Gå til innhold

En del private / intime spørsmål.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg å min mann har vært sammen i 10år og har 2 barn sammen.

Sexlivet vårt er sånn helt ok men kunne vært mye bedre etter mitt ønske.

Vi har sex 3-4 ganger i uken å ikke alltid vanlig sex men oral eller at jeg gir han en hj om jeg er for sliten.

Greia er, jeg kommer lettere på egenhånd enn om han skal prøve,både oralt og om han bruker fingrene.

Jeg aner ikke hvorfor men jeg liker best når han bruker fingrene, når vi har oralt tar det opp til 40min før jeg kommer, på egenhånd kommer jeg fint på 5-10min.

Hva med dere ? kommer dere raskere ved egen hjelp eller ved hjelp fra samboer ?

Har dere orgasme ved hvert samleie eller ikke alltid, hvor ofte trenger / får du orgasme på en uke ?

Anonymous poster hash: 08ad3...38e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tar like lang tid på egen hånd med hånden som det gjør oralt, men går litt raskere med vibrator eller dusjstrålen. Vanligvis liker jeg nettopp det at det tar litt tid, så jeg bruker ofte tre- fire ganger så lang tid på å komme enn det jeg hadde behøvd ;).

Anonymous poster hash: 39c9d...e5a
Skrevet

Føler at det er normalt at man bruker mye kortere tid på seg selv, enn når mannen gjør det:)

Er ikke hver gang jeg trenger å oppnå orgasme under sex, særlig om jeg er sliten, men nyter det alikevel:)

Skrevet

Tror det er ganske normalt, skje her også. :)

Anonymous poster hash: ae490...9b0
Skrevet

Kan du ikke bruke fingrene på deg selv mens dere har sex?

Jeg er ekspert på min kropp, og jeg vet bedre hvordan jeg skal oppnå orgasme. Derfor bruker jeg fingrene på meg selv under samleie. Funker fint :)

Anonymous poster hash: fba4a...6f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...