Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 I morgen skal vi på juletrefest på jobben til barnefaren med sønnen våres. Jeg har fått "forbud" mot å ta på sønnen vår dress ettersom han mener det blir for pyntet. Så vi er blitt enige om en svart bukse og en svart skjorte med slips. Men hva kan jeg gå med da? Barnefaren mener kjole blir for pyntet. Noen som vet hvordan det er vanlig å gå kledd på juletrefest? Anonymous poster hash: ae645...d96
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Ingen?? Anonymous poster hash: ae645...d96
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 I morgen skal vi på juletrefest på jobben til barnefaren med sønnen våres. Jeg har fått "forbud" mot å ta på sønnen vår dress ettersom han mener det blir for pyntet. Så vi er blitt enige om en svart bukse og en svart skjorte med slips. Men hva kan jeg gå med da? Barnefaren mener kjole blir for pyntet. Noen som vet hvordan det er vanlig å gå kledd på juletrefest? Anonymous poster hash: ae645...d96 Hadde bedt barnefaren handle inn nytt antrekk til meg siden han tydeligvis er den som bestemmer det meste. Anonymous poster hash: 4500f...98d
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Jeg mener litt pyntet, men ikke stivpyntet. Dress er ikke for pyntet her, og jeg går helst i skjørt eller kjole. Jeg skal faktisk også på juletrefest i morgen, og jeg skal gå i ullkjole.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 En svart enkel kjole,er det greit da? Det er ikke for pyntet? Anonymous poster hash: ae645...d96
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Det bør være greit. Den bør ikke være særlig utfordende på juletrefest da, så ikke av de med størst utringning.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 Med mine bittesmå erter av noen pupper,så har jeg ingen klær med utringning hehe. Anonymous poster hash: ae645...d96
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Er du hun med barnefar som insisterer på at du skal være med på juletrefest? Anonymous poster hash: 0df5d...6cf
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #9 Skrevet 3. januar 2014 Er du hun med barnefar som insisterer på at du skal være med på juletrefest? Anonymous poster hash: 0df5d...6cf hehe ja det stemmer faktisk. Barnefaren sa unnskyld for at han kallet meg dårlig mamma og dum,å sa at han mente det virkelig ikke han ble bare irritert på meg. Med dette kan jeg kanskje lære han at visst han spør på en hyggelig måte så er jeg lettere å overtale enn visst han kaller meg stygge ting. Dagen etterpå han hadde kallet meg stygge ting så spurte han nemlig på en fin måte om jeg kunne bli med,å sier at sønnen våres på 2 år kommer til å syns det er ekstra gøy om jeg også er med. Da svarte jeg at jeg ble ikke overtalt til å bli med når han kommer så stygge ting,å det var da han unnskyldte seg. Anonymous poster hash: ae645...d96
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #10 Skrevet 4. januar 2014 Er du hun med barnefar som insisterer på at du skal være med på juletrefest? Anonymous poster hash: 0df5d...6cf hehe ja det stemmer faktisk. Barnefaren sa unnskyld for at han kallet meg dårlig mamma og dum,å sa at han mente det virkelig ikke han ble bare irritert på meg. Med dette kan jeg kanskje lære han at visst han spør på en hyggelig måte så er jeg lettere å overtale enn visst han kaller meg stygge ting. Dagen etterpå han hadde kallet meg stygge ting så spurte han nemlig på en fin måte om jeg kunne bli med,å sier at sønnen våres på 2 år kommer til å syns det er ekstra gøy om jeg også er med. Da svarte jeg at jeg ble ikke overtalt til å bli med når han kommer så stygge ting,å det var da han unnskyldte seg. Anonymous poster hash: ae645...d96 Mistenker at det bare var en annen taktikk for å få deg til å bli med. Pass deg, han prøver å kontrollere deg!! Anonymous poster hash: 0df5d...6cf
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #11 Skrevet 4. januar 2014 Er du hun med barnefar som insisterer på at du skal være med på juletrefest? Anonymous poster hash: 0df5d...6cf hehe ja det stemmer faktisk. Barnefaren sa unnskyld for at han kallet meg dårlig mamma og dum,å sa at han mente det virkelig ikke han ble bare irritert på meg. Med dette kan jeg kanskje lære han at visst han spør på en hyggelig måte så er jeg lettere å overtale enn visst han kaller meg stygge ting. Dagen etterpå han hadde kallet meg stygge ting så spurte han nemlig på en fin måte om jeg kunne bli med,å sier at sønnen våres på 2 år kommer til å syns det er ekstra gøy om jeg også er med. Da svarte jeg at jeg ble ikke overtalt til å bli med når han kommer så stygge ting,å det var da han unnskyldte seg. Anonymous poster hash: ae645...d96 Mistenker at det bare var en annen taktikk for å få deg til å bli med. Pass deg, han prøver å kontrollere deg!! Anonymous poster hash: 0df5d...6cf Joda jeg er fullt klar over at han endrer taktikk når han ser at ikke den ene fungerer. Han sier hva som helst for å få viljen sin virker det som. I nesten 2 år var jo jeg med på alle samvær pga han ikke ville ha barnet alene. Men rett før 2 årsdagen fikk jeg nok! Så nå er han alltid alene hos faren å det ser ut til at det går veldig fint. Ja han prøver å kontrollere meg ofte med å fortelle hva jeg skal gjøre. Å gjør jeg ikke det så slenger han dritt eller truer med å gjøre livet mitt vanskelig. Men var bare så drittlei mase hans nå å vet jo at sønnen min syns det er veldig kjekt når mamma er med. Men han er jo bare mye mer sutrete og klengete på meg når jeg er med de,så skjønner ikke helt hvorfor han vil ha meg med. Han er vel redd for at sønnen vår skal trasse på offentlig sted Anonymous poster hash: ae645...d96
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 4. januar 2014 #12 Skrevet 4. januar 2014 Ta på deg en svart enkel bukse og en litt fin topp da.. Eller noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå