Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Håper de finner henne snart! Tenker på filmen Human Trafficking når jeg tenker på den saken. Anonymous poster hash: 93c2e...2f0
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Har ikke hørt om noen nye opplysninger jeg, link? Anonymous poster hash: cede1...dac
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Skjønner ikke hvorfor innbruddstyver skulle tørre ta med seg et barn! Jeg tror fremdeles det handlet om en pedofil Tviler på at hun lever enda Anonymous poster hash: 6bb2b...e06
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/madeleine-forsvinningen/hevder-tre-menn-kidnappet-madeleine/10149288/ Anonymous poster hash: 93c2e...2f0
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #6 Skrevet 4. januar 2014 Skjønner ikke hvorfor innbruddstyver skulle tørre ta med seg et barn! Jeg tror fremdeles det handlet om en pedofil Tviler på at hun lever enda Anonymous poster hash: 6bb2b...e06 Tenker menneskehandel jeg! Anonymous poster hash: 93c2e...2f0
Nullstress;) Skrevet 4. januar 2014 #7 Skrevet 4. januar 2014 Jeg må bare si at jeg "håper" hun er død For jeg tør ikke tenke på forholdene hun lever under om hun fremdeles er i live. Er flere som har blitt forgrepet og misbrukt over lengre perioder, også mange år. Men ingen av de var så unge som 4 år (ikke som jeg kan huske å ha fått med meg i allefall) Men håper familien får svar snart. Så de kan få fred.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå