Gå til innhold

Kan han ha vært utro hele denne tiden...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting jeg reagerer på.. De skal ha hatt et forhold fra før 4,5 år siden inntil for et år siden og hun har ikke visst om deg.. De har vært sammen i tre år og hun vet ikke at fyren er gift og har barn. Hvordan går det an? Det kan jo være det bare er noe hun sier, det at hun ikke visste om det altså, for å prøve å få tillit hos deg.. Men det virker veldig rart. Lurer man ikke på hvor han er hele tiden, er man ikke interessert i å være med kjæresten sin over 3 år hjem, ha han på overnatting mer enn en gang i halvåret..?

Men som sagt, akkurat den detaljen trenger jo ikke bety noe. Det kan være løgn for at hun ønsker din tillit nå.

Men hvilke spor har du å gå etter sånn ifht din manns opptreden? Er han mye vekke? Overtid, reiser? Holder han mobilen sin skjult? Har du noen gang merket noe som helst, parfymelukt av klær, ikke fått tak i han på tlf, har han oppført seg påfallende, plutselig gitt deg gaver osv?

Ja det kan virke rart og at hun etter 4,5 år skal komme med dette nå som en hevn dersom de ikke har hatt kontakt. Men det kan jo og være de har truffet på hverandre nå i det siste, kanskje har det vært et engangstilfelle nå nylig og så har hun blitt såret og vil ha hevn pga det.. Det kan og forklare hvorfor han ikke ville innrømme at han visste av henne. Og historien blir jo i så fall en litt annen, tenker jeg da.

Jeg ville absolutt møtt henne! Jeg ville hatt bevis. Dere har tross alt barn sammen og et på vei. Kanskje trekker hun historien om du vil ha et møte face to face.

Huff, jeg håper virkelig dette løser seg på den beste måten. Det må være veldig vanskelig for deg. Selvfølgelig ønsker du å stole på mannen din, og det synes jeg du skal gjøre i det lengste nettopp fordi dere har barn sammen også. Men jeg synes ikke du skal føle på at du går bak hans rygg for å finne ut av dette. Det er absolutt nødvendig for å kunne fortsette forholdet.

Lykke til kjære deg! :)

Anonymous poster hash: 3cc0d...911

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke klarer å tro han, spør om han er villig til å ta en løgndetektortest . Det koster rundt 6000, men det er vel verdt det om du ender med å gå ifra han og han snakker sant.. og sjekk reaksjonen hans når du foreslår det...

Anonymous poster hash: 35fa1...178

Skrevet

Eksen min var også utro da vi var nyforelsket, riktignok "bare" masse ons, men likevel. Det er nok mange som er utro hele tiden.

Anonymous poster hash: dd692...4c1
Skrevet

Om du ikke klarer å tro han, spør om han er villig til å ta en løgndetektortest . Det koster rundt 6000, men det er vel verdt det om du ender med å gå ifra han og han snakker sant.. og sjekk reaksjonen hans når du foreslår det...

Anonymous poster hash: 35fa1...178

Haha, 6000 for noe man skal bruke én gang og kanskje tilogmed ender opp med å bli alenemor av, SKIKKELIG verdt det!!!!

Skrevet

Så leit å høre hva du går igjennom, hi :(

Her er mine tanker rundt dette;

Det er sjelden røyk uten ild. Det er dessverre små odds for at hun lyver. For i dag er det dessverre/heldigvis (spørs for hvem) veldig lett å bevise slikt. I gamle dager hvor man kun hadde fasttelefon (i tillegg uten caller ID) så fikk man jo kun tak i hverandre på den måten, og det fantes ingen logg. I dag har man smslogg hvor alle sms/mms legger seg i EN logg, man har anropslogg hvor alt av inngående, utgående, tapte anrop loggføres. Også samtalens lengde. Og man har mail.

Om man har et forhold vil det være flust av elektroniske spor. Han har nok ikke, av naturlige grunner, tatt vare på sms, mailer osv, men det har sikkert hun?!

For hvem lyver vel på seg et langt forhold til noen, går ut med navn og bilde, og forteller det til dama hans, uten et spor av bevis?..

Lyver man om noe sånt når man VET hvor lett man kan forske på dette, da burde det blitt holdt av en seng på Blakstad (mental)sykehus til denne personen.

Dessverre er det mange menn som nekter plent, får elskerinna til å fremstå som en idiot, rundlurer sin partner og holder h'n for narr istedenfor å være ærlig og stå for det man han gjort.

Det dummeste jeg hører er når de er busta og sier "hun betydde ingenting for meg".. Neivel, da er han faktisk villig til å ofte vårt forhold pga noe betydningsløst? Det er nesten enda verre, for hva er vel forholdet verdt da?? :(

Hi; prat med henne. Om hun ikke ønsker å møte deg så kan dere snakke på telefonen, hun kan videresende bevisene til deg osv..

Ønsker deg lykke til!

Anonymous poster hash: 1c2cf...c2a

Skrevet

Stakkars deg! Så forferdelig situasjon! Mitt råd er å finne ut sannheten på en eller annen måte. Grav til du vet. Så får du fred til slutt skal du se. Håper hun snakker usant! Lykke til

Anonymous poster hash: c6914...825

Skrevet

Jeg vet om ei som har hatt et forhold med en mann i seksten år . Han giftet seg og fikk flere barn samtidig som dette pågikk. Elskerinna har det ikke bra, for å si det mildt, og gudene vet hav denne mannen tenker.

Alt er dessverre mulig.

Anonymous poster hash: b7fc5...c48
Skrevet

Jenter er gale. En jeg kjenner ødela livet til en mann som avviste henne på byen. Selvtilliten hennes fikk seg en knekk og dermed begynte helvete for mannen.

Anonymous poster hash: 325ad...ef3
Skrevet

Hvordan går det, HI?

Anonymous poster hash: e0b8c...311
Skrevet

Takker så mye for svar!

I dag sendte jeg en melding til denne jenta, og hun vil møte meg i morgen.

Uff, gruer meg veldig, men vet at jeg bare må gjøre dette....

Jeg er enig i det dere sier, "ingen røyk uten ild", og det ser ut til at dette er den eneste måten å komme til bunns i dette på. Men jeg er virkelig redd for hva jeg vil få høre. Men uansett, så er det bedre å få vite enn å bli ført bak lyset på denne måten. Men jeg håper jo i det lengste....

HI

Anonymous poster hash: af42c...9e7
Skrevet

Lykke til fra meg også :) 

Anonymous poster hash: c00a5...1fc
Skrevet

Patetisk å skrive om intime detaljer fra sitt privatliv på Internett. Det er nå min mening.

Anonymous poster hash: 28e6c...1b7

Skrevet

Lykke til

Anonymous poster hash: 95b51...d1d

Skrevet

Misunner deg ikke det møtet... Lykke til...

Anonymous poster hash: ba159...9c4

Skrevet

Lykke til! Håper du får vite noe oppklarende på møtet med dama i morgen. Masse styrke-klemmer fra meg ;)

Skrevet

Hvordan gikk møtet?

Anonymous poster hash: a3d93...749

Skrevet

Kan ikke skjønne at et slikt møte vil være en god ide.... Og stiller fremdeles spørsmål ved damens intensjoner her.

Men håper du har overlevd og ikke er knust HI.

Anonymous poster hash: e5c2f...72b
Gjest Relegere
Skrevet

Sender deg masse gode tanker og klemmer, Hi.

Skrevet

Hvordan gikk det?

Skrevet

Jeg lurer også på hvordan det har gått... ?

Anonymous poster hash: 50e7a...fc8

Skrevet

Hi?

Anonymous poster hash: e342d...209

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...