Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag/kveldskos?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ein variant av tex mex blir det nok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmelaget pizza med røkt kjøttpølse, mais og ost...

Skrevet

Jeg hadde sett frem til taco ikveld jeg,men nå ble det sånn at jeg er hos barnefaren ikveld å han tenkte å servere grandiosa :S

Jaja får ta det igjen neste helg.

Anonymous poster hash: 69c27...d2c
Skrevet

Ungene og mannen spiste pannekaker. Jeg har piggtråd i halsen, og skal kanskje forsøke meg på en suppe etterpå. Ikke så spennende med andre ord!

Skrevet

Murg makhani. Snart ferdig marinert, og kjøkkenet mitt lukter herlig av hvitløk, ingefær og krydder. Gleder meg  :nigo:

Det høyres kult ut! Har du ei oppskrift du vil dele med folk som er glad i indisk ;)?

Skrevet

Ungene og mannen spiste pannekaker. Jeg har piggtråd i halsen, og skal kanskje forsøke meg på en suppe etterpå. Ikke så spennende med andre ord!

Good betterment, vennen:) Piggtråd i halsen er berre bittelitt betre enn piggtråd i tissen har eg høyrt, men sikkert ikkje kjempestas uansett..

Skrevet

Good betterment, vennen:) Piggtråd i halsen er berre bittelitt betre enn piggtråd i tissen har eg høyrt, men sikkert ikkje kjempestas uansett..

Haha, ikke noe trøbbel i tårnet her altså ;) Kun tiårets heftigste influensa.

Skrevet

Haha, ikke noe trøbbel i tårnet her altså ;) Kun tiårets heftigste influensa.

Usj :(

Skrevet

Du med tacokaken, oppskrift? Samme gjelder deg med mexikansk linsesuppe:) Hørtes godt ut!

Anonymous poster hash: 859a2...ed8
Skrevet

Murg makhani. Snart ferdig marinert, og kjøkkenet mitt lukter herlig av hvitløk, ingefær og krydder. Gleder meg  :nigo:

Det høyres kult ut! Har du ei oppskrift du vil dele med folk som er glad i indisk ;)?

http://millasmat.com/middag/butter-chicken/

Jeg gjør det omtrent som denne, men med litt mindre tomatpuré, litt mer smør og vann, litt sukker for å brekke tomatsmaken, og så smaker jeg meg fram på slutten, så den blir aldri helt lik.

Skrevet

Idag fikk småen velge, så da ble det taco. Jeg ville gjerne hatt noe mer spennende, men jeg får heller lage noe imorgen ;)

Og her ble det sjokoladekos og film nå på kvelden.

Anonymous poster hash: 4eaf1...b95

Skrevet

Du med tacokaken, oppskrift? Samme gjelder deg med mexikansk linsesuppe:) Hørtes godt ut! Anonymous poster hash: 859a2...ed8

En stor løk, to chili og gjerne litt hvitløk. Hakkes og stekes i litt olje i en kjele. Ha i to dl vann og en grønnsaksbuljong. En boks med ferdig vannede linser og to bokser hakkete tomater puttes oppi. Ta det til kokepunktet før du tilsetter en boks fottage cheese. Trenger bare å koke opp så er det ferdig.

Serveres med en rømmeklatt og litt revet ost i, og tortillachips ved siden av.

Svært godt med en iskald corona til :-)

Skrevet

http://millasmat.com/middag/butter-chicken/

Jeg gjør det omtrent som denne, men med litt mindre tomatpuré, litt mer smør og vann, litt sukker for å brekke tomatsmaken, og så smaker jeg meg fram på slutten, så den blir aldri helt lik.

Tusen takk! Såg fantastisk ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...