Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #27 Skrevet 4. januar 2014 Nope, de er vakre, sterke, sprudlende, handlekraftige damer og jenter! Barnefar har forøvrig rødt hår og han er et råttent egg, men tror ikke det har noe med hårfargen å gjøre. Anonymous poster hash: 6fb53...8e9
Tyra79 Skrevet 4. januar 2014 #28 Skrevet 4. januar 2014 De kvinnenene med naturlig, rødt hår jeg kjenner til, er rett og slett nydelige!! Både av utseende og personlighet. Når det gjelder personligheten, så har den fint lite med utseende å gjøre...!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #29 Skrevet 4. januar 2014 Nei, de er da like forskjellige som mennesker med andre hårfarger. Blir helt paff over hvor dumme utsagn noen kommer med her inne. Skulle tro du var tre år i hodet. Anonymous poster hash: 00843...781
Catlady Skrevet 4. januar 2014 #30 Skrevet 4. januar 2014 Synes det er så fint at jeg farget det rødt/orange selv jeg
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #31 Skrevet 4. januar 2014 Kjenner ikke så mange med rødt hår. Men noen av de er faktisk veldig vakre Visste du at rødt hår faktisk er en genfeil? Anonymous poster hash: a2a2e...f50 Jepp, visste at det er en genfeil. Men vet også at rødhårede damer har høyere smerteterskel en disse som ikke har denne typen genfeil Rødt hår er ikke en genfeil! Genet for rødt hår er recessivt. Tulllinger! Anonymous poster hash: 5a178...c73
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #32 Skrevet 4. januar 2014 Jepp! Rødhårete er trollete, blonde er dumme og de med mørkt hår er horete. Sånn er det bare!! Anonymous poster hash: 15586...482 Men jeg har sånn naturlig blond/brunt hår (striper av blondt og brunt, ja, naturlig!), med rødskjær! Huff da, livet mitt kommer til å bli hardt, skjønner jeg Anonymous poster hash: efd07...7b7
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #33 Skrevet 4. januar 2014 Definisjon av rasisme:Diskriminere noen, eller tillegge noen negative egenskaper på grunn av etnisk bakgrunn, legning, kjønn, religion, utseende eller tilsvarende.Ut fra den definisjonen er slike uttalelser rasistiske.Hvilken hårfarge en person har har ingenting med hvordan personen er.Mange syns også synd på rødhårete barn fordi de er redde for at de skal bli mobbet, samtidig de sier det er stygt.Er det rart enkelte barn med rødt hår blir mobbet med foreldre med disse holdningene?Skjerp dere Anonymous poster hash: c5110...7b8
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #34 Skrevet 4. januar 2014 Jepp! Rødhårete er trollete, blonde er dumme og de med mørkt hår er horete. Sånn er det bare!! Anonymous poster hash: 15586...482 Men jeg har sånn naturlig blond/brunt hår (striper av blondt og brunt, ja, naturlig!), med rødskjær! Huff da, livet mitt kommer til å bli hardt, skjønner jeg Anonymous poster hash: efd07...7b7 Du skjønner at 482 er ironisk, sant? Anonymous poster hash: d6779...b1c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #35 Skrevet 4. januar 2014 Jepp! Rødhårete er trollete, blonde er dumme og de med mørkt hår er horete. Sånn er det bare!! Anonymous poster hash: 15586...482 Men jeg har sånn naturlig blond/brunt hår (striper av blondt og brunt, ja, naturlig!), med rødskjær! Huff da, livet mitt kommer til å bli hardt, skjønner jeg Anonymous poster hash: efd07...7b7 Du skjønner at 482 er ironisk, sant? Anonymous poster hash: d6779...b1c Du skjønte at jeg var det samme, ikke sant? Anonymous poster hash: efd07...7b7
*KlaraKu* Skrevet 4. januar 2014 #36 Skrevet 4. januar 2014 Dere som mener det er en genefeil, kan dere dokumentere det? Uansett hva jeg søker står det ikke noe om genefeil. Syntes rødt hår er fint , kjedelig om alle skulle ha hatt lik hårfarge. Majoriteten er blond eller brunette, derfor synes jeg det er ekstra fint med rødt.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #37 Skrevet 4. januar 2014 Jeg har rødlig hår, mot blondt. Karamell eller lys kobber. Kan love dere at håret mitt laaaa gå ifra er det styggeste på meg! Får ALLTID skryt av håret mitt, særlig hos frisører, de lurer alltid på om det er min naturlige farge. Anonymous poster hash: 19473...f1a
Honningmelon Skrevet 4. januar 2014 #38 Skrevet 4. januar 2014 Søskenbarnet mitt har rødt hår. Hun er min beste venninne og er verdens beste. Hun har god utdannelse og er god likt av alle. Så det så.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. januar 2014 #39 Skrevet 4. januar 2014 Kjenner 5 stk med rødt hår, 1 av de er rolig og tilbaketrukket, ble utsatt for mobbing (men ikke pga hårfargen!) som ung, de andre er stikk i strid det du beskriver her, de har ikke blitt mobbet, og har ikke mobbet andre Hva er poenget med å sette folk i bås heletiden? Er det noe rart mobbing foregår så mye, når foreldre bærer slike syn på andre menneskers utseende?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå