Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Her kunne nok gutten sittet med DS/nettbrett/data/TV hele tida. Anonymous poster hash: 6d9d1...e1a
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Har ei på 13 som kun får sitte i 1 time om det ikke er skolerelatert Anonymous poster hash: 9e112...fd6
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Alt for mye :/ Jeg må stramme inn reglene. Han og kompisene er kun opptatt av data og spill. Anonymous poster hash: db8d8...69b
Plutselig_gravid Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Nå for tiden har ikke vi ikke noe spilletid. I sommerhalvåret spiller han lite, i vinterhalvåret spiller han mer. Hadde spilling vært hele livet hans hadde vi selvfølgelig hatt spilletid. Men for tiden driver han med både fotball og er mye ute. Han er veldig sosial av seg, og er blitt veldig opptatt av jenter. Dessuten går det jo en del tid på lekser, middag og andre gjøremål. Da blir det ikke igjen så mye tid til data. Er det en dag han ikke har noen å være med og været er dårlig gjør det meg ingen ting at han sitter å spiller minecraft så og si hele dagen. Er sjelden sånne dager. Problemet her i gården er mer det at han daglig maser og gnåler etter cod og gta. Spill som jeg mener han er alt for ung til, men som i følge han "alle i klassen spiller". Da han var rundt 6-7 år ble han helt avhengig av playstation. Da måtte vi begrense spillingen. Det taklet han veldig dårlig. Han ble helt rabiat når spilletiden var over. Det endte med at vi fjernet både tv og konsoll. Mange synes sikkert det er strengt, men etter et par dager spurte han ikke lenger etter verken tv eller playstation. Etter et halvt år hentet vi den frem igjen. Han hadde nesten glemt at vi hadde den
DaTuMa Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Dette lurer jeg også på. Vi diskuterte dette her hjemme idag og kom egentlig ikke frem til noe....
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Vi bruker ikke spilletid. Om ungene har spilt mye får de beskjed om å finne noe annet. Så lenge ikke spillingen og tv-tittingen tar helt av så vil ikke jeg lage noe sak ut av det.
Mandala Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 Ikke noe fast. De spiller litt, leker litt. Vi er ute litt, de spiller litt, leker litt. Det går av seg selv med pauser og spilling, så det er sjeldent jeg trenger å si noe egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå