Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Jeg har lyst å selge søskenvognen min, en babyjogger city select. Eldste blir 3 i mars. Han er ikke flink å gå selv, og har vi vogn til minste( på 1,5)eller setet på søskenvognen er det sutring hele veien for han vil ikke gå. Har lyst å bare kjøpe en loten trille til minste, emmaljunga scooter eller noe lignende siden han sover på dagtid. Urimelig av meg å kvitte meg med vogn til eldste? Anonymous poster hash: cac01...eb2
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Mine har brukt vogn til de var 2 bortsett fra sovetiden.. Søskenbrett er en fin ting. Etter de sluttet å sove på dagen har de ikke brukt vogn.. Anonymous poster hash: d2d35...b8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå