Gå til innhold

Er ikke dette veldig dårlig gjort??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får så dårlig samvittighet ovenfor min datter som snart skal døpes...broren til samboeren min, som også er fadder til barnet vårt har plutselig bestemt seg for og reise til syden med familien akkurat da dåpen er. Svigerfar blir ned til syden..Og hele familien visste GODT leeeenge i forveien når dåpen skulle være...

Blir så trist :( er det slik at en fadder må være tilstede under dåp for og få være fadder??

Vurderer sterkt ny fadder nå...

Anonymous poster hash: 3dfbd...33d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rimelig spesielt av en fadder og bestefar å stikke av fra en dåp de har visst om lenge i forveien, ja.

Forstår godt at du er skuffet!!!

Håper dere greier å gi litt f... på dagen slik at dere får en fin dag likevel!

Anonymous poster hash: b6835...c48
Skrevet

Jeg hadde uten tvil byttet fadder! Det viser jo tydelig hvor lite dette betyr for vedkommende.

Det er uhøflig. Ja frekt!

Skrevet

Så vidt jeg husker skal to av fadderene være til stede, men du kan ha flere og de trenger ikke være der.

Synd at ikke alle kunne komme, men dåp er ingen veldig viktig markering og noen ganger passer det bare veldig dårlig.

Anonymous poster hash: fd8ee...6ac

Skrevet

Sinnsykt dårlig gjort - er det mulig?  Og å si at dåpen ikke er viktig markering er jo helt bak mål. 

Anonymous poster hash: bae66...050
Skrevet

Så vidt jeg husker skal to av fadderene være til stede, men du kan ha flere og de trenger ikke være der.

Synd at ikke alle kunne komme, men dåp er ingen veldig viktig markering og noen ganger passer det bare veldig dårlig.

Det hun sa. ^^

Ingen vits å lage drama.

Anonymous poster hash: 366fc...ce4

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Veldig dårlig gjort.  En ting er om de hadde planlagt og bestilt turen på forhånd eller at dette er den eneste uka i hele året hvor det var mulig å gå ferie, da kan jeg forstå at de ikke avbestiller eller ombestemmer seg. Men å bestille turen når man vet at det er da det skal være dåp når man er bestefar eller fadder, det er ikke særlig ok gjort.

Jeg vil nok si at jeg nok ville strukket meg lenger for å gå i et bryllup enn i en dåp, men aldri i verden om jeg hadde funnet på noe annet etter at jeg visste når dåpen skulle være og jeg hadde takket ja til å være fadder.  

Skrevet

jeg synes ikke dåpen er så viktig for fadderen å få med seg..... Ungen husker uansett lite fra denne dagen ;) Synes det er viktigere at han stiller opp for barnet i årene som kommer.

Anonymous poster hash: db2d2...31d

Anonymous poster hash: db2d2...31d

Skrevet

Skal man være fadder bør man faktisk møte i kirken syntes jeg.

Du skal ta på deg ansvar med å lære barna om gud/religion og så gidder du ikke å være med i kirka første gangen engang?

Hadde det vært en person som ble syk eller av annen viktig grunn plutselig ikke kunne dukke opp på dagen så hadde det vært greit men å vite om barndåpen, si ja til å være fadder og så velge å bestille seg en feriereise, nei da hadde jeg nok valgt en annen fadder.

Jeg vil nok anta denne mannen har lite interesse av å være fadder og ikke vil bry seg døyten om at du finner en annen.

Anonymous poster hash: 0b2c5...b8a
Skrevet

Helt enig. Dåp er ikke så viktig og jeg hadde ikke kansellert planer eller brukt mye penger på en dåp.

Anonymous poster hash: 964c3...b36

Skrevet

Så vidt jeg husker skal to av fadderene være til stede, men du kan ha flere og de trenger ikke være der.Synd at ikke alle kunne komme, men dåp er ingen veldig viktig markering og noen ganger passer det bare veldig dårlig.Anonymous poster hash: fd8ee...6ac

Helt enig. Dåp er ikke så viktig og jeg hadde ikke kansellert planer eller brukt mye penger på en dåp. Anonymous poster hash: 964c3...b36

Nå var det ikke snakk om å kansellere planer for å stille i dåpen, men tvert imot å kansellere dåpen for å reise på ferie.

Jeg skjønner at du er såret, HI, og i ditt tilfelle hadde jeg nok sagt til onkel at greit nok, når dåpen betyr så lite for deg velger vi en annen fadder.

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeskuffet!!! Jeg har lignende historie, vedkommende ble ikke fadder til barnet. Det er faktisk en veldig stor dag!

Anonymous poster hash: 59415...de9

Skrevet

Ja :( denne syden-turen var Ikke planlagt, dette fikk vi plutselig telefon om idag da de sa de skulle reise. De har visst om dåpen veldig lenge, og de sa de skulle selvføølgelig komme...

Anonymous poster hash: 3dfbd...33d

Skrevet

Jeg døpte barnet mitt alene. Ingen i min familie kom.

Anonymous poster hash: f3543...9f8
Skrevet

Jeg døpte barnet mitt alene. Ingen i min familie kom. Anonymous poster hash: f3543...9f8

Trist å ikke ha familie som bryr seg, eller å selv ikke bry seg om familien.

Anonymous poster hash: 7bb01...b30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...