Gå til innhold

Kan han ha vært utro hele denne tiden...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle så inderlig ønske jeg kunne gitt deg en goooo varm klem!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke gi deg noen gode råd, for jeg har ikke opplevd noe sånt som dette.

Ville bare si at du har ikke vært naiv, bare veldig uheldig. Vi må tillate oss å stole på de vi slipper nærmest innpå oss. Alle gode ønsker til deg, du fortjener det beste!

Skrevet

Uff, får vondt av deg! Dessverre finnes det drittsekker. Synes du takler dette på en imponerende måte. Tror du kanskje aldri vil få svar. Det er ikke sikkert han vet selv hvorfor. Kanskje det ikke er noen annen grunn en at han er en drittsekk. Noen som er så falsk har moralske svikt, noen antenner som mangler. Kanskje det er svaret ditt. Prøv å gi slipp på hvorfor, så kan du lettere gå videre. Ønsker deg alt godt!

Anonymous poster hash: c727b...c70

Skrevet

Kjære deg hi, så grusomt å måtte gå igjennom noe slikt, føler virkelig med deg. Jeg forstår godt at du ønsker noen svar, men jeg kan garatere at dette handler ikke om noe ved deg, du har ikke gjort noe feil og du har ingen mangler som har gjort slik at han har bedratt deg i årevis. Det jeg er hellig overbevist om er at et menneske som er i stand til løgn, bedrag og svik på denne måten mangler noe. De må ha underutviklede sjelsevner. Exmannen din må ha manglende evne til å føle anger og empati, han må mangle selvinnsikt og ha sviktende moralsk evne. Jeg tror at der ligger svaret på hvorfor! Masse lykke til videre i livet Hi, du virker som et sterkt menneske, med integritet og god moral. Ønsker deg det beste framover, klem.

Skrevet

Jeg har vært der du er nå, HI. Jeg vet hvor grusomt vondt det er..

Ta mitt råd -for jeg fulgte det ikke selv og vet hvor destruktivt det er;

La ham gå. Våg å gi slipp. Du må tørre å tro at fremtiden allikevel kan være god for deg.

Min eksmann gav meg det jeg trodde var svar, I de svarene lå mitt håp om en bedre fremtid. Jeg trodde på forklaringene hans, jeg var fremdeles i den tro at han kunne ikke ha gjort dette uten å ha følt en form for samvittighet overfor barna og meg. Dermed gjorde jeg også min fremtid avhengig av hans videre liv. Da det viste seg at det han hadde sagt kun var ord uten mening, så brast det for meg igjen.

Jeg hadde ikke latt ham gå. Jeg hadde ikke våget å gi slipp. Jeg trodde jeg skulle se en angrende mann til slutt. Jeg trodde jeg skulle oppleve å en gang møte en bedre utgave av denne mannen. Det gjorde jeg aldri og måtte dermed gå gjennom en slags sorg på grunn av det også. 

Jeg bad på mine knær om svar -og jeg fikk svar. Men de svarene jeg fikk viste seg å være like lite sannferdige som mannen selv var. Allikevel så trodde jeg på dem der og da. Det skulle vise seg å være en tabbe for meg, men man VIL jo -tross alt det vonde- så gjerne tro på den mannen man har elsket og delt så mange år med, fått barn med, hadde en drøm om en felles fremtid med.

Man søker med lys og lykte etter svar, etter forklaringer, etter noe som kan gi en slags sjelero i kaoset. Svarene kommer ikke fra ham. De er i deg selv.. Finn din egen styrke, din tro på deg selv, din evne til å overleve selv om livet rundt en raser. 

Jeg gjorde ikke det.Jeg lette aldri i meg selv -jeg la min 'skjebne i hans hender', min tillit i hans ord, mitt håp om en fremtid i det han ville gjøre etter bruddet.

Jeg har fulgt tråden lenge og håpet så veldig at dette ikke skulle ende på denne måten..

Jeg er oppriktig lei meg for at du skulle oppleve dette. Det er så ufattelig vondt.

Stor klem.. 

Anonymous poster hash: aa772...a60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...