Gå til innhold

Jeg vil gjerne ha deres synspunkter rundt invitasjon til barnebursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er født i 09. De er en guttegjeng i bhg som inviterer hverandre til bursdager, de er født i 08 og 09. Når sønnen min blir 5 år i mars, ønsker han også å invitere en gutt født i 10. Jeg tenker det er en god idé siden 08-gutta begynner på skolen i år. Greit ned "nye" venner da.

Men, det er kun to gutter som er født i

10. Kan selvfølgelig invitere han andre også, selv om sønnen min bare vil be han ene. Men da gjenstår det bare to gutter på avdelingen, som er født i 11. De synes jeg er litt små.

Hvordan ville dere løst det? Er opptatt av å ikke holde noen utenfor, om dere skjønner. Håper på noen oppklarende svar:)

Anonymous poster hash: 4b9da...64e

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Hadde invitert begge -10 gutta, -11 gutta bryr seg nok ikke. Men, hadde jeg vært deg ville jeg forhørt meg med de ansatte. De kjenner barna.

Egentlig, hvis det hadde vært meg hadde jeg holdt meg til -08 barna.

Skrevet

Takk for svar! Skal forhøre meg med bhg., ja.

Skrevet

Flere svar? Dytt...

Skrevet

Hadde invitert begge -10 guttene. Har en gutt født i 11 selv, og han hadde hverken brydd seg om det eller fått det med seg. Med mindre alle de andre hadde gått rundt og viftet med innbydelsene inne i barnehagen selvsagt. Men han skiller heller ikke mellom gutter og jenter enda, så det hadde jo uansett vært flere som ikke hadde fått.

Anonymous poster hash: d2a87...84d
Skrevet

Hadde invitert begge 10 guttene og de større.

Anonymous poster hash: 97525...431

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...