Gå til innhold

Vedvarende såre brystvorter...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er babyen min 7 uker og jeg har fremdeles forferdelig vondt i brystvortene, de er røde med sprekker i. Trodde det var sopp men etter flere ukers behandling med canesten uten noe som helst bedring, begynner jeg å tvile. Baby har også fått behandling mot trøske selv om det ikke vises noe på han.

Vil det gå over eller må jeg gi opp hele amminga? Dette går hvertfall ikke an lenger :(

 

 

Anonymous poster hash: 3349d...395

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brystskjold.. Prøvd?

 

Anonymous poster hash: 72b86...219

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...