Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Jenta mi blir to i juni. Skal kjøpe reima vinterdress på salg til neste vinter. Usikker på om jeg skal bestille str 92 eller 98. Noen gode råd? Anonymous poster hash: 4ba10...085
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Har ikke andre tips, enn at jeg syntes de var litt store i størrelsene. Jenta mi er litt lang i beina, så hennes dress var perfekt i beina, lange på armer og i torso. Hun drukner i den, men kan ikke ha mindre str. pga beina. Anonymous poster hash: ccb71...432
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Hvor lang er hun nå da og hvilken størrelse bruker hun i klær? Jenta mi blir 3 i april og er litt over 90 cm lang nå. Hun har en i 86 som passer helt fint og en i 92 som er litt stor. Regner med hun kan bruke den i 92 til høsten også om hun da ikke skulle vokse mye (noe hun ikke har gjort til nå) Anonymous poster hash: 3214a...0b7
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Hvor lang er hun nå da og hvilken størrelse bruker hun i klær? Jenta mi blir 3 i april og er litt over 90 cm lang nå. Hun har en i 86 som passer helt fint og en i 92 som er litt stor. Regner med hun kan bruke den i 92 til høsten også om hun da ikke skulle vokse mye (noe hun ikke har gjort til nå) Anonymous poster hash: 3214a...0b7 Nå er det en stund siden jeg har målt henne. Det bør jeg jo gjøre! Hun bruker nå en reimadress i str 80 men den begynner å bli knapp. I vanlige klær bruker hun str 86. Anonymous poster hash: 4ba10...085
GeeGee Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Hvor lang er hun nå da og hvilken størrelse bruker hun i klær? Jenta mi blir 3 i april og er litt over 90 cm lang nå. Hun har en i 86 som passer helt fint og en i 92 som er litt stor. Regner med hun kan bruke den i 92 til høsten også om hun da ikke skulle vokse mye (noe hun ikke har gjort til nå)Anonymous poster hash: 3214a...0b7 Nå er det en stund siden jeg har målt henne. Det bør jeg jo gjøre! Hun bruker nå en reimadress i str 80 men den begynner å bli knapp. I vanlige klær bruker hun str 86. Anonymous poster hash: 4ba10...085 Da vil jeg tro det holder med 92. Sønnen min bruker 92/98 i vanlige klær nå, han har en Reima vinterdress som er 92, den er mer enn stor nok en god stund til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå