Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Har gått så langt nå at jeg er blitt innlagt på psykiatisk. Er kjempetøft. Anonymous poster hash: 88d68...58f
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Det ville jeg gjort.. Om du har noen du stoler på. Sikkert godt å ha noen å prate med. Håper du snart får det bedre!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Ja, det synes jeg du kan. Det kan hjelpe deg, og kanskje noen tilbyr sin hjelp til avlastning, dessuten er det kanskje til hjelp for noen andre. For det er langt flere enn du tror som sliter med slikt. Anonymous poster hash: 51bd9...22e
monson Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Ja.. Og kanskje (uten at du vet det) er det noen av dine venner som som sliter med det samme!. Så, absolutt snakk med dine nærmeste venner om hva det er som skjer med deg Jeg ønsker deg også god bedring!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Ja det vil jeg absolutt anbefale! Der satt det langt inne å jeg synst det var ekstremt vanskelig å fortelle bestevenninen min det,selv om jeg egentlig føler at vi kan snakke om alt. Var redd for at hun skulle se på meg som en dårlig mor,selv om jeg selvsagt innerst inne vet godt at det hadde hun ikke tenkt. Det var godt å kunne snakke om det til noen istedenfor å bare gå med det uten noe støtte. Anonymous poster hash: 9fb5f...9e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå