Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Bare lurer Anonymous poster hash: dd173...e0a
Vicky Pollard Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Sikkert et fancy ord for en som egentlig jobber i arkivet
MrsMilla Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Tja, ikke min jobb, men ser at de som ofte har slike stillinger i min bransje gjerne har systemansvar for dokumentsystemet i den aktuelle bedriften, og ansvar for at dokumenter blir oppdaterte/lagt inn og systematisert etter de prosedyrer som er satt opp.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Kjedelig. Sjekker dokumenter og om alle er i mappen f.eks Leverer dokumentasjon til rette vedkommende. Får dokumentasjonen til sjekk. Arkiverer og kopierer Anonymous poster hash: 2f101...c33
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Jobber med teknisk dokumentasjon i prosjekt i oljesektoren. Har ansvar for at all dokumentasjonen er ihht kundekrav og passe at standardene følges, og holde orden på all dokumentflyt inn og ut fra kunde. Kort fortalt. Jobben passer nok ikke for alle, men har du øye for detaljer og elsker struktur og orden, passer det godt. Jeg elsker jobben min, og syns det er spennende å få være med på møter og se hva jeg egentlig er en del av! :-) Anonymous poster hash: 9c3bb...06e
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 14:45 så bra du trives i jobben. Jeg har også jobbet med det - innen olje. Statoil blant annet Anonymous poster hash: 2f101...c33
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #7 Skrevet 2. januar 2014 Ser det ble noen skrivefeil - ikke lett å skrive på telefon;-) Det varierer nok fra arbeidsplass til arbeidsplass. Jeg er i et mindre firma der jeg får være med på ganske mye forskjellig, og vi har heller ikke fysisk arkiv vi jobber med. Men vet om andre som har samme stilling, men som har mer ensformige arbeidsoppgaver. Anonymous poster hash: 9c3bb...06e
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #8 Skrevet 2. januar 2014 Dytt Anonymous poster hash: ff6b2...19f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå