 2014 JEG TROR OGSÅ HAN LYVER SKJØNNER DU!! Men her får jeg så hatten passer!! Hi Anonymous poster hash: ee6fc...eae Du har tydeligvis behov for masse støtte, men jeg forstår ærlig talt ikke hvor du vil med innlegget ditt når du når føler behov for å skrike ut at du tror han lyver. Hovedinnlegget ditt sier ikke noe om at du tror han lyver. I samme innlegg skriver du at du hele tiden hadde en dårlig følelse mens du var sammen med ham. Du glemte ham på tre uker når han ikke tok kontakt - etter at du hadde sagt at nok var nok fordi han hadde tatt mindre og mindre kontakt. Dvs. du tok avgjørelsen med å avslutte forholdet til en mann som du ikke var forelsket i og som du hadde hatt en dårlig følelse sammen med hele tiden - i følge deg selv. Når han tre uker senere forteller deg at han kanskje har fått en alvorlig sykdom, at han kanskje er for syk til å involvere seg med noen og du bare avfeier ham uten å be om flere forklaringer, eller i det minste høre hva som feiler ham, hvilke utredninger han har vært gjennom og kanskje skal gjennom.... da viser du en enorm umodenhet og ikke så rent lite interesse for ham som person - og ikke noe som viser omtanke eller kjærestefølelser for ham i hvert fall. Derfor får du "så hatten passer" her! Hadde du spurt litt om hva som evt feiler ham ville du visst litt mer, da kunne du også ha hatt større grunn til å evt avsløre om han lyver eller ei. Hva er det som gjør at du tror han lyver - når du ikke skrev noe om det i hovedinnlegget ditt? Har du for et øyeblikk prøvd å forestille deg hva han går gjennom hvis han faktisk står overfor en alvorlig sykdom? Hva han har gått gjennom av bekymringer og redsel de siste ukene hvor han ikke har visst? Hvis han har et mønster ift å lyve osv. så er jo det en sak. Da er det bedre å følge magefølelsen din og ikke ha noe mer med ham å gjøre. Men du gir inntrykk på å være svært umoden ift hvordan du snakker om forholdet, dine egne følelse og denne mannen. Og også ditt behov for å skrike ut med store bokstaver når du ikke får mye støtte. Kanskje bedre å ta til seg litt av det som er sagt, da er det større sjanse for at du lykkes i neste forhold. Anonymous poster hash: 0825e...a8e Huff.... Dere skjønner jo at jeg ikke kan skrive alt her. For all del, han sa jo hva som feilte osv... Men det stemmer ikke med det jeg vet fra før.. Jeg vet ikke hva jeg ville med innlegget..... Har Ingen å snakke med... Ble bare redd / engstelig / usikker... Ja... Hi Anonymous poster hash: ee6fc...eae Herlighet HI, dette blir for dumt, du endrer det du selv sier/har sakt/gjort minst 3 ganger her, legger til i mente om ting det ikke finnes hint om i første innlegget ditt osv. Hva hadde du forventet? En "stakkar deg" fordi du valgte å gå, er teit mot han når han sier han kanskje er syk, og nå skriver dette innlegget fordi du savner han og ikke vil bli avvist av han? Tror nok heller dette går mer på deg enn han. Anonymous poster hash: bd0e1...d72
Gjest Ingen skal få! Skrevet 6. januar 2014 #24 Skrevet 6. januar 2014 Ærlig talt da. Selv om han har en alvorlig sykdom kunne han ha sagt ifra før. Rart å gradvis kutte kontakt og så komme tre uker senere med noe sånt. Tror ikke han er syk. Og hvorfor skal HUN be om masse informasjon? Lukter løgn laaang vei
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #25 Skrevet 6. januar 2014 Ærlig talt da. Selv om han har en alvorlig sykdom kunne han ha sagt ifra før. Rart å gradvis kutte kontakt og så komme tre uker senere med noe sånt. Tror ikke han er syk. Og hvorfor skal HUN be om masse informasjon? Lukter løgn laaang vei Om hun bryr seg så mye som hun påsto i starten her, så burde hun vel heller spurt litt, enn å gjøre som hun gjorde, samme om hun mistenker han for å lyve, så hadde hun sluppet å sitte her å "savne han" nå. Anonymous poster hash: bd0e1...d72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå