Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Vi giftet oss for 5 år siden snart. Kjøpte oss hun for en stund siden og bygget/pusset opp så og si alt. Vi har to veldig tette. Og den første har vært som en drøm men den siste er født i oktober og krever som spedbarn sitt.. Jeg er alt for feit sliten og lei. Og det er så mye han gjør som gjør meg flyforbanna at jeg føler at forholdet snart går til helvete. Føler meg utakknemlig og elendig kone. Er det normalt å ha det sånn når man har god mann og friskebarn. Blir det bedre når ungene nærmer seg 3 år? Anonymous poster hash: a1ad4...c6e
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Vel, spør du meg blir det MYE bedre når barna er litt større! Jeg er ingen babyperson og synes store barn er artigere og lettere. Parforholdet blir bedre og man får bedre tid til å ta vare på flere områder av livet. Så hold ut, det er verdt det:) Anonymous poster hash: 87f3c...faa
me_87 Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Gutten min er bare 2 år å ting er så mye lettere nå! Han sover rundt,nesten ingen skriking lengre siden han nå heller kan si hva som er galt osv.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Det blir bedre, du bør uansett prøve å få lufte deg litt alene innimellom. Ta en tur ut, besøk en venninne eller gjør som meg. Ta en handletur alene uten mann og barn. Bare deg og en handlekorg og liste. Det var ren terapi for meg det å gå å surre på Rema 1000 alene en times tid å handle inn til huset. Fyll opp baby med mat,la mannen styre gjemme og kjør gladmusikk på stereoen i bilen på full peising og syng med. Trenger ikke ta hensyn til barneører eller høre på barnesanger. Hold ut,når baby tipper 3-4 mnd+ hjelper ofte det også. Det er tøft, men dere står i dette. Anonymous poster hash: 3e56a...aec
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Takk ♡ Anonymous poster hash: a1ad4...c6e
MrsMilla Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 Sett en lapp på speilet: det går over! Den magiske grensen er ofte tre år, så blir alt mye lettere, dette er veldig vanlig.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #7 Skrevet 2. januar 2014 Uff vi er inne i samme tralten. Jeg er også sliten, lei - og føler meg feit! Jeg har tenkt mange ganger den siste tiden at NÅ vet jeg hva det er alle mener med å være sliiiiiiiiten tobarnsmor og hvorfor parforhold går til helvete. Jeg har blitt akkurat sånn jeg ikke ville bli. Vi har vært sammen i 13 år, og har to barn (en baby og en 4-åring). Aldri vært inne i en så dårlig periode som akkurat nå. Sex er nærmest ikke-eksisterende m.a pga barn som ikke sover skikkelig. (Og sa jeg at jeg føler meg feit? Og vi har pusset opp de siste to årene, men har fremdeles mye igjen. (Sinnasnekkeren, hvor er du?!) Men jeg har tenkt å holde ut altså, det MÅ jo bli bedre når vi er over småbarnsperioden! Anonymous poster hash: 0f80d...1a8
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Takk for kloke svar jenter:) Anonymous poster hash: a1ad4...c6e
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #9 Skrevet 15. januar 2014 Prøver å holde trua oppe,men... Anonymous poster hash: a1ad4...c6e
studVest Skrevet 15. januar 2014 #10 Skrevet 15. januar 2014 Føler det samme (rent bortsett fra at jeg ikke er feit )!! To tette, minste 6 måneder; ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH!!!!#ventetålmodigpåatgressetskalgro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå