Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Det hele startet med at jeg fikk en melding på fb av en jente jeg ikke kjenner. Hun fortalte meg at hun hadde hatt et forhold til mannen min i fra før vi ble sammen for 4,5 år siden og inntil for et års tid siden. Hun sa også at hun ikke visste noe om meg før nå nylig. Vi har 1 barn sammen og nr 2 er på vei. Mannen nekter for at det har skjedd noe, men jeg er faktisk ikke helt sikker på hva jeg skal tro... Han innrømmet etter hvert at dette var en jente han hadde hatt noe på gang med før han traff meg, men at de aldri har hatt kontakt etter det. Så hva skal jeg tro...?? Kan hun si dette bare fordi hun vil ødelegge mellom oss? Hvis det er tilfelle, hvorfor har hun da ikke gjort det tidligere? Og kan jeg stole på mannen min..? Er hele forholdet og livet vårt bygget på en løgn?? *Frustrert her* Noen som har vært i en liknende situasjon? Hva gjorde evt dere? Anonymous poster hash: af42c...9e7
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Jeg var i en forhold der det etter 3 år kom opp eksakt det samme. Og desverre så var det i mitt tilfelle jenta som snakket sant. Jeg forlot han på dagen ! Anonymous poster hash: 19ebd...be1
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Vil dessverre tro det er sant. Men det lukter litt primitivt dumpet og ønsker hevn her... Anonymous poster hash: e5c2f...72b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Huff, så vanskelig situasjon! :/ Vet du, akkurat når det gjelder din sak så ville jeg faktisk spurt den andre dama om hun ville møte deg, og så ville jeg spurt henne personlig om når de brukte å møtes, gjerne datoer om hun har slikt, bedt henne fortelle ting bare en som har hatt et forhold med ham over tid kan vite. Husk at hvis dette faktisk er sant (noe jeg for din del selvfølgelig håper det ikke er) så vil denne damen ditt beste, hun mener du fortjener å ikke bli ført bak lyset. Hvis det er sant så er jo både du og hun lurt trill rundt av mannen. Hvis deres forhold er helt avsluttet så virker det jo som om mannen din har innsett hva som er viktigst for ham og har valgt deg. Spørsmålet er om du stoler nok på ham? Sliter du med det så ville jeg prøvd å få møte den andre dama - uten at mannen vet noe om det, selvfølgelig. Det at mannen først nektet helt og så innrømmer at han har hatt noe med henne å gjøre før dere, det ville gjort meg mistenksom. Hadde det vært en dame han bare hadde med å gjøre før dere ble samme så burde det ikke vært noen grunn til å skjule at han kjenner henne... Anonymous poster hash: bf0e1...4db
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Vil dessverre tro det er sant. Men det lukter litt primitivt dumpet og ønsker hevn her... Anonymous poster hash: e5c2f...72b Jeg er litt uenig med deg i at dama ønsker hevn. Hvis det var hevn hun var ute etter så ville hun trolig ikke ventet et helt år før hun avslørte mannen.... Jeg tror at dama tok kontakt med HI fordi hun mener HI fortjener sannheten om forholdet hun er i. Anonymous poster hash: bf0e1...4db
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Kan være han sier sannheten ja.. Det kan være de ikke har hatt kontakt på en stund, så tar hun kontakt med han, flørter ol, men han avviser med beskjed om at han har det godt med deg, at han ikke har interesse av henne og ber henne la han være.. Det er da helvete bryter løs med noen kvinner, de dikter opp historier om utroskap osv osv, om ikke for å få han selv, så i det minste for å ødelegge for det forholdet mannen er i, kan ikke hun få han, skal ingen andre ha han heller. Sier ikke at det garantert er slik hos deg, men jeg har vært der selv, ei som kunne fortelle både det ene og det andre, virket veldig troverdig, jeg kastet ut samboeren, høy gravid med unge nr 2 og alt. Heldigvis kunne en kompis av samboeren komme med et bevis, en sprik i historien hennes, og med bedre sjekking, så kunne de fleste "møtene" og "kjærlighets helgene" motbevises, enda det var dager, kvelder og helger han var bortreist. Nå har vi det godt sammen, gifter oss i år, 1,5 år etter tullet. Når jeg tok han tilbake startet dama (som han frem til for 2 år siden ikke hadde snakket med på 5 år!!) å trakassere oss, ringte på natt i håp om å vekke ungene våre osv osv, vi endte opp med å anmelde henne for å få fred i heimen. Prøv å få begges fulle historie om dette, si til han at du må vite alt for å vite om du kan stole på han 100% (slik viser du at du egentlig stoler på han, men det er et stikk av redsel for å såres her) og gransk det godt. Anonymous poster hash: 2fc13...ba7
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Kan du be henne om "bevis" på at de har hatt et forhold? E-post, meldinger osv... Anonymous poster hash: dd692...4c1
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #8 Skrevet 5. januar 2014 Vanskelig situasjon. MEN det var deg han ble sammen med og ikke henne. Synes det er litt spesielt å sende en slik mail. Jeg spør meg om motivasjonen hennes. Hun gjør ikke det bare fordi du fortjener å vite det i hennes øyne. Jeg tenker hun er sur på mannen din og godt mulig det er fordi de har hatt ett forhold. Anonymous poster hash: 48e2d...6ef
Nullstress;) Skrevet 5. januar 2014 #9 Skrevet 5. januar 2014 Hvis de hadde et forhold som varte såpass lenge, burde hun ha noen "bevis". Bilder, kort han har skrevet som f.eks til hennes bursdag eller til. iom at hun ikke viste om deg, så var jo ikke dette forholdet hemmelig i hennes øyne. Spør henne. Har mannen din et fødselmerke, noe spes han gjør som er intimt o.l.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #10 Skrevet 5. januar 2014 Min x hadde visstnok et forhold til en dame i ni år mens vi var gift. Hun fortalte det aldri, men det kom opp etter at vi ble separert. Han bekreftet det hun hadde sagt, og la til en hel masse svada om at hun jo ikke betydde noe osv, osv... Så ja, det skjer, men håper det skjer sjeldent. Anonymous poster hash: 454b3...94f
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #11 Skrevet 5. januar 2014 Vil dessverre tro det er sant. Men det lukter litt primitivt dumpet og ønsker hevn her... Anonymous poster hash: e5c2f...72b Jeg er litt uenig med deg i at dama ønsker hevn. Hvis det var hevn hun var ute etter så ville hun trolig ikke ventet et helt år før hun avslørte mannen.... Jeg tror at dama tok kontakt med HI fordi hun mener HI fortjener sannheten om forholdet hun er i. Anonymous poster hash: bf0e1...4db Jeg er helt uenig. Hva ønsker hun å oppnå når hun vet at han mest sannsynlig er trofast nå og venter barn med henne? Noe annet hadde det vært om hun visste at han hadde enda en ny elskerinne nå.... Anonymous poster hash: e5c2f...72b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #12 Skrevet 5. januar 2014 Takk for svar. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke og tro om dagen, er bare helt forvirret.... Mannen min blånekter for at det har vært noen kontakt mellom de siden vi ble sammen. Og det er jo det jeg vil tro. Han hadde hjemmekontor de første årene vi var sammen, så hva han gjorde når jeg var på jobb vet jeg jo ikke. Men sånn ellers er det ikke mange mulighetene for han å ha vært utro. Om det viser seg at det stemmer at han har hatt et forhold til en annen jente over så lang tid og ikke er ærlig om det, så hjelper det lite at han selv har funnet ut hva han vil og at det er meg han vil ha. Da er alt vi har sammen bare en løgn, og det kan jeg ikke leve videre på. Og det har jeg sagt til han. Jeg har bedt han legge kortene på bordet nå dersom han har noe å skjule, han påstår han ikke har noe å skjule. Han sier dette er en gal kjerring osv osv. Denne jenta sa at hun fortalte meg dette for at jeg skulle vite hvem jeg var sammen med. Om hun vil ødelegge eller ei hvis de har hatt et forhold, spiller ingen rolle, da er det han som har ødelagt forholdet vårt og ikke hun som ikke har visst noe. Det er kanskje en ide å få møte henne. Om alt bare er oppspinn, vil vel det komme frem da. Men tenker stadig på hvorfor hun ikke har sagt noe før dersom de ikke har sett hverandre på 4,5 år.. Dessuten har jeg ikke lyst til gå bak ryggen på mannen for å møte henne heller... Noen av dere som har møtt elskerinna til mannen deres?? Vet ikke helt om jeg har lyst til det heller akkurat..! Anonymous poster hash: af42c...9e7
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #13 Skrevet 5. januar 2014 Beklager, men jeg synes det høres veldig rart ut om den dama etter 4,5 år plutselig finner ut at ho skal ødelegge for mannen din. Da vil jeg tro dem han hatt en eller annen form for kontakt i mellomtida. Ellers er det jo veldig seint å hevne seg. Sjekk pc, tlf og andre steder det kan finnes noen spor av hva han kan ha gjort. Har han ingenting å skjule for deg, bør han la deg gå gjennom alt. Men jeg synes også du bør snakke med ho. Helst face to face. Eller du kan be han ringe ho, ha på høyttaler så du får med deg hva som blir sagt. Anonymous poster hash: 88b4a...9de
Mrs Smith Skrevet 5. januar 2014 #14 Skrevet 5. januar 2014 Dama har mest sannsynlig rett. Avtal møte med henne, det ville jeg ha gjort. Mannen ? Han hadde jeg forlatt :-/
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #15 Skrevet 5. januar 2014 Vil dessverre tro det er sant. Men det lukter litt primitivt dumpet og ønsker hevn her... Anonymous poster hash: e5c2f...72b Jeg er litt uenig med deg i at dama ønsker hevn. Hvis det var hevn hun var ute etter så ville hun trolig ikke ventet et helt år før hun avslørte mannen.... Jeg tror at dama tok kontakt med HI fordi hun mener HI fortjener sannheten om forholdet hun er i. Anonymous poster hash: bf0e1...4db Jeg er helt uenig. Hva ønsker hun å oppnå når hun vet at han mest sannsynlig er trofast nå og venter barn med henne? Noe annet hadde det vært om hun visste at han hadde enda en ny elskerinne nå.... Anonymous poster hash: e5c2f...72b Ingen vet vel om han har ny elskerinne nå? Og opplyse kona om utroskapen over flere år er vel for å gjøre henne oppmerksom på at han mest sannsynlig kommer til å være utro igjen? Det her er ikke snakk om engangstabbe i fylla, men systematisk utroskap gjennom flere år. Fysj for noe søppelmannfolk. Og forstår virkelig ikke KVINNER som råder andre kvinner å bare tilgi siden det "skjedde i fortiden og han valgte til tross for alt DEG og ikke henne". Vel, han gjorde ikke det. Hadde han virkelig elsket HI så hadde han latt være å ligge med andre. Snakker av egen erfaring. Anonymous poster hash: 1f62c...7fa
Natti11 Skrevet 5. januar 2014 #16 Skrevet 5. januar 2014 Det hele startet med at jeg fikk en melding på fb av en jente jeg ikke kjenner. Hun fortalte meg at hun hadde hatt et forhold til mannen min i fra før vi ble sammen for 4,5 år siden og inntil for et års tid siden. Hun sa også at hun ikke visste noe om meg før nå nylig.Vi har 1 barn sammen og nr 2 er på vei.Mannen nekter for at det har skjedd noe, men jeg er faktisk ikke helt sikker på hva jeg skal tro... Han innrømmet etter hvert at dette var en jente han hadde hatt noe på gang med før han traff meg, men at de aldri har hatt kontakt etter det.Så hva skal jeg tro...?? Kan hun si dette bare fordi hun vil ødelegge mellom oss? Hvis det er tilfelle, hvorfor har hun da ikke gjort det tidligere? Og kan jeg stole på mannen min..? Er hele forholdet og livet vårt bygget på en løgn?? *Frustrert her* Noen som har vært i en liknende situasjon? Hva gjorde evt dere? Anonymous poster hash: af42c...9e7 Hvis du dette virkelig gnager på deg. Bør du jo kunne spørre henne om hun har bevis . Hvis dette virkelig har pågått over 4 år bør det jo finnes tekst meldinger eller lignende?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #17 Skrevet 5. januar 2014 Takk for svar. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke og tro om dagen, er bare helt forvirret.... Mannen min blånekter for at det har vært noen kontakt mellom de siden vi ble sammen. Og det er jo det jeg vil tro. Han hadde hjemmekontor de første årene vi var sammen, så hva han gjorde når jeg var på jobb vet jeg jo ikke. Men sånn ellers er det ikke mange mulighetene for han å ha vært utro. Om det viser seg at det stemmer at han har hatt et forhold til en annen jente over så lang tid og ikke er ærlig om det, så hjelper det lite at han selv har funnet ut hva han vil og at det er meg han vil ha. Da er alt vi har sammen bare en løgn, og det kan jeg ikke leve videre på. Og det har jeg sagt til han. Jeg har bedt han legge kortene på bordet nå dersom han har noe å skjule, han påstår han ikke har noe å skjule. Han sier dette er en gal kjerring osv osv. Denne jenta sa at hun fortalte meg dette for at jeg skulle vite hvem jeg var sammen med. Om hun vil ødelegge eller ei hvis de har hatt et forhold, spiller ingen rolle, da er det han som har ødelagt forholdet vårt og ikke hun som ikke har visst noe. Det er kanskje en ide å få møte henne. Om alt bare er oppspinn, vil vel det komme frem da. Men tenker stadig på hvorfor hun ikke har sagt noe før dersom de ikke har sett hverandre på 4,5 år.. Dessuten har jeg ikke lyst til gå bak ryggen på mannen for å møte henne heller... Noen av dere som har møtt elskerinna til mannen deres?? Vet ikke helt om jeg har lyst til det heller akkurat..! Anonymous poster hash: af42c...9e7 Jeg har møtt elskerinna til samboer mange ganger siden hun tilhører til nær vennekrets og er overalt. Hun driter fullstendig i meg og ler av meg. Men i dette tilfelle var det ikke snakk om langvarig forhold, og det er ikke henne jeg fikk vite det fra. Samboer begynte også med å nekte for alt helt til jeg skrev ut "bevis" på utroskapen og la det foran nesa på ham. Anonymous poster hash: 1f62c...7fa
Mrs Smith Skrevet 5. januar 2014 #18 Skrevet 5. januar 2014 Takk for svar. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke og tro om dagen, er bare helt forvirret....Mannen min blånekter for at det har vært noen kontakt mellom de siden vi ble sammen. Og det er jo det jeg vil tro. Han hadde hjemmekontor de første årene vi var sammen, så hva han gjorde når jeg var på jobb vet jeg jo ikke. Men sånn ellers er det ikke mange mulighetene for han å ha vært utro.Om det viser seg at det stemmer at han har hatt et forhold til en annen jente over så lang tid og ikke er ærlig om det, så hjelper det lite at han selv har funnet ut hva han vil og at det er meg han vil ha. Da er alt vi har sammen bare en løgn, og det kan jeg ikke leve videre på. Og det har jeg sagt til han. Jeg har bedt han legge kortene på bordet nå dersom han har noe å skjule, han påstår han ikke har noe å skjule. Han sier dette er en gal kjerring osv osv. Denne jenta sa at hun fortalte meg dette for at jeg skulle vite hvem jeg var sammen med. Om hun vil ødelegge eller ei hvis de har hatt et forhold, spiller ingen rolle, da er det han som har ødelagt forholdet vårt og ikke hun som ikke har visst noe.Det er kanskje en ide å få møte henne. Om alt bare er oppspinn, vil vel det komme frem da. Men tenker stadig på hvorfor hun ikke har sagt noe før dersom de ikke har sett hverandre på 4,5 år.. Dessuten har jeg ikke lyst til gå bak ryggen på mannen for å møte henne heller...Noen av dere som har møtt elskerinna til mannen deres?? Vet ikke helt om jeg har lyst til det heller akkurat..!Anonymous poster hash: af42c...9e7 Jeg har møtt elskerinna til samboer mange ganger siden hun tilhører til nær vennekrets og er overalt. Hun driter fullstendig i meg og ler av meg. Men i dette tilfelle var det ikke snakk om langvarig forhold, og det er ikke henne jeg fikk vite det fra. Samboer begynte også med å nekte for alt helt til jeg skrev ut "bevis" på utroskapen og la det foran nesa på ham. Anonymous poster hash: 1f62c...7fa Fy f.....
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #19 Skrevet 5. januar 2014 Takk for svar. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke og tro om dagen, er bare helt forvirret.... Mannen min blånekter for at det har vært noen kontakt mellom de siden vi ble sammen. Og det er jo det jeg vil tro. Han hadde hjemmekontor de første årene vi var sammen, så hva han gjorde når jeg var på jobb vet jeg jo ikke. Men sånn ellers er det ikke mange mulighetene for han å ha vært utro. Om det viser seg at det stemmer at han har hatt et forhold til en annen jente over så lang tid og ikke er ærlig om det, så hjelper det lite at han selv har funnet ut hva han vil og at det er meg han vil ha. Da er alt vi har sammen bare en løgn, og det kan jeg ikke leve videre på. Og det har jeg sagt til han. Jeg har bedt han legge kortene på bordet nå dersom han har noe å skjule, han påstår han ikke har noe å skjule. Han sier dette er en gal kjerring osv osv. Denne jenta sa at hun fortalte meg dette for at jeg skulle vite hvem jeg var sammen med. Om hun vil ødelegge eller ei hvis de har hatt et forhold, spiller ingen rolle, da er det han som har ødelagt forholdet vårt og ikke hun som ikke har visst noe. Det er kanskje en ide å få møte henne. Om alt bare er oppspinn, vil vel det komme frem da. Men tenker stadig på hvorfor hun ikke har sagt noe før dersom de ikke har sett hverandre på 4,5 år.. Dessuten har jeg ikke lyst til gå bak ryggen på mannen for å møte henne heller... Noen av dere som har møtt elskerinna til mannen deres?? Vet ikke helt om jeg har lyst til det heller akkurat..! Anonymous poster hash: af42c...9e7 Jeg har møtt elskerinna til samboer mange ganger siden hun tilhører til nær vennekrets og er overalt. Hun driter fullstendig i meg og ler av meg. Men i dette tilfelle var det ikke snakk om langvarig forhold, og det er ikke henne jeg fikk vite det fra. Samboer begynte også med å nekte for alt helt til jeg skrev ut "bevis" på utroskapen og la det foran nesa på ham. Anonymous poster hash: 1f62c...7fa Hva slags type bevis hadde du da? Det er klart dette gnager meg! Jeg klarer knapt å tenke på annet. Men jeg ser at å snakke med henne forhåpentligvis kan være en løsning. Sende henne en melding om å møtes, og at hun får ha noen bevis for det som har skjedd med seg... Jeg vil jo vite, men er bare så redd for hva jeg kan få vite... Og bare så det er sagt, viser det seg at han faktisk har vært utro over så mange år, da er det ikke snakk om noen tilgivelse, selv om det er over ett år siden. På mange måter føler jeg at det er verre enn å få vite at han hadde seg med noen forrige uke. For nå har han kanskje gått og løyet til meg hele tiden vi har vært sammen... Kan han da ha løyet om andre ting også? Har han elsket meg i det hele tatt? Spørsmålene dukker jo opp. Blir fysisk dårlig av å tenke på at han kan ha vært sammen med andre, så kommet hjem til meg. Æsj!! Jeg som trodde vi hadde det bra sammen..... Jeg ser selv at jeg skriver som om at jeg tror henne og ikke han.... Sinnsykt vondt det også. Jeg stoler jo på han! Jeg vil i alle fall gjøre det! Anonymous poster hash: af42c...9e7
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #20 Skrevet 5. januar 2014 Du vil ikke gå bak ryggen til mannen din å møte denne dama?!?HALLO!!!mannen din har ligget med en annen dame i flere år!!!!slutt å vær så naiv og kom deg bort. Selvfølgelig snakker dama sant,hvorfor skal hun si noe sånt etter 4.5år liksom. Våkn opp!!!!! Anonymous poster hash: 35db3...8a0
meg-og-mine Skrevet 5. januar 2014 #21 Skrevet 5. januar 2014 Det å bli bedratt er ingen god følelse, men det at han evt lyger å ikke klarer å være ærlig blir ofte værre. Uansett hva man gjør her i livet burde man ha mot nok til å stå for sine handliger. Jeg finner det vanskelig å tro hun lyger om det hele, kanskje fordi jeg selv har blitt bedratt tidligere. Jeg møtte min x kjæreste som 16åring, ble stormende forelsket, han var 11år eldre enn meg, ble kjent med han via felles kjente, fikk høre ganske raskt at han hadde dame, jeg lukket ørene, fortsatte. Han fortalte meg også sannheten etter hvert at han ikke hadde gått fra dama fordi han var redd for å ikke kunne se sin sønn. Så jeg gikk med på dobbelt livet hans i 1år, jeg var jo nesten barnet selv, viste ikke bedre. Dama hans var klar over det å jeg var klar over det, etter hvert så kom det enda ei inn i bildet, det hele endte i at dama han hadde barn med sa det til meg, og jeg hadde ingen bevis enn sms fra henne, jeg tok telefonen til min x, leste meldingene hans, det var ikke store greiene av info der men jeg sendte sms til henne det skulle være, utga meg som min x, sa jeg savnet henne og ville vi skulle møtes og jeg fikk bekreftelsen med egene øyer tilbake. Det du bør gjøre er å skaffe bevis, få henne til å sende deg noe som kan koble det opp mot din mann, spør om dem har forhold enda, om ikke hvem som avsluttet det og evt hvorfor.....grev så mye du kan, det å beskylde han om han ikke har gjort noe kan fort bli en veldig lei slutt også, men å skal gå å lure å leve i tvil er ingen fremtid. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #22 Skrevet 5. januar 2014 Du vil ikke gå bak ryggen til mannen din å møte denne dama?!?HALLO!!!mannen din har ligget med en annen dame i flere år!!!!slutt å vær så naiv og kom deg bort. Selvfølgelig snakker dama sant,hvorfor skal hun si noe sånt etter 4.5år liksom. Våkn opp!!!!! Anonymous poster hash: 35db3...8a0 Jeg skjønner heller ikke hvorfor hun sier noe nå dersom det ikke er noe i det.... Men som sagt, jeg er jo redd for å høre hva hun har å si... Og er det noe, så ville jeg mye heller hørt det fra mannen min i stede. Men så tenker jeg litt sånn at hvis hun vil møte meg, da er det noe. Vil hun heller snakke på fb/tlf, da har jeg kanskje større grunn til å mistenke at hun lyver.... Men jeg har ikke tenkt til å ignorere dette! Jeg må komme til bunns i det, ellers får jeg aldri fred. Jeg blir bare så sint, fortvilet og redd. Anonymous poster hash: af42c...9e7
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #23 Skrevet 5. januar 2014 Et annet moment for meg hvis han hadde vært utro første 3,5 år vi var sammen, ville vært det at han til og med var utro i den perioden man liksom skal være mest forelsket, den beste tiden av forholdet. Utroskap som skjer i en periode hvor forholdet er veldig vanskelig kan jeg på en måte forstå (men ikke forsvare), og også om det er et engangstilfelle i fylla eller noe. Men systematisk utroskap fra man begynner et tilsynelatende seriøst forhold med en person - det greier jeg ikke å forstå, og det ville jeg sett på som et enda større svik. De eneste som vet helt sikkert hva som har skjedd er han og den andre dama, HI. Men jeg ville forsøkt å kontakte den andre for å snakke med henne. Jeg befant meg i en litt surrealistisk situasjon for en del år tilbake. Gikk et kurs og fikk ganske god kontakt med en av de andre kursdeltakerne, en mann. Det var aldri noe flørting mellom oss, men det hendte vi slo følge på vei hjemover av og til og da pratet en del - men aldri veldig personlige ting heller. Han var forlovet og samboer, jeg var forelsket i en annen. Etter at kurset var over så ringte han meg og tryglet om jeg kunne komme hjem til dem og "oppklare" et par ting, for forloveden hadde tydeligvis "fått for seg" at vi hadde hatt et forhold og han påstod at hun var sykelig sjalu. Jeg dro hjem til dem, og fant da ut hvor syk denne mannen virkelig var. Han hadde selv fortalt henne at han hadde vært utro med meg, for deretter å prøve å få henne til å tro at det var hun som hadde diktet opp en historie, men at han var helt uskyldig. Så, når jeg sjokkert fortalte at jeg aldri hadde likt han på den måten og at jeg fremdeles var veldig forelsket i han jeg håpte jeg skulle bli sammen med - da begynte han å påstå at vi hadde ligget sammen likevel. Altså helt syk mann! Det viste seg at han faktisk hadde vært utro tidligere med en eller to over lang tid, at han hadde sverget at han aldri kom til å gjøre det igjen. Enden på visen der ble at hun trodde på meg - jeg var jo så dypt sjokkert over hele greia at det må ha vist over hele ansiktet mitt. Hun og jeg fikk en veldig god tone. Hun takket meg veldig oppriktig at jeg hadde kommet - og et par dager etterpå var alle tingene hans pakket og satt utenfor.... leiligheten var leid i hennes navn Dette var en mann som alle så på som en virkelig stødig mann man kunne stole fullt og helt på... Situasjonen her og din kan egentlig ikke sammenlignes, men viser egentlig bare hvor syk enkelte kan bli, hvordan de kan leve dobbeltliv uten noen skrupler. Denne mannen drev med telefonterror en tid etterpå, men sluttet da jeg truet med å anmelde ham. Jeg ville snakket med damen. Hvis de har hatt et forhold i mer enn 3,5 år så kan hun nok fortelle deg så mye om mannen at du vet hun prater sant. Hvis hun ikke prater sant så er hun jo virkelig syk. Dessverre så tror jeg ikke det er tilfelle. Men ikke ta noe for gitt før du har fått litt mer svar. Unner deg virkelig ikke å oppleve dette, spesielt ikke når du er gravid i tillegg. Klem til deg! Anonymous poster hash: bf0e1...4db
min<3 Skrevet 5. januar 2014 #24 Skrevet 5. januar 2014 Kan du ikke få mannen din til å ringe henne med høyttaler på og høres hva hun sier til han?? Hvis det er løgn så må jo han ha lyst til å ta henne for det!?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #25 Skrevet 5. januar 2014 Et annet moment for meg hvis han hadde vært utro første 3,5 år vi var sammen, ville vært det at han til og med var utro i den perioden man liksom skal være mest forelsket, den beste tiden av forholdet. Utroskap som skjer i en periode hvor forholdet er veldig vanskelig kan jeg på en måte forstå (men ikke forsvare), og også om det er et engangstilfelle i fylla eller noe. Men systematisk utroskap fra man begynner et tilsynelatende seriøst forhold med en person - det greier jeg ikke å forstå, og det ville jeg sett på som et enda større svik. De eneste som vet helt sikkert hva som har skjedd er han og den andre dama, HI. Men jeg ville forsøkt å kontakte den andre for å snakke med henne. Jeg befant meg i en litt surrealistisk situasjon for en del år tilbake. Gikk et kurs og fikk ganske god kontakt med en av de andre kursdeltakerne, en mann. Det var aldri noe flørting mellom oss, men det hendte vi slo følge på vei hjemover av og til og da pratet en del - men aldri veldig personlige ting heller. Han var forlovet og samboer, jeg var forelsket i en annen. Etter at kurset var over så ringte han meg og tryglet om jeg kunne komme hjem til dem og "oppklare" et par ting, for forloveden hadde tydeligvis "fått for seg" at vi hadde hatt et forhold og han påstod at hun var sykelig sjalu. Jeg dro hjem til dem, og fant da ut hvor syk denne mannen virkelig var. Han hadde selv fortalt henne at han hadde vært utro med meg, for deretter å prøve å få henne til å tro at det var hun som hadde diktet opp en historie, men at han var helt uskyldig. Så, når jeg sjokkert fortalte at jeg aldri hadde likt han på den måten og at jeg fremdeles var veldig forelsket i han jeg håpte jeg skulle bli sammen med - da begynte han å påstå at vi hadde ligget sammen likevel. Altså helt syk mann! Det viste seg at han faktisk hadde vært utro tidligere med en eller to over lang tid, at han hadde sverget at han aldri kom til å gjøre det igjen. Enden på visen der ble at hun trodde på meg - jeg var jo så dypt sjokkert over hele greia at det må ha vist over hele ansiktet mitt. Hun og jeg fikk en veldig god tone. Hun takket meg veldig oppriktig at jeg hadde kommet - og et par dager etterpå var alle tingene hans pakket og satt utenfor.... leiligheten var leid i hennes navn Dette var en mann som alle så på som en virkelig stødig mann man kunne stole fullt og helt på... Situasjonen her og din kan egentlig ikke sammenlignes, men viser egentlig bare hvor syk enkelte kan bli, hvordan de kan leve dobbeltliv uten noen skrupler. Denne mannen drev med telefonterror en tid etterpå, men sluttet da jeg truet med å anmelde ham. Jeg ville snakket med damen. Hvis de har hatt et forhold i mer enn 3,5 år så kan hun nok fortelle deg så mye om mannen at du vet hun prater sant. Hvis hun ikke prater sant så er hun jo virkelig syk. Dessverre så tror jeg ikke det er tilfelle. Men ikke ta noe for gitt før du har fått litt mer svar. Unner deg virkelig ikke å oppleve dette, spesielt ikke når du er gravid i tillegg. Klem til deg! Anonymous poster hash: bf0e1...4db Ja jeg tenker også på den første tiden, på hvor "høyt opp" vi var, nyforelskede og bekymringsløse. Og han som var så ivrig... Jeg kan ikke forstå at alt bare har vært skuespill fra hans side heller.... Hvem gjør sånt mot den de tilsynelatende elsker da?! Han oppfører seg jo som en snill og samvittighetsfull mann. Så nå tenker jeg at det er for å kompensere for andre ting han holder på med. Kan du ikke få mannen din til å ringe henne med høyttaler på og høres hva hun sier til han?? Hvis det er løgn så må jo han ha lyst til å ta henne for det!? Jeg skal tenke til i morgen på hva jeg skal gjøre, om jeg skal prøve å treffe henne eller om jeg skal overtale han til å ringe henne. Får jeg det svaret jeg frykter, er det kanskje best å få det sammen med han og ikke henne. Jeg vet rett og slett ikke! Anonymous poster hash: af42c...9e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå