Bustetroll Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Utifra hva jeg ser, så er det flest gutter som beholder "barndomsgjengen" sin, og at det ikke er på samme måte for jenter.Alle gutter jeg kjenner (Med et par unntak så klart) , har alt fra 1-10 gode kompiser, som alle er venner, og som har vært venner siden alt fra barnehagen til barneskolen. Den gjengen de skapte på barneskolen har aldri blitt brutt, og den holder "evig". Det er noe helt annet med de fleste jentene jeg kjenner, inkludert meg selv. Der har man en solid gjeng på barneskolen, men etter ungdomskolen, går omtrent alle hver sin vei. Mange holder jo så klart kontakten, men den ene gjengen liksom, er det bare meg, eller er det nesten bare gutter som beholder den barneskolegjengen?
Virginia. Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Interessant... Har selv enda noen gode venninner fra barneskolen, men de fleste venninnene mine har jeg blitt kjent med på gymnaset eller senere. Og så har jeg noe kontakt med noen guttevenner i nettopp en guttegjeng hvor alle er nære hverandre og har kjent hverandre siden barneskolen.
beibilykke Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 jeg er fortsatt "bestevenninne" med 3 av mine barndomsvenninner. gikk i bhg med hun ene,barne og ungdomsskole med hun andre og nr 3 var ei som er venninne med min gjevngamle kusine som da bodde 7timer med bil unna meg. syns det er så kjekt at vi fortsatt har hverandre.og selv om det kan gå noen uker mellom hver gang vi treffes så er det alltid like nært og godt å være sammen. så ha jeg og fått noe nye venninner på veien via andre og studier men ja. min mann holder fortsatt sammen med guttaboys fra sine yngre dager. og de kan lett samle en GOD gjeng på 10-15 stk der alle kjenner hverandre godt og koser seg sammen. det kan ikke vi jentene.. hehe.. for mye drama med kvinnfolk.. ;o. hehe
Bustetroll Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2014 jeg er fortsatt "bestevenninne" med 3 av mine barndomsvenninner. gikk i bhg med hun ene,barne og ungdomsskole med hun andre og nr 3 var ei som er venninne med min gjevngamle kusine som da bodde 7timer med bil unna meg. syns det er så kjekt at vi fortsatt har hverandre.og selv om det kan gå noen uker mellom hver gang vi treffes så er det alltid like nært og godt å være sammen. så ha jeg og fått noe nye venninner på veien via andre og studier men ja. min mann holder fortsatt sammen med guttaboys fra sine yngre dager. og de kan lett samle en GOD gjeng på 10-15 stk der alle kjenner hverandre godt og koser seg sammen. det kan ikke vi jentene.. hehe.. for mye drama med kvinnfolk.. ;o. hehe Ja det er noe sånn.. Jeg har blitt så sjalu på både bror og begge x-ene mine. De har liksom gjenger på 10-30 stk. Broren min har vel faktisk 30 stk han kaller for GODE venner, Jeg skulle ønske jeg også hadde en slik gjeng , hehe.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 I vennegjengen vår er vi de samme 6-7 jentene som har hengt sammen siden ungdomskolen. Noen nye har kommet såklart, men det er kjempekoselig at vi har klart å holde sammen etter så mange år. ca 15 år siden vi gikk ut av u.skolen. Anonymous poster hash: 198b0...2f9
Virginia. Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Hvor har mennene dere kjenner som har det slik vokst opp da? De jeg kjenner som har det slik har vokst opp i middels store byer med 30 000- 70 000 innbyggere.
beibilykke Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 jeg er fortsatt "bestevenninne" med 3 av mine barndomsvenninner. gikk i bhg med hun ene,barne og ungdomsskole med hun andre og nr 3 var ei som er venninne med min gjevngamle kusine som da bodde 7timer med bil unna meg. syns det er så kjekt at vi fortsatt har hverandre.og selv om det kan gå noen uker mellom hver gang vi treffes så er det alltid like nært og godt å være sammen. så ha jeg og fått noe nye venninner på veien via andre og studier men ja. min mann holder fortsatt sammen med guttaboys fra sine yngre dager. og de kan lett samle en GOD gjeng på 10-15 stk der alle kjenner hverandre godt og koser seg sammen. det kan ikke vi jentene.. hehe.. for mye drama med kvinnfolk.. ;o. hehe Ja det er noe sånn.. Jeg har blitt så sjalu på både bror og begge x-ene mine. De har liksom gjenger på 10-30 stk. Broren min har vel faktisk 30 stk han kaller for GODE venner, Jeg skulle ønske jeg også hadde en slik gjeng , hehe. hehe.. så enig;) er liksom litt "stusselig å arrangere jentekveld eller noe, så kommer man på sånn 3-4 stk som går sammen ifh til hvem som kjenner hverandre osv. plutselig så mye å ta hensyn til... hehe. jaja.. sånn er det bare .. får være glad til at vi har venninner :-)
beibilykke Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Hvor har mennene dere kjenner som har det slik vokst opp da? De jeg kjenner som har det slik har vokst opp i middels store byer med 30 000- 70 000 innbyggere. bergen
Bustetroll Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #9 Skrevet 3. januar 2014 Hvor har mennene dere kjenner som har det slik vokst opp da? De jeg kjenner som har det slik har vokst opp i middels store byer med 30 000- 70 000 innbyggere. Oslo..
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #10 Skrevet 3. januar 2014 var aldri del av noe stor gjeng hverken på barne eller ungdomsskolen, men har noen veldig gode venninner som er mine barndomsvenner likevel. bare 1 fra skole/samme klasse 2 stk fra "gaten" hvor vi vokste opp vi 3 kjenner hverandre godt, men er også flere som er "innom" feks på jentekvelder er vi gjerne 10 stk hvor alle kjenner hverandre.. Anonymous poster hash: fccb0...81c
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #11 Skrevet 3. januar 2014 Nei, vi har ikke noe felles lengre Anonymous poster hash: 1c315...135
Vinterlilje Skrevet 3. januar 2014 #12 Skrevet 3. januar 2014 Er fortsatt venninne med de jeg holdt sammen med fra barnehagen og ut videregående. Vi har alle havnet på ulike plasser, men holder fortsatt god kontakt og treffes i ferier
Mandala Skrevet 3. januar 2014 #13 Skrevet 3. januar 2014 Jeg ville også hatt en sånn gjeng som jeg ser noen gutter har. Jeg har igjen en venninne fra barneskolen, men hun er ikke helt til å stole på.
Tired mama Skrevet 3. januar 2014 #14 Skrevet 3. januar 2014 Nei dessverre... Jeg vokste fra dem da vi begynte på videregående. Har fått meg flere gode venner opp gjennom årene, og en av mine beste venninner har jeg kjent i snart 15 år. Men.... føler jeg hadde hatt mine barndomsvenner fortsatt. Synes det er veldig sårt å se på FB at "alle" de gamle vennene mine fortsatt er gode venner. :-( Tenk å ha gode venner som man har kjent hele livet sitt!! Det må være noe spesielt! Men skal ikke klage altså. Jeg har gode venner, og vet det finnes de som ikke har noen i det hele tatt. Mannen derimot, er fortsatt venner med de han har kjent hele livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå