Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #26 Skrevet 3. januar 2014 Jeg regner med politiet hadde vært på døren om det var noe alvorlig. Går også utifra at det er rykter du har fanget opp? Anonymous poster hash: b9fba...204 Så man skal stole blindt på at andre fanger opp ting om det skjer alvorlige ting i hjemmet? Dette kaller jeg ansvarsfraskrivelse.. Mener heller ikke at man skal melde i hytt å pine, og såklart aldri på falskt grunnlag. Men er man oppriktig bekymret så bør man melde. Hvem skal ellers stå opp for de forsvarsløse barna? Tenker pipa hadde fått en annen lyd om det var du som hadde vært meldt til BV og hadde pes med dem i 6 mnd bare fordi noen trodde noe. Anonymous poster hash: ec6bc...485
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #27 Skrevet 3. januar 2014 Oi, serriøst?! Er dere virkelig så naive?! Melder heller en gang for mye, enn en gang for lite!!!!!!! Jeg orker ikke å forklare her inne hvorfor jeg melder. Jeg lurte bare på hvordan. Hi Anonymous poster hash: 0a2ff...e3a
mamma_til_verdens_beste Skrevet 4. januar 2014 #28 Skrevet 4. januar 2014 Oi, serriøst?! Er dere virkelig så naive?! Melder heller en gang for mye, enn en gang for lite!!!!!!! Jeg orker ikke å forklare her inne hvorfor jeg melder. Jeg lurte bare på hvordan. Hi Anonymous poster hash: 0a2ff...e3a Kan jeg spørre hvorfor du er nødt til å melde anonymt? Hvis man vet man har rett og er ærlig er det vel ikke noe problem å si hvem man er? Jeg synes det er feigt å melde anonymt, og ville aldri gjort det.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #29 Skrevet 4. januar 2014 Såklart skal du melde.... Men MÅ du være anonym? Jeg føler også det er litt feigt. Anonymous poster hash: dd2ee...fe2
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 4. januar 2014 #30 Skrevet 4. januar 2014 Jeg regner med politiet hadde vært på døren om det var noe alvorlig. Går også utifra at det er rykter du har fanget opp? Anonymous poster hash: b9fba...204 Så man skal stole blindt på at andre fanger opp ting om det skjer alvorlige ting i hjemmet? Dette kaller jeg ansvarsfraskrivelse.. Mener heller ikke at man skal melde i hytt å pine, og såklart aldri på falskt grunnlag. Men er man oppriktig bekymret så bør man melde. Hvem skal ellers stå opp for de forsvarsløse barna? Tenker pipa hadde fått en annen lyd om det var du som hadde vært meldt til BV og hadde pes med dem i 6 mnd bare fordi noen trodde noe. Anonymous poster hash: ec6bc...485 Flink til å lese det du vil du. Så fordi du hadde en uheldig opplevelse med bv, så skal ikke barn som har det vanskelig hjelpes? Velger heller å vri på det og si: heller at en voksen anklages og får renvasket seg enn at ett barn skal ha en vond oppvekst som merker det for resten av livet. Understreker det jeg skrev, at jeg mener såklart ikke folk som melder for tull eller at man skal melde i hytt og pine. Menn faan heller.. Jeg er mer bekymret for at et barn opplever vold eller misbruk enn at en voksen blir feilaktig anklaget uansett hvor tøft det må være. Så får du bare fortsette å tro det du vil.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #31 Skrevet 4. januar 2014 Jeg melder anonymt da jeg er i familie med disse. Har ingen kontakt med dem. Jeg er inngiftet i denne familien. De er litt lengre ute heldigvis. Men jeg vil ikke ordne familiedrama av en annen dimensjon. Derfor melder jeg anonymt. Hi Anonymous poster hash: 0a2ff...e3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå