Gå til innhold

Gravid med nr 4, hva gjør jeg ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hjemme med 3 mann som er 13 mnd nå og akkurat testet positiv på graviditetstesten!!!! Har 1000000 tanker og aner ikke hva jeg skal gjøre! Har en datter på 14 som fikk påvist en sykdom for 2 år siden så er endel sykdom med henne, har en gutt på 9 som er aktiv ishockey spiller, mye trening, men det tar pappaen seg av heldigvis. 3 mann var ikke planlagt vi var fornøyd med det vi hadde, mannen min har 1 gutt fra før som blir 16, han er hos oss hver annen helg og vi bor i en liten leilighet, men har heldigvis 3 soverom. Nå skal mannen min begynne å studere så økonomien er ikke den beste heller! Det kom som et sjokk på oss begge at jeg er gravid igjen nå. Tenker på plassmangel, penger, forholdet til meg og mannen, de 3 andre ungene også 1 liten baby! Noen gode råd?

Anonymous poster hash: 5f9de...c7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi dere selv litt tid til å la det synke inn. Vi fikk samme overraskelse for et par mnd siden, venter også Nr 4 veldig uplanlagt..... Først var det full krise og snakk om abort og greier. Nå har dette snudd til at vi gleder oss til babyen kommer, og alt ordnet seg helt ok med hus, bil, jobb og alt.

Skrevet

Lurer på hvordan dere kunne være så uforsiktig når nr.3 også var en glipp.

Anonymous poster hash: df838...903
Skrevet

Lurer på hvordan dere kunne være så uforsiktig når nr.3 også var en glipp.

Anonymous poster hash: df838...903

Tipper noen er veldig fruktbare.... Haha vi har fått våre på aller første forsøk....

Skrevet

Skjønner godt du er i sjokk. Dere får la det synke litt inn før dere bestemmer dere. Mest sannsynlig går det veldig fint, og to tette vil jo ha selskap i hverandre. Men ingen tvil om at det blir travelt.

Dersom dere velger å beholde, bør dere kanskje vurdere å sterilisere en av dere etterpå. Hvertfall hvis dere er veldig fruktbare, vil tro det må være fryktelig å stå overfor et slikt valg.

Hvis dere vil beholde, så kanskje dere får alliere dere mer med andre foreldre ang kjøring til aktiviteter etc, og kanskje en trillepike til de minste. Er det noen rundt dere som kan bidra? Det er lov å spørre om hjelp.

Kjenner noen i lignende situasjon, de andre 3 barna var eldre, men det ene er multihandicappet og ganske sykt og ustabilt fysisk. De valgte å beholde og det har gått bra. De angrer definitivt ikke. De har utrolig dårlig nettverk, og hadde nok ikke orket nummer 5.

Ønsker dere lykke til!

Klem

Anonymous poster hash: d0a7c...ba1

Skrevet

Ja er nok veldig fruktbar, mannen min skulle sterilisere seg, men det ble utsatt;( nr 3 var jo ikke planlagt men er verdens hærligste lille krabat og kommer nok til å føle akkurat det samme for dette barnet om jeg velger å beholde. Alt ordner seg nok, men er greit og høre om andres erfaringer, fra noen som har vært oppi lignende situasjoner;) takk for svar

Skrevet

Gi dere selv litt tid til å la det synke inn. Vi fikk samme overraskelse for et par mnd siden, venter også Nr 4 veldig uplanlagt..... Først var det full krise og snakk om abort og greier. Nå har dette snudd til at vi gleder oss til babyen kommer, og alt ordnet seg helt ok med hus, bil, jobb og alt.

Lykke til ;)

Skrevet

Jeg hadde bare er barn da jeg ble gravid med nr to.

Jeg var ung, 21, det skal sies. Mamma lå for døden, gikk dårlig mellom meg og bf, sønnen min var 10 mnd. Vi bestemte oss for å beholde, men jeg ombestemte meg...

Det hadde nok gått... Det måtte jo gått... Men ville det bært det beste? Nei! Ikke for oss. Jg tok abort. Dette høres nok rart ut, men jg angrer ikke på aborten. Men jg angrer på at jeg ble gravid. (Vi hadde sex i 10sekunder, før jeg sa nei! Stopp! Jeg tør ikke!)

For oss var abort den beste muligheten, med det utgangspunktet vi hadde.

Lukke til med valget ditt. Du velger uansett det som er det rette for deg og dine :)

Anonymous poster hash: d708d...1db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...