Gå til innhold

Kan han ha vært utro hele denne tiden...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff. Og jeg som håpet at denne dama var en sosialt avstumpet tilbakestående dramaqueen som bare ville skape splid. Så viser det seg at hun er så oppriktig at du tror at dette med all sansynlighet har skjedd.

Det gjør meg veldig trist for deg.

Du er tøff som tok et så bastant oppgjør så fort med mannen din. Med dette så beviser du at du er klar over st du fortjener MYE mer enn han kan gi deg.

Det blir med sikkerhet veldig vondt for deg fremover nå, men håper du kan finne styrke til å stå gjennom det.

Masse masse lykke til, og en god klem til deg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi

Mannen er en drittsekk, tilliten er borte. Kom deg vekk. Eller, rettelse, hiv ham på hodet og rumpestumpen ut!!! 👼

Anonymous poster hash: 28e6c...1b7

Skrevet

Hi

Mannen er en drittsekk, tilliten er borte. Kom deg vekk. Eller, rettelse, hiv ham på hodet og rumpestumpen ut!!! 👼

hun har jo gjort det.. leser du kunn hva som gjelder dg her :/

Hi.

for en styrke du har i deg :)

lykke til videre og kampen mot å takle dette. Det vil bli godt for deg med tiden :)

Anonymous poster hash: e7f17...9dd

Skrevet

Hei dere

Takk for gode ord!

Skjønner at dere lurer på hva som kom frem av bevis. det jeg kan si er at jeg så div sms og bilder. Og de kan ikke bortforklares. Jeg hadde jo et håp om at dette var en gal jente som hadde fått dette for seg, men jeg tror de hører til sjeldenheten, dessverre. Så jeg føler at jeg gjorde det rette, selv om utfallet ikke ble som jeg hadde håpet. Men jeg ville jo vite, og jeg angrer ikke. Jeg vet at mannen ville fortsatt og løyet om dette, og jeg ville aldri fått fred. Så til andre som evt kommer i denne situasjonen vil jeg råde dere til å gjøre akkurat det samme. Nå slipper jeg å lure lenger.

De siste dagene har jeg bare følt meg tom og sliten. Jeg har flotte mennesker rundt meg, får masse støtte. Rart hvordan livet kan bli så totalt forandret på så kort tid.... Men vi har et barn og et på vei, så har ikke annet valg enn å gjøre det beste ut av det. Har ikke tenkt at den mannen skal få ødelegge hele livet mitt! Usikker på hvor jeg skal starte, men jeg finner forhåpentligvis ut av ting etter hvert. Jeg må jo snakke litt med mannen også, men tror det er greit å samle tankene litt først. Mye kommer feil ut sagt i affekt. Selv om jeg er sint, såret og bitter på han, er det jo viktig at vi kan samarbeide om barna, så jeg vil ikke være ansvarlig for å gjøre dette verre. Jeg har i alle fall tenkt å gjøre et forsøk på det! Men jeg vil jo gjerne vite hvorfor og hva han har tenkt disse årene.....

HI

Anonymous poster hash: af42c...9e7
Skrevet

Imponert av deg! Klem og håper det blir bedre snart!

Anonymous poster hash: 2b6da...4d3

Skrevet

Hei dere

Takk for gode ord!

Skjønner at dere lurer på hva som kom frem av bevis. det jeg kan si er at jeg så div sms og bilder. Og de kan ikke bortforklares. Jeg hadde jo et håp om at dette var en gal jente som hadde fått dette for seg, men jeg tror de hører til sjeldenheten, dessverre. Så jeg føler at jeg gjorde det rette, selv om utfallet ikke ble som jeg hadde håpet. Men jeg ville jo vite, og jeg angrer ikke. Jeg vet at mannen ville fortsatt og løyet om dette, og jeg ville aldri fått fred. Så til andre som evt kommer i denne situasjonen vil jeg råde dere til å gjøre akkurat det samme. Nå slipper jeg å lure lenger.

De siste dagene har jeg bare følt meg tom og sliten. Jeg har flotte mennesker rundt meg, får masse støtte. Rart hvordan livet kan bli så totalt forandret på så kort tid.... Men vi har et barn og et på vei, så har ikke annet valg enn å gjøre det beste ut av det. Har ikke tenkt at den mannen skal få ødelegge hele livet mitt! Usikker på hvor jeg skal starte, men jeg finner forhåpentligvis ut av ting etter hvert. Jeg må jo snakke litt med mannen også, men tror det er greit å samle tankene litt først. Mye kommer feil ut sagt i affekt. Selv om jeg er sint, såret og bitter på han, er det jo viktig at vi kan samarbeide om barna, så jeg vil ikke være ansvarlig for å gjøre dette verre. Jeg har i alle fall tenkt å gjøre et forsøk på det! Men jeg vil jo gjerne vite hvorfor og hva han har tenkt disse årene.....

HI

Jeg er imponert over måten du takler dette på, HI!

Sender deg en stor klem og ønsker deg masse lykke til med fremtiden og ny baby og alt <3

Anonymous poster hash: bf0e1...4db

Skrevet

Så ufatteilg trist at dama ikke bare var helt gal... Det var bra du dro og møtte henne og fant ut av det. Herlighet for et sjokk det må ha vært kjære deg. Jeg håper du kommer deg gjennom dette. Ta vare på deg selv, barnet ditt og den lille i magen. Det blir kanskje ikke sånn som du så for deg fremtiden, men det kommer til å bli bra likevel :) 

Lykke til og god klem til deg! 

Anonymous poster hash: 3cc0d...911
Skrevet

Hei dere

Takk for gode ord!

De siste dagene har jeg bare følt meg tom og sliten. Jeg har flotte mennesker rundt meg, får masse støtte. Rart hvordan livet kan bli så totalt forandret på så kort tid.... Men vi har et barn og et på vei, så har ikke annet valg enn å gjøre det beste ut av det. Har ikke tenkt at den mannen skal få ødelegge hele livet mitt! Usikker på hvor jeg skal starte, men jeg finner forhåpentligvis ut av ting etter hvert. Jeg må jo snakke litt med mannen også, men tror det er greit å samle tankene litt først. Mye kommer feil ut sagt i affekt. Selv om jeg er sint, såret og bitter på han, er det jo viktig at vi kan samarbeide om barna, så jeg vil ikke være ansvarlig for å gjøre dette verre. Jeg har i alle fall tenkt å gjøre et forsøk på det! Men jeg vil jo gjerne vite hvorfor og hva han har tenkt disse årene.....

HI

Fatter ikke at slike mennesker finnes!! Håper han blir evig ensom!! 👼

Skrevet

Vi har en regel som sier at innlegg som sporer av debatten kan bli slettet.

I denne tråden har jeg nå slettet 19 innlegg som ikke har noe med emnet å gjøre. Det er fint hvis dere heretter kan delta i den opprinnelige debatten. Hvis dere har andre ting dere ønsker å snakke om foreslår jeg at dere oppretter en egen tråd for det.

Kira

Brukermoderator

Skrevet

Jeg føler at jeg ikke har så mange alternativer i forhold til hvordan jeg skal takle dette.

Jeg har snart 2 barn, så jeg kan ikke bare legge meg ned og synes synd på meg selv. Jeg må også prøve å få samarbeidet om barna til å fungere i fremtiden, og jeg vil ikke være den som gjør ting "vanskelig". Har bestemt meg for at det er fint lite han skal ha å utsette på meg. Mener ikke at jeg skal føye meg etter hva han sier og mener, men vil ikke komplisere det ytterligere.

Dette er heller ingenting å "ordne opp i". Jeg føler at han tok det valget allerede da vi ble kjærester og han fortsatte å treffe andre. Jeg vil rett og slett ikke prøve å få det til å funke igjen selv om vi har barn sammen. Såpass dum er jeg heldigvis ikke! Dette viser jo bare at han har null respekt for meg og hva jeg trodde vi hadde sammen. Finner meg ikke i å bli behandlet på en sånn måte. Men vondt er det, utrolig vondt.....

Skrevet

Jeg føler at jeg ikke har så mange alternativer i forhold til hvordan jeg skal takle dette.

Jeg har snart 2 barn, så jeg kan ikke bare legge meg ned og synes synd på meg selv. Jeg må også prøve å få samarbeidet om barna til å fungere i fremtiden, og jeg vil ikke være den som gjør ting "vanskelig". Har bestemt meg for at det er fint lite han skal ha å utsette på meg. Mener ikke at jeg skal føye meg etter hva han sier og mener, men vil ikke komplisere det ytterligere.

Dette er heller ingenting å "ordne opp i". Jeg føler at han tok det valget allerede da vi ble kjærester og han fortsatte å treffe andre. Jeg vil rett og slett ikke prøve å få det til å funke igjen selv om vi har barn sammen. Såpass dum er jeg heldigvis ikke! Dette viser jo bare at han har null respekt for meg og hva jeg trodde vi hadde sammen. Finner meg ikke i å bli behandlet på en sånn måte. Men vondt er det, utrolig vondt.....

Men er du ikke sint på han? og bitter? Har du ikke hevntanker?

Jeg tror jeg hadde blitt spist opp innvendig av tanken på at min egen mann,han som skulle være min ledsager livet igjennom, hadde sveket meg noe så forjævlig. Ingenting blir jo verre enn det han har gjort mot deg!

Jeg skjønner at du vil det beste for barna,de er jo viktigst,men hva med deg? hva vil DU?

Og har han innrømmet det nå eller går han rundt som en struts enda?

Anonymous poster hash: ced7b...077

Skrevet

jeg tror det er sant. samtidig som hun vil "ødelegge". hvis de ikke hadde noe forhold hvorfor skulle hun ellers plutselig ville si dette til deg etter så mange år (hvis det mannen fin sier er sant). Hun sier dette til deg nå fordi hun er trolig vil ha din mann ene og alene og at de har noe på gang den dag idag. Etter 4 år ville hun nok vært over han. etter 1 år eller mindre er hun ikke hekt over han isåfall.

beklager, det må være veldig leit. men jeg tror nok det jeg sier er sannheten!

Anonymous poster hash: 1f010...942

Skrevet

jeg tror det er sant. samtidig som hun vil "ødelegge". hvis de ikke hadde noe forhold hvorfor skulle hun ellers plutselig ville si dette til deg etter så mange år (hvis det mannen fin sier er sant). Hun sier dette til deg nå fordi hun er trolig vil ha din mann ene og alene og at de har noe på gang den dag idag. Etter 4 år ville hun nok vært over han. etter 1 år eller mindre er hun ikke hekt over han isåfall.

Men hun sa jo at hun ikke visste om HI!

Anonymous poster hash: ced7b...077

Skrevet

Uansett så er jo mannen en drittsekk. Bra at HI endelig fikk vite det!

Anonymous poster hash: 0689d...10b

Skrevet

Så klart jeg er både sint og bitter,men hva skal/bør jeg gjøre da??

Skrevet

Imponert over deg :)

Ønsker deg alt godt, du virker så utrolig tøff og herlig!

Vær glad du er kvitt idioten :(

Anonymous poster hash: 95b51...d1d

Skrevet

Jeg er også superimponert over deg! Tøff jente! Hadde bare vi andre vært like modige!

Det er viktig å være så klar på hva du vil, og faktisk greie å stå for det også. Dette står det respekt av!

Masse lykke til videre :)

Anonymous poster hash: 88b4a...9de
Skrevet

Takk igjen for all støtte! Virkelig godt å høre.

Mannen kom hjem i går for å snakke.... Ble så irritert, for han kunne jo ikke svare på hvorfor han har holdt på sånn, kom bare med dumme unnskyldninger som at "hun maset sånn" osv. Han sa også at det andre forholdet ikke hadde betydd noe for han, at det kun hadde vært sex, og at han hele tiden hadde visst at det var meg han ville ha. Da ble jeg bare enda mer lei meg. Hadde han enda vært tøff nok til å innrømme at han hadde hatt følelser for den andre, eller jeg vet ikke...

Han har lurt meg i absolutt alle år, og nå vil han at jeg skal revurdere avgjørelsen min. Men jeg skal stå på mitt, jeg kan ikke leve med en mann jeg ikke kan stole på i det hele tatt. Det sa jeg til han, men han prøvde bare å snakke seg vekk. Han snakket rundt alle spørsmålene jeg hadde, ikke ett eneste klart svar fikk  jeg....

Noen andre som har vært i en liknende situasjon? Hvordan har dere "løst" det? Og har dere fått vite sannheten? Jeg vil nemlig gjerne vite HVORFOR!!!!

HI

Skrevet

Han virker ikke ærlig! Desverre!

Håper virkelig du stoler på deg selv! Ikke ta han inn i varmen igjen.

Han minner om min eks. Tusen uærlige unnskyldninger

Jeg har godtatt at jeg aldri får svar :(

TUSEN TUSEN KLEMMER

Skrevet

har en som gikk bak rggen min i 1 år med min bestevennine... fant jo ut at d var flere.. jeg fikk heller aldri noe skikkelig svar.. han sa at d var hun som hadde tatt kontakt med han osv osv... fikk aldri vite hvorfor eller svar på mine spm.. de unngikk han ved å gå rundt grøten..

ble slutt, kunne ikke stole på han.. ordet kjærlighet består mest av ordet kjÆRLIGHET.. uten ærlighet så hakke d der forholdet deres en sjans... du kommer aldri til å kunne stole på han igjen.. da er d best å la han gå..

Anonymous poster hash: 05ad6...c30
Skrevet

Han kommer nok aldri til å kunne/ville svare på hvorfor.. Når han har holdt på med dere begge så lenge er han utrolig dyktig til å lyve og manipulere. Han kommer til å bruke barna deres som pressmiddel, og snakke deg trill rundt hvis du ikke er sterk og lukker døra.

Nå er det vanskelig å se det han har gjort, og det kommer til å ta tid før det kommer til å gå helt opp for deg. I mellomtiden må du fortsette å være sterk, og la han forstå at han er gjennomskuet. Og at du ikke lar deg rikke.

hvis dere er gift, henter du skillsmissepapirer i morgen og ber han signere.

Jeg har vært der selv, og klarte ikke innse at han faktisk hadde vært utro i 1.5 år.

Anonymous poster hash: 33dc7...99f

Skrevet

Det er bare så grusomt og vondt!

Han fortjener virkelig ikke deg!

Han er mest glad i seg selv!! Egoistisk drittsekk :(

Skrevet

Jeg tror du bare kan glemme å få det sannferdige svaret på hvorfor. Kanskje har han det ikke klart for seg selv heller. Nå når han mister deg, kjenner han nok på hva han mister og at det er deg han vil ha. Jeg tror ikke det er løgn, jeg tror heller ikke han lyver bevisst for deg når han nå tenker at det kun var snakk om sex med den andre. Om det reelt sett er sant, er nok en helt annen sak. Dessuten - er han så svak at han forråder den han egentlig elsker fordi en annen maser, da er han neppe verd kjærligheten din. 

Skrevet

Jeg forstår godt ønsket ditt om å vite hvorfor, HI. Jeg kan selv omtrent gå på veggen når det er slike følelsesmessige ting jeg bare ikke forstår eller får svar på. Får jeg vite hvorfor så er det lettere å takle, selv om det ikke tar bort smerten eller faktum, så er det lettere.

Men slik som du forteller mannen argumenterer og svarer deg, så tror jeg du like gjerne kan prøve å akseptere at du trolig aldri vil få et ordentlig svar fra ham. Hvis du likevel får det så er det supert, men se om du greier å akseptere at du kanskje aldri vil få vite.

Jeg mener ikke at du skal slutte å spørre ham, men aksepter at han kanskje aldri kommer til å gi deg et forståelig svar, det vil trolig gjøre det lettere for deg selv. Kanskje har han ikke en gang innrømmet overfor seg selv hvorfor han har holdt på slik han har gjort.

Måten han argumenterer på, med å si at det var hun andre som "maste sånn", det er en helt enorm ansvarsfraskrivelse fra hans side! Og en feighet. Nesten som en liten unge som roper "det var ikke jeg som gjorde det, det var hun som gjorde det, det var ikke jeg!!!"

Han tar overhodet ikke ansvar for det han har gjort.

Og det er på en måte enda et svik

Det virker som en mann som ikke greier å tenke følgene av det han gjør. Han sier at du er den han alltid har villet ha, men valgte likevel å ha en annen dame på si. Når han er blitt avslørt så greier han ikke å være ærlig, og evner tydeligvis heller ikke å se at ærlighet er det eneste som kunne hjulpet ham nå.

På en måte så synes jeg litt synd i en person som er så lite "oppegående" ift det følelsesmessige som han viser å være nå. Og det er synd, for han har sikkert mange gode sider - ellers hadde du jo ikke valgt ham i utgangspunktet. Men det er synd at han fordi han er egoistisk og samtidig ikke greier å se følgene av det han gjør, og heller ikke greier å være ærlig, så har han ødelagt det som trolig var det beste som har hendt ham - nemlig deg og barna.

Når han snakker vekk det du sier om at du ikke kan leve med en mann du ikke kan stole på, det viser bare enda tydeligere at han ikke tar ansvar for det han har gjort. Og da er jeg veldig enig med deg i at det ikke er noen fremtid sammen med denne mannen.

Man trenger å kunne stole på den som skal stå en aller nærmest!

Tanken på at du har kommet i den situasjonen du har kommet i nå, og at du på toppen er gravid, det gjør at jeg får virkelig vondt av deg, HI. Samtidig er jeg imponert over hvor sterk du virker å være. Du greier å holde fast på det som er viktig for deg.

Håper du også har noen som tar seg litt av deg midt oppi dette. Du har lov å rase, du har lov å gråte.

Jeg håper du har mange som støtter deg i dette og at du kommer deg gjennom det på en best mulig måte.

<3

Anonymous poster hash: bf0e1...4db
Skrevet

Jeg vet jeg har gjort det rette, jeg var klar på hva jeg ville gjøre allerede før jeg visste sikkert dersom det skulle vise seg å være sant. Nå som jeg vet at han har løyet og bedratt meg HELE tiden vi har vært sammen, vet jeg at det aldri kan funke igjen. Jeg er ikke interessert i å gjøre et forsøk en gang. Så dum vil jeg faktisk ikke være. Jeg har mer respekt for meg selv enn som så.

Jeg ønsker bare at han forklarer seg. Jeg kjenner at jeg må vite. Er det noe jeg har gjort, noe jeg kunne gjort annerledes..... Men er redd det er som dere sier her, at jeg sannsynligvis aldri vil få hele sannheten.

Det er bare så fryktelig vondt!! Han kan jo ikke eie noen form for samvittighet. Jeg som trodde jeg hadde verdens beste mann, men så feil kan man altså ta.....

Heldigvis har jeg venner og familie som støtter meg. Uten de hadde jeg ikke klart det. De er like sjokket alle, han har jo fremstått som en person han rett og slett ikke er, spilt skuespill for oss alle. Vet ikke hva jeg kan tro på av hva han har sagt i det hele tatt.

Nå er det bare masse vonde følelser og spørsmål, samtidig som jeg føler meg helt tom....

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...