Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Hvordan er det? Får man bedøvelse i nesa? Brekker man seg mye? ......Gruer meg Anonymous poster hash: d2006...c47
Tired mama Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Aldri hørt om. Men det høres faktisk mer behagelig ut enn gjennom halsen.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Åssen i huleste skal de få den tykke slangen gjennom nesa? Har bedøvet mye på gastrolab, aldri sett de har tatt det gjennom nesa. Anonymous poster hash: 12226...378
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Hmm vet de kan legge slange ned igjennom nesa for å se om barnet har reflux, er det det du mener? Jeg tok gastroskopi for noen mnd siden og da gikk de igjennom munn/ svelg. Anonymous poster hash: 667eb...7eb
HvittHus Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Jeg tok ikke gastroskopi, men fikk sjekket hals og stemmebånd med skop. Fikk bedøvelse ned nesen og svelget. Brakk meg i det skopet gikk forbi svelget, men etter det var det uproblematisk.
HvittHus Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Åssen i huleste skal de få den tykke slangen gjennom nesa? Har bedøvet mye på gastrolab, aldri sett de har tatt det gjennom nesa. Anonymous poster hash: 12226...378 Det kalles transnasal gastroskopi, men gjøres vel kun i Trondheim her til lands.
Musemora Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Åssen i huleste skal de få den tykke slangen gjennom nesa? Har bedøvet mye på gastrolab, aldri sett de har tatt det gjennom nesa. Anonymous poster hash: 12226...378 Det kalles transnasal gastroskopi, men gjøres vel kun i Trondheim her til lands. Ok. Regner med at de bruker mindre scop da. Vi bruker fiberskop feks gjennom nesa når vi ser på stemmespalten ved mistanke om kreft feks. Det er tynt.
*SommerFrisk* Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 Hehe, jeg har tatt den gjennom nesa. De sprøytet nesebora fulle av bedøvelses gele. Det skal visst være bedre mot brekninger å ta den gjennom nesa. Jeg fikk den gjennom nesa men da de puttet den videre ned i halsen så brakk jeg meg og spøy som en gris. Salt og sukkerlaken du skal drikke er faktisk værre . Deretter forsøkte de gjennom munnen. Like meningsløst og vi kom ingen vei. Altså begge gangene fikk de slangen ned i magen, men ikke lenge nok :/ LYKKE TIL!
*SommerFrisk* Skrevet 6. januar 2014 #9 Skrevet 6. januar 2014 Åssen i huleste skal de få den tykke slangen gjennom nesa? Har bedøvet mye på gastrolab, aldri sett de har tatt det gjennom nesa. Anonymous poster hash: 12226...378 Det kalles transnasal gastroskopi, men gjøres vel kun i Trondheim her til lands. Det er ikke sant. Jeg har fått det gjort i arendal og i kr.sand
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #10 Skrevet 6. januar 2014 Aldri hørt om. Men det høres faktisk mer behagelig ut enn gjennom halsen. Vel den må jo uansett nedi halsen... Anonymous poster hash: 9c5d8...632
<3 2G <3 Skrevet 6. januar 2014 #11 Skrevet 6. januar 2014 Bedøvelse får du, hvor mye du brekker deg er veldig vanskelig å si.
Tired mama Skrevet 6. januar 2014 #12 Skrevet 6. januar 2014 Aldri hørt om. Men det høres faktisk mer behagelig ut enn gjennom halsen. Vel den må jo uansett nedi halsen... Anonymous poster hash: 9c5d8...632 Ja, men ser for meg at jeg hadde hatt store problemer med å svelge en sånn tykk slange. Klarer knapt å svelge en paracet.
Gjest MMJ Skrevet 6. januar 2014 #13 Skrevet 6. januar 2014 Gjennom nesa? Hvorfor det hahaha! Har tatt den gjennom munnen. Var i narkose, har helt panikk for "sånn"
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #14 Skrevet 6. januar 2014 HI her.. De gjør det i Sarpsborg også. Vanligst å ta gjennom munnen,men jeg skjønner ikke åssen jeg skal klare det. Har prøvd før og det nytta ikke, full panikk før vi kom så langt. Fått tilbud om å ta gjennom nesa siden det visstnok ikke skal være fullt så ubehagelig. Noe med at de ikke kommer borti tungeroten som gjør at du brekker deg og at man kan prate. Kanskje man ikke føler seg så hjelpesløs da. Men må man drikke salt og sukkervann først altså? Hvorfor det? Anonymous poster hash: d2006...c47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå