Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Vurderer å dra til Cali neste sommer. Er det noen av dere som har vært der? Hvordan er det der? Trygt? Hva er verd å se? Takknemlig for alle innspill :-) Anonymous poster hash: b01cd...ca5
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Hvorfor akkurat cali om jeg kan spørre? Har vært i bogota, villa de leyva og ghiardot jeg. Om jeg skulle dit igjen ville jeg reist til santa marta og deromkring tror jeg. Var der i 7 uker, gikk av en bombe på et universitet i bogota mens jeg var der og var litt smånervøs innimellom men alt gikk fint. Gikk aldri med store verdier og heller litt sluskete i klærne. Var der rett før jul, veldig fin julestemning. Skal du besøke noen? Anonymous poster hash: 5dd8c...e6a
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Vi skal reise med et vennepar som har familie der. De er jo godt kjent der nede og mener det er helt trygt :-) Er bare litt spent på hva andre synes! Anonymous poster hash: b01cd...ca5
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Vi skal reise med et vennepar som har familie der. De er jo godt kjent der nede og mener det er helt trygt :-) Er bare litt spent på hva andre synes! Anonymous poster hash: b01cd...ca5 Okei, da er det bare å slenge seg med da. Jeg hadde nok ikke reist dit med blonde barn hvis det ikke var med kjentfolk. Jeg var barnløs da jeg var der og var masse ute og sikkert på steder som ikke var anbefalt akkurat. Litt spesielt å se folk handel og bruke kokain på gata.. Møtte masse koslige mnnesker. Anonymous poster hash: 5dd8c...e6a
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Tusen takk for svar! :-) Har veldig lyst til å dra, men vi har med oss barn så er naturlig nok opptatt av at det skal være trygt. Tenker det hadde vært en opplevelse for livet! Anonymous poster hash: b01cd...ca5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå