Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Nå er babyen min 7 uker og jeg har fremdeles forferdelig vondt i brystvortene, de er røde med sprekker i. Trodde det var sopp men etter flere ukers behandling med canesten uten noe som helst bedring, begynner jeg å tvile. Baby har også fått behandling mot trøske selv om det ikke vises noe på han. Vil det gå over eller må jeg gi opp hele amminga? Dette går hvertfall ikke an lenger Anonymous poster hash: 3349d...395
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Brystskjold.. Prøvd? Anonymous poster hash: 72b86...219
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå