sug lut Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Nå har ene armen vært klistra til siden en måned. Dvs med litt grimaser og syke stllinger får jeg lurt under der en klut og deo - slett ingen høvel. Ergo, nytt vitenskapelig eksperiment (jeg driver fortsatt og observerer strekkmerkesituasjon på ballong-hånda): hvor langt hår får jeg under armen på to måneder til? Kjenner jeg nærmer meg en nobelpris i kropp her, forskningen sprer seg over et bredt og sammensatt felt.
Ziva Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Haha, du får kjøpe deg en nesehårfjerner og lure den oppi armhulen. Men det vil nok lugge litt.
weihnachtmarkblomstre Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Bra du påtar deg slike viktige oppgaver! Enkelte ting kan man tross alt ikke bruke laboratoriemus til...
sug lut Skrevet 5. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2014 Haha, du får kjøpe deg en nesehårfjerner og lure den oppi armhulen. Men det vil nok lugge litt. Gaaah da anlegger jeg heller fletter!
sug lut Skrevet 5. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2014 Bra du påtar deg slike viktige oppgaver! Enkelte ting kan man tross alt ikke bruke laboratoriemus til... Nettopp. Og siden det utføres på meg selv er jo etikken i orden også. Jeg skal presentere resutatet utpå våren, med nøyaktige mål.
weihnachtmarkblomstre Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Bra du påtar deg slike viktige oppgaver! Enkelte ting kan man tross alt ikke bruke laboratoriemus til... Nettopp. Og siden det utføres på meg selv er jo etikken i orden også. Jeg skal presentere resutatet utpå våren, med nøyaktige mål.Meld i fra så fort datoen er satt da, så booker jeg billetter!
sug lut Skrevet 5. januar 2014 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2014 Forøvrig også interessant å trene på å høvle under gjenværende arm m samme sides hånd. Enkelte ting vil man lizzom gjøre sjøl.
weihnachtmarkblomstre Skrevet 5. januar 2014 #8 Skrevet 5. januar 2014 Forøvrig også interessant å trene på å høvle under gjenværende arm m samme sides hånd. Enkelte ting vil man lizzom gjøre sjøl.Ha,ha, det har jeg faktisk testet. Så bare si ifra hvis du trenger intervjuobjekt til forskningen... Men over til pms-forskning, der har jeg et nytt bidrag til tema sjokoladesug. Har tween i hus som aldri har vært noe særlig begeistra for sjokolade, helt til hun forleden fikk første mens! Nå er ingen melkesjokoladeplater trygge!! Som å slå på en bryter altså?!
sug lut Skrevet 5. januar 2014 Forfatter #9 Skrevet 5. januar 2014 Forøvrig også interessant å trene på å høvle under gjenværende arm m samme sides hånd. Enkelte ting vil man lizzom gjøre sjøl.Ha,ha, det har jeg faktisk testet. Så bare si ifra hvis du trenger intervjuobjekt til forskningen... Men over til pms-forskning, der har jeg et nytt bidrag til tema sjokoladesug. Har tween i hus som aldri har vært noe særlig begeistra for sjokolade, helt til hun forleden fikk første mens! Nå er ingen melkesjokoladeplater trygge!! Som å slå på en bryter altså?! Haha - så du også ut som en psykotisk bever hadde gnagd av håret? Skummelt m hormoner. Og egt rart at ikke en eller annen kvinnehater har stått fram og påstått at pms er innbilning.
prekæs Skrevet 5. januar 2014 #10 Skrevet 5. januar 2014 Nå har ene armen vært klistra til siden en måned. Dvs med litt grimaser og syke stllinger får jeg lurt under der en klut og deo - slett ingen høvel. Ergo, nytt vitenskapelig eksperiment (jeg driver fortsatt og observerer strekkmerkesituasjon på ballong-hånda): hvor langt hår får jeg under armen på to måneder til? Kjenner jeg nærmer meg en nobelpris i kropp her, forskningen sprer seg over et bredt og sammensatt felt. Nå skal jeg fortelle deg noe rart. Når du fjerner gips er det faktisk muligheter for at du må barbere hele armen. Da jeg brakk benet for ett par år siden sto det på en brosjyre jeg fikk at gips kunne føre til økt hårvekst, noe det også gjorde i mitt tilfelle. Nå er jeg skapt slik at mørke hår får jeg ikke på leggen vanligvis, men etter 6 uker med gips var nedre del av beinet mitt fullt av svarte hår. Faktisk så ille at jeg sammenlignet beinet med en hov.
Gjest Fru Banderas Skrevet 5. januar 2014 #11 Skrevet 5. januar 2014 Hormoner ER skummelt. Da jeg var gravid drakk jeg Fanta Lemon. Noe som sikkert for de fleste høres helt normalt ut. Vel, jeg kan forsikre eder om at undertegnede ALDRI har drukket en dråpe av det der frivillig verken før eller etter svangerskapet. Fordi det er noe av det mest motbydelige jeg har kunnet tenke på. Heller mattelærerens sperm enn Fanta Lemon. Heller Kurt Nilsens urin enn Fanta Lemon. Vel, det snudde og jeg fikk mitt livs sjokk. Kom dog tilbake til meg selv så fort jeg ble mor, og har ikke rørt det skvipet siden!!
Ugl@ ruger... Skrevet 5. januar 2014 #12 Skrevet 5. januar 2014 Jeg var råskuffa da jeg tok av gipsen på beinet i sommer, hadde sett for meg laaaange svarte legghår...skulle jo tro det når man føler man må svinge høvelen daglig sommerhalvåret, men neida, knappe 1 cm! Følte meg litt snytt faktisk. Men det var rett hjem til tidnes lengste fotbad!!! Lukta vel ikke akkurat av roser foten, enda jeg hadde desinfisert mellom tærne jevnlig med q-tip med antibac...
sug lut Skrevet 5. januar 2014 Forfatter #13 Skrevet 5. januar 2014 Nå har ene armen vært klistra til siden en måned. Dvs med litt grimaser og syke stllinger får jeg lurt under der en klut og deo - slett ingen høvel. Ergo, nytt vitenskapelig eksperiment (jeg driver fortsatt og observerer strekkmerkesituasjon på ballong-hånda): hvor langt hår får jeg under armen på to måneder til? Kjenner jeg nærmer meg en nobelpris i kropp her, forskningen sprer seg over et bredt og sammensatt felt. Nå skal jeg fortelle deg noe rart. Når du fjerner gips er det faktisk muligheter for at du må barbere hele armen. Da jeg brakk benet for ett par år siden sto det på en brosjyre jeg fikk at gips kunne føre til økt hårvekst, noe det også gjorde i mitt tilfelle. Nå er jeg skapt slik at mørke hår får jeg ikke på leggen vanligvis, men etter 6 uker med gips var nedre del av beinet mitt fullt av svarte hår. Faktisk så ille at jeg sammenlignet beinet med en hov. O lykke - men gikk det bort igjen?
weihnachtmarkblomstre Skrevet 5. januar 2014 #14 Skrevet 5. januar 2014 Haha - så du også ut som en psykotisk bever hadde gnagd av håret?Kremt, resultat ikke egnet på trykk... Regner med sånne intervjuobjekt er anonymiserte?
prekæs Skrevet 5. januar 2014 #15 Skrevet 5. januar 2014 Nå har ene armen vært klistra til siden en måned. Dvs med litt grimaser og syke stllinger får jeg lurt under der en klut og deo - slett ingen høvel. Ergo, nytt vitenskapelig eksperiment (jeg driver fortsatt og observerer strekkmerkesituasjon på ballong-hånda): hvor langt hår får jeg under armen på to måneder til? Kjenner jeg nærmer meg en nobelpris i kropp her, forskningen sprer seg over et bredt og sammensatt felt. Nå skal jeg fortelle deg noe rart. Når du fjerner gips er det faktisk muligheter for at du må barbere hele armen. Da jeg brakk benet for ett par år siden sto det på en brosjyre jeg fikk at gips kunne føre til økt hårvekst, noe det også gjorde i mitt tilfelle. Nå er jeg skapt slik at mørke hår får jeg ikke på leggen vanligvis, men etter 6 uker med gips var nedre del av beinet mitt fullt av svarte hår. Faktisk så ille at jeg sammenlignet beinet med en hov. O lykke - men gikk det bort igjen? Nå har ene armen vært klistra til siden en måned. Dvs med litt grimaser og syke stllinger får jeg lurt under der en klut og deo - slett ingen høvel. Ergo, nytt vitenskapelig eksperiment (jeg driver fortsatt og observerer strekkmerkesituasjon på ballong-hånda): hvor langt hår får jeg under armen på to måneder til? Kjenner jeg nærmer meg en nobelpris i kropp her, forskningen sprer seg over et bredt og sammensatt felt. Nå skal jeg fortelle deg noe rart. Når du fjerner gips er det faktisk muligheter for at du må barbere hele armen. Da jeg brakk benet for ett par år siden sto det på en brosjyre jeg fikk at gips kunne føre til økt hårvekst, noe det også gjorde i mitt tilfelle. Nå er jeg skapt slik at mørke hår får jeg ikke på leggen vanligvis, men etter 6 uker med gips var nedre del av beinet mitt fullt av svarte hår. Faktisk så ille at jeg sammenlignet beinet med en hov. O lykke - men gikk det bort igjen? Nei, men jeg har startet med trav.
sug lut Skrevet 5. januar 2014 Forfatter #16 Skrevet 5. januar 2014 Nå har ene armen vært klistra til siden en måned. Dvs med litt grimaser og syke stllinger får jeg lurt under der en klut og deo - slett ingen høvel. Ergo, nytt vitenskapelig eksperiment (jeg driver fortsatt og observerer strekkmerkesituasjon på ballong-hånda): hvor langt hår får jeg under armen på to måneder til? Kjenner jeg nærmer meg en nobelpris i kropp her, forskningen sprer seg over et bredt og sammensatt felt. Nå skal jeg fortelle deg noe rart. Når du fjerner gips er det faktisk muligheter for at du må barbere hele armen. Da jeg brakk benet for ett par år siden sto det på en brosjyre jeg fikk at gips kunne føre til økt hårvekst, noe det også gjorde i mitt tilfelle. Nå er jeg skapt slik at mørke hår får jeg ikke på leggen vanligvis, men etter 6 uker med gips var nedre del av beinet mitt fullt av svarte hår. Faktisk så ille at jeg sammenlignet beinet med en hov. O lykke - men gikk det bort igjen? Nå har ene armen vært klistra til siden en måned. Dvs med litt grimaser og syke stllinger får jeg lurt under der en klut og deo - slett ingen høvel. Ergo, nytt vitenskapelig eksperiment (jeg driver fortsatt og observerer strekkmerkesituasjon på ballong-hånda): hvor langt hår får jeg under armen på to måneder til? Kjenner jeg nærmer meg en nobelpris i kropp her, forskningen sprer seg over et bredt og sammensatt felt. Nå skal jeg fortelle deg noe rart. Når du fjerner gips er det faktisk muligheter for at du må barbere hele armen. Da jeg brakk benet for ett par år siden sto det på en brosjyre jeg fikk at gips kunne føre til økt hårvekst, noe det også gjorde i mitt tilfelle. Nå er jeg skapt slik at mørke hår får jeg ikke på leggen vanligvis, men etter 6 uker med gips var nedre del av beinet mitt fullt av svarte hår. Faktisk så ille at jeg sammenlignet beinet med en hov. O lykke - men gikk det bort igjen? Nei, men jeg har startet med trav. HAHAHAHAAA! Vin ut av nesa!!!
Ugl@ ruger... Skrevet 5. januar 2014 #17 Skrevet 5. januar 2014 Hormoner ER skummelt. Da jeg var gravid drakk jeg Fanta Lemon. Noe som sikkert for de fleste høres helt normalt ut. Vel, jeg kan forsikre eder om at undertegnede ALDRI har drukket en dråpe av det der frivillig verken før eller etter svangerskapet. Fordi det er noe av det mest motbydelige jeg har kunnet tenke på. Heller mattelærerens sperm enn Fanta Lemon. Heller Kurt Nilsens urin enn Fanta Lemon. Vel, det snudde og jeg fikk mitt livs sjokk. Kom dog tilbake til meg selv så fort jeg ble mor, og har ikke rørt det skvipet siden!! Hormoner er skummelt, jeg driver å fantaserer om burger fra Burger King av alle ting, er gravid og kvalm, så tanken burde egentlig frastøtet meg, men alt jeg tenker på er det....kunne nesten drept for en wooper meny nå!!!! Burger psykotisk gravid!!!
prekæs Skrevet 5. januar 2014 #18 Skrevet 5. januar 2014 Nå har ene armen vært klistra til siden en måned. Dvs med litt grimaser og syke stllinger får jeg lurt under der en klut og deo - slett ingen høvel. Ergo, nytt vitenskapelig eksperiment (jeg driver fortsatt og observerer strekkmerkesituasjon på ballong-hånda): hvor langt hår får jeg under armen på to måneder til? Kjenner jeg nærmer meg en nobelpris i kropp her, forskningen sprer seg over et bredt og sammensatt felt. Nå skal jeg fortelle deg noe rart. Når du fjerner gips er det faktisk muligheter for at du må barbere hele armen. Da jeg brakk benet for ett par år siden sto det på en brosjyre jeg fikk at gips kunne føre til økt hårvekst, noe det også gjorde i mitt tilfelle. Nå er jeg skapt slik at mørke hår får jeg ikke på leggen vanligvis, men etter 6 uker med gips var nedre del av beinet mitt fullt av svarte hår. Faktisk så ille at jeg sammenlignet beinet med en hov. O lykke - men gikk det bort igjen? Nå har ene armen vært klistra til siden en måned. Dvs med litt grimaser og syke stllinger får jeg lurt under der en klut og deo - slett ingen høvel. Ergo, nytt vitenskapelig eksperiment (jeg driver fortsatt og observerer strekkmerkesituasjon på ballong-hånda): hvor langt hår får jeg under armen på to måneder til? Kjenner jeg nærmer meg en nobelpris i kropp her, forskningen sprer seg over et bredt og sammensatt felt. Nå skal jeg fortelle deg noe rart. Når du fjerner gips er det faktisk muligheter for at du må barbere hele armen. Da jeg brakk benet for ett par år siden sto det på en brosjyre jeg fikk at gips kunne føre til økt hårvekst, noe det også gjorde i mitt tilfelle. Nå er jeg skapt slik at mørke hår får jeg ikke på leggen vanligvis, men etter 6 uker med gips var nedre del av beinet mitt fullt av svarte hår. Faktisk så ille at jeg sammenlignet beinet med en hov. O lykke - men gikk det bort igjen? Nei, men jeg har startet med trav. HAHAHAHAAA! Vin ut av nesa!!! Nå har ene armen vært klistra til siden en måned. Dvs med litt grimaser og syke stllinger får jeg lurt under der en klut og deo - slett ingen høvel. Ergo, nytt vitenskapelig eksperiment (jeg driver fortsatt og observerer strekkmerkesituasjon på ballong-hånda): hvor langt hår får jeg under armen på to måneder til? Kjenner jeg nærmer meg en nobelpris i kropp her, forskningen sprer seg over et bredt og sammensatt felt. Nå skal jeg fortelle deg noe rart. Når du fjerner gips er det faktisk muligheter for at du må barbere hele armen. Da jeg brakk benet for ett par år siden sto det på en brosjyre jeg fikk at gips kunne føre til økt hårvekst, noe det også gjorde i mitt tilfelle. Nå er jeg skapt slik at mørke hår får jeg ikke på leggen vanligvis, men etter 6 uker med gips var nedre del av beinet mitt fullt av svarte hår. Faktisk så ille at jeg sammenlignet beinet med en hov. O lykke - men gikk det bort igjen? Nå har ene armen vært klistra til siden en måned. Dvs med litt grimaser og syke stllinger får jeg lurt under der en klut og deo - slett ingen høvel. Ergo, nytt vitenskapelig eksperiment (jeg driver fortsatt og observerer strekkmerkesituasjon på ballong-hånda): hvor langt hår får jeg under armen på to måneder til? Kjenner jeg nærmer meg en nobelpris i kropp her, forskningen sprer seg over et bredt og sammensatt felt. Nå skal jeg fortelle deg noe rart. Når du fjerner gips er det faktisk muligheter for at du må barbere hele armen. Da jeg brakk benet for ett par år siden sto det på en brosjyre jeg fikk at gips kunne føre til økt hårvekst, noe det også gjorde i mitt tilfelle. Nå er jeg skapt slik at mørke hår får jeg ikke på leggen vanligvis, men etter 6 uker med gips var nedre del av beinet mitt fullt av svarte hår. Faktisk så ille at jeg sammenlignet beinet med en hov. O lykke - men gikk det bort igjen? Nei, men jeg har startet med trav. HAHAHAHAAA! Vin ut av nesa!!! Det gikk bort, barberte det vekk og er normal igjen nå.
Ugl@ ruger... Skrevet 5. januar 2014 #19 Skrevet 5. januar 2014 Nå har ene armen vært klistra til siden en måned. Dvs med litt grimaser og syke stllinger får jeg lurt under der en klut og deo - slett ingen høvel. Ergo, nytt vitenskapelig eksperiment (jeg driver fortsatt og observerer strekkmerkesituasjon på ballong-hånda): hvor langt hår får jeg under armen på to måneder til? Kjenner jeg nærmer meg en nobelpris i kropp her, forskningen sprer seg over et bredt og sammensatt felt. Nå skal jeg fortelle deg noe rart. Når du fjerner gips er det faktisk muligheter for at du må barbere hele armen. Da jeg brakk benet for ett par år siden sto det på en brosjyre jeg fikk at gips kunne føre til økt hårvekst, noe det også gjorde i mitt tilfelle. Nå er jeg skapt slik at mørke hår får jeg ikke på leggen vanligvis, men etter 6 uker med gips var nedre del av beinet mitt fullt av svarte hår. Faktisk så ille at jeg sammenlignet beinet med en hov. O lykke - men gikk det bort igjen? Nå har ene armen vært klistra til siden en måned. Dvs med litt grimaser og syke stllinger får jeg lurt under der en klut og deo - slett ingen høvel. Ergo, nytt vitenskapelig eksperiment (jeg driver fortsatt og observerer strekkmerkesituasjon på ballong-hånda): hvor langt hår får jeg under armen på to måneder til? Kjenner jeg nærmer meg en nobelpris i kropp her, forskningen sprer seg over et bredt og sammensatt felt. Nå skal jeg fortelle deg noe rart. Når du fjerner gips er det faktisk muligheter for at du må barbere hele armen. Da jeg brakk benet for ett par år siden sto det på en brosjyre jeg fikk at gips kunne føre til økt hårvekst, noe det også gjorde i mitt tilfelle. Nå er jeg skapt slik at mørke hår får jeg ikke på leggen vanligvis, men etter 6 uker med gips var nedre del av beinet mitt fullt av svarte hår. Faktisk så ille at jeg sammenlignet beinet med en hov. O lykke - men gikk det bort igjen? Nei, men jeg har startet med trav. Jeg pisser snart på meg her i latterkrampe, gubbe og sønn ser rart på meg....
amandine Skrevet 6. januar 2014 #20 Skrevet 6. januar 2014 Dere er så jækla gode en mandags morgen! kaffe ut av nesen-moment!!
sug lut Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #21 Skrevet 9. februar 2014 Nok en drøy måned inn i forskningsprosjektet og jeg kan melde at manuelle tester (fremdeles lukket og visuelt utiligjengelig) så langt tyder på at armhulehår har mutert til liane-lengde. Jeg ser sånn set fram til de når albuelengde og kan brukes til noe nyttig. Gitt subtropisk klima vil det heller ikke overraske om jeg har lykkes med å skape nytt intelligent liv, mulig en hel slekt med dvergaper slenger rundt i lianene derunder og er i ferd med å utvikle egne matematiske hypoteser og en konkurrent til iphone 7. Ny oppdatering følger om en måned.
amandine Skrevet 9. februar 2014 #22 Skrevet 9. februar 2014 Du holder på å lage deg egen fatle, altså? Imponert!
sug lut Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #23 Skrevet 9. februar 2014 Du holder på å lage deg egen fatle, altså? Imponert! Det er jo nærliggende å tenke det, men jeg ser heller for meg en versjon av Babylons hengende hager, det er jo tid for å så.
sug lut Skrevet 4. april 2014 Forfatter #24 Skrevet 4. april 2014 (endret) Da kan jeg melder om følgende funn i de hittil utilgjengelige men nå nybarberte områdene: 1. Armhulehår kan nå en lengde på 4,3 cm på fire måneder, dvs ca en cm vekst pr måned, i dertil tilpasset klima (innelukket, mørkt og fuktig med en dæsj av deo). Kontrollgruppen på andre siden nådde bare 2 cm på samme periode. Altså burde en konklusjon av dette være at menn med håravfall bør pakke hodet inn i armene sine, holde godt og tett hud mot hud, og tilføre deostick for å oppmuntre til videre liv i hårveksten. Men så kommer vi til punkt 2: 2. Innlukking og irritasjon under gipsing medfører hårvekst der ellers intet finnes, jfr Prekæs over. Yttersiden av overarmen er nå orangutangpusete, mens kontrollarmen som har levd et normalt liv er så å si hårløs (som de fleste andre kvinners overarmer). Derfor kan menn med håravfall også få tilpasset ortose til de utsatte områdene (festes enkelt med borrelåser rundt ørene og under haken og kommer i flere frekke farger) og bære denne i minst fire måneder før de sjekker resultatet. Til forskjell fra punkt 1 er dette håret tett, men ikke langt. Har man problematisk hårtap har man dermed et valg å gjøre: tett kort hår eller lange puddelrockerlokker. Resultatet av valget avgjør om man velger rent, tørt ortoseklima eller vfuktig deoklima. Ingen dyr kom til skade i denne forskningen. Endret 4. april 2014 av sug lut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå