Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Som mange andre har jeg og mannen våre problemer. Jeg har i perioder følt behov for å snakke med utenforstående om dette. Jeg har da betrodd meg til en venninne, som også er vår nabo. Mannen har funnet ut av dette og er nå sur fordi naboen ser på han som lat. Anonymous poster hash: a3941...dff
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Altfor lite:( Om naboen er en god venninne så må du jo få lov... Men hun bør vel holde seg for god til å la han skjønne dere har snakket sammen. Anonymous poster hash: a8d6b...9af
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Nå har det hopet seg opp siden i sommer. Var med en venninne en dag og bare eksploderte. Var ikke planlagt, men alt rant ut av meg. Det var så utrolig godt å få ut... alle trenger støtte... nå er jeg så sjeleglad hun vet, og at jeg har henne. Vet ikke hvorfor jeg skulle være så "sterk" og ikke si noe.. Anonymous poster hash: e4549...5b8
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Venninnene mine og jeg er veldig flinke til å snakke sammen om vi har problemer av noe slag. Eksen min likte ikke dette for ham syns det var ekkelt at venninnene mine visst om våre problemer og han var redd de skulle mislike ham for dette. Fikk stadig vekk beskjed om at "du trenger ikke snakke om dette med turtelduene dine" Jeg prøvde å forklare at jeg hadde behov for å få andres standpunkter innimellom da man ofte ser seg litt blind på problemet når man står midt oppi det selv. Og etter han overhørte en samtale mellom meg og den ene venninna mi, og han innså at hun ikke snakket meg oppetter ryggen men faktisk fortalte meg at hun syns jeg hadde oppført meg litt urimelig mot ham akkurat i den situasjonen, ja da var det plutselig greit at jeg snakket med "turtelduene" mine allikevel... hehe... Han ble etterhvert flinkere til å snakke med bestekompisen sin selv også når han trengte å lufte problemene sine med noen andre enn meg Anonymous poster hash: a62df...561
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Jeg snakker med to nære venninner. Velger med omhu, og holder bevisst familien min utenfor. Jeg vil ikke at de skal høre noe om min mann som kan gjøre at de misliker han. Siden vi har barn sammen, skal mannen og de tross alt ha en eller annen form for relasjon i mange år framover, og da syns jeg at han skal få slippe at familien min vet "negative" ting om han. Mannen min deler ikke dette synet, han forteller sin mor og søster om mange av problemene vi har. Anonymous poster hash: 35e17...fbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå