Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Er det noen som har gode forslag til alternativer til grøt til de minste? Min sønn på 8 måneder får grøt til frokost og kvelds, brødskive til lunsj og middag til middag. Til middag og kvelds får han også fruktmos/grønnsaksmos. Jeg syns det blir mye kornprodukter? Hva gjør dere andre? Anonymous poster hash: b9ee5...251
★julestjerne★ Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Ser ikkje det heilt store problemet med kornprodukt. På den alderen fekk eldste: Graut Frukt og litt brød Middag Graut
MamsenMedToSmå Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Min på snart 10 mnd får: -frokost: grøt. -lunsj: avokado/banan mos. -mellommåltid: brødskiver og litt grøt m.frukt (får ikke i seg noe særlig brød enda) -middag. -kveldsmat: grøt.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Youghurt? Anonymous poster hash: 9d433...c2c
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 pannekaker- Lager de sunne egg Anonymous poster hash: 738ff...041
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå