Vicky Pollard Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Det er jo planleggingsdag og jeg er alene med sukkerungene på 20 mnd og 3.5 år. Får kanskje besøk, men om ikke vil jeg gjerne ha tips til noe vi kan gjøre. Det øsregner dessverre i dag igjen, så lite aktuelt å være ute...
Gjest mphs Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Det er ikke planleggingsdag her så de skal i bhg og på skolen mens vi skal på jobben. Nå er ferien over.
petite fleur Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Vi er litt lei av å sitte inne, så jeg tror vi skal dra til byen på kafè og en tur på biblioteket (hvis det er åpent?)
Isola&Lille+julegave Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Jeg tar med meg jentene på shopping! Må få med meg salget i ett par butikker. Så skal vi gå på cafe, og deretter leke med noen venners barn. Blir bra
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Vi skal rydde og vaske! Så skal vi lage muffins og invitere naboen over. Eldste skal kjøres til sin far etterhvert også. Skal vel få dagen til å gå
Tjofsen Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 Mulig det blir pepperkakebaking her. Har igjen en boks med ferdigdeig.
Gjest Kira Skrevet 2. januar 2014 #7 Skrevet 2. januar 2014 Planleggingsdag her også, men blir nok en innedag pga feber. Nå har jeg funnet frem en stor madrass jeg har lagt på stuen. Ungene har fylt den med puter og dyner, og er nå klare for å hoppe fra sofaen. Kanskje ikke helt pedagogisk korrekt, men etter ti dager inne med syke barn gjør jeg mye for å kunne sitte litt Ellers skal vi bake horn med ost & skinke. Har også planlagt å ta frem leketeltet deres i løpet av dagen.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #8 Skrevet 2. januar 2014 Har vært med barna i barnehagen. Skal kose meg hjemme med pc og tv. En liten tur på butikken etterhvert Anonymous poster hash: e968f...e2b
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #9 Skrevet 2. januar 2014 Vi er litt lei av å sitte inne, så jeg tror vi skal dra til byen på kafè og en tur på biblioteket (hvis det er åpent?) Lei av å sitte inne?? Har ikke ungene dine uteklær, regntøy? Går dere bare ut og leker eller på tur når det er sol? Stakkars unger dom ikke får utfolde seg ute! Her har barna vært kjempe aktive hele ferien til tross for mye regn. Vært masse på tur i skogen, stranden osv og de har hatt det kjempe gøy med grilling i lavvo, sølepytter, klatring i trær etc Anonymous poster hash: 8a6ce...48b
sug lut Skrevet 2. januar 2014 #10 Skrevet 2. januar 2014 Nå har jeg funnet frem en stor madrass jeg har lagt på stuen. Ungene har fylt den med puter og dyner, og er nå klare for å hoppe fra sofaen. Kanskje ikke helt pedagogisk korrekt, men etter ti dager inne med syke barn gjør jeg mye for å kunne sitte litt Å, gode minner!
Iiiiik Skrevet 2. januar 2014 #11 Skrevet 2. januar 2014 Planleggingsdag her også, men blir nok en innedag pga feber. Nå har jeg funnet frem en stor madrass jeg har lagt på stuen. Ungene har fylt den med puter og dyner, og er nå klare for å hoppe fra sofaen. Kanskje ikke helt pedagogisk korrekt, men etter ti dager inne med syke barn gjør jeg mye for å kunne sitte litt Ellers skal vi bake horn med ost & skinke. Har også planlagt å ta frem leketeltet deres i løpet av dagen. Oj, har dere hatt en sånn jul, Kira? Så kjipt. God bedring, håper dere er klare for hverdag igjen på mandag. Hoppe fra sofaen til et mykt gulv høres akkurat passe ut i dag. Hos oss er det hverdag. Trøtte småunger i morges, men de gledet seg begge til å ha flere å være sammen med. Førsteklassingen har gledet seg til skole lenge og han skulle gjerne vært på SFO i romjula også. Ungdomsskolejenta har fri et par dager ekstra, er på ferie med faren.
Gjest cd0da Skrevet 2. januar 2014 #12 Skrevet 2. januar 2014 Her er det planleggingsdag så siden jeg jobber 50% for tiden sender jeg ho til bestefaren mens jeg er på jobb
Vicky Pollard Skrevet 2. januar 2014 Forfatter #13 Skrevet 2. januar 2014 Vi er litt lei av å sitte inne, så jeg tror vi skal dra til byen på kafè og en tur på biblioteket (hvis det er åpent?) Lei av å sitte inne?? Har ikke ungene dine uteklær, regntøy? Går dere bare ut og leker eller på tur når det er sol? Stakkars unger dom ikke får utfolde seg ute! Her har barna vært kjempe aktive hele ferien til tross for mye regn. Vært masse på tur i skogen, stranden osv og de har hatt det kjempe gøy med grilling i lavvo, sølepytter, klatring i trær etc Anonymous poster hash: 8a6ce...48b Her på Vestlandet er mye regn så mye at det ikke er mulig å være ute. Og i tillegg til dette har det blåst mye. Det er vanlig med like mye vind her som skaper overskrifter om det blir i Oslo feks. Bare for å presisere at mye regn og vind virkelig er mye regn og vind, ikke som i regn og frisk bris, men øsregn og kuling Om du ymtet på at det bare fins dårlig klær, bor du tydeligvis ikke på Kysten av Vestlandet
Gjest Ingen skal få! Skrevet 2. januar 2014 #14 Skrevet 2. januar 2014 Vi er litt lei av å sitte inne, så jeg tror vi skal dra til byen på kafè og en tur på biblioteket (hvis det er åpent?) Lei av å sitte inne?? Har ikke ungene dine uteklær, regntøy? Går dere bare ut og leker eller på tur når det er sol? Stakkars unger dom ikke får utfolde seg ute! Her har barna vært kjempe aktive hele ferien til tross for mye regn. Vært masse på tur i skogen, stranden osv og de har hatt det kjempe gøy med grilling i lavvo, sølepytter, klatring i trær etc Anonymous poster hash: 8a6ce...48b Vet ikke helt hvor du bor, men her har det vært pøsregn, hagl og massiv vind hele jula. Ikke direkte gøy å være ute i for noen
Ziva Skrevet 2. januar 2014 #15 Skrevet 2. januar 2014 Her startet de på skolen i dag. Så det blir rydding og telefonrunder til diverse politikontorer for å nøste tak i alle være eiendeler som er spredd rundt takket være klåfingra brødgjøker.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #16 Skrevet 2. januar 2014 Vi er litt lei av å sitte inne, så jeg tror vi skal dra til byen på kafè og en tur på biblioteket (hvis det er åpent?) Lei av å sitte inne?? Har ikke ungene dine uteklær, regntøy? Går dere bare ut og leker eller på tur når det er sol? Stakkars unger dom ikke får utfolde seg ute! Her har barna vært kjempe aktive hele ferien til tross for mye regn. Vært masse på tur i skogen, stranden osv og de har hatt det kjempe gøy med grilling i lavvo, sølepytter, klatring i trær etc Anonymous poster hash: 8a6ce...48b Her på Vestlandet er mye regn så mye at det ikke er mulig å være ute. Og i tillegg til dette har det blåst mye. Det er vanlig med like mye vind her som skaper overskrifter om det blir i Oslo feks. Bare for å presisere at mye regn og vind virkelig er mye regn og vind, ikke som i regn og frisk bris, men øsregn og kuling Om du ymtet på at det bare fins dårlig klær, bor du tydeligvis ikke på Kysten av Vestlandet Ahh, takk for oppklaringen! Jeg bor også på vestlandet, og har lurt fælt på om det bare er jeg som er eksepsjonelt pysete. Anonymous poster hash: 7a208...648
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. januar 2014 #17 Skrevet 2. januar 2014 Mannen har kjørt barna på skolen. Jeg sitter i sofaen, fyr i ovnen og ser på tv og er på dib. Har satt en bolledeig
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #18 Skrevet 2. januar 2014 Bor på VeStlandet, vært mye ute i jula tross været. Mest inni skogen. Ikke noe problem, ungene har elsket det!!! Elsker aktive barn. Anonymous poster hash: 8a6ce...48b
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #19 Skrevet 2. januar 2014 Vi er litt lei av å sitte inne, så jeg tror vi skal dra til byen på kafè og en tur på biblioteket (hvis det er åpent?) Lei av å sitte inne?? Har ikke ungene dine uteklær, regntøy? Går dere bare ut og leker eller på tur når det er sol? Stakkars unger dom ikke får utfolde seg ute! Her har barna vært kjempe aktive hele ferien til tross for mye regn. Vært masse på tur i skogen, stranden osv og de har hatt det kjempe gøy med grilling i lavvo, sølepytter, klatring i trær etc Anonymous poster hash: 8a6ce...48b Her på Vestlandet er mye regn så mye at det ikke er mulig å være ute. Og i tillegg til dette har det blåst mye. Det er vanlig med like mye vind her som skaper overskrifter om det blir i Oslo feks. Bare for å presisere at mye regn og vind virkelig er mye regn og vind, ikke som i regn og frisk bris, men øsregn og kuling Om du ymtet på at det bare fins dårlig klær, bor du tydeligvis ikke på Kysten av Vestlandet Ahh, takk for oppklaringen! Jeg bor også på vestlandet, og har lurt fælt på om det bare er jeg som er eksepsjonelt pysete. Anonymous poster hash: 7a208...648 Vi er som regel alltid ute på tur i helger og ferier, uansett vær. Men som de sier her så har den ene stormen avløyst den andre så vi har og vært mye inne i jula. Anonymous poster hash: 4f948...2d8
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #20 Skrevet 2. januar 2014 Ungen vel plassert på skolen Jeg har gått en lang tur i pøsregn , bor på Vestlandet. Tar nå en liten pause, så litt hverdagshusarbeid. Anonymous poster hash: 195f7...23b
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #22 Skrevet 2. januar 2014 Blir å sykle en tur med minsten, eldste er på skolen. Vil også ta en tur å se på salget i en barnebutikk. Anonymous poster hash: 5ad5a...1c9
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #23 Skrevet 2. januar 2014 Planleggingsdag her også, men blir nok en innedag pga feber. Nå har jeg funnet frem en stor madrass jeg har lagt på stuen. Ungene har fylt den med puter og dyner, og er nå klare for å hoppe fra sofaen. Kanskje ikke helt pedagogisk korrekt, men etter ti dager inne med syke barn gjør jeg mye for å kunne sitte litt Ellers skal vi bake horn med ost & skinke. Har også planlagt å ta frem leketeltet deres i løpet av dagen. Hva er det som ikke er pedagogisk korrekt med det? Anonymous poster hash: e7e1b...28a
petite fleur Skrevet 2. januar 2014 #24 Skrevet 2. januar 2014 Vi er litt lei av å sitte inne, så jeg tror vi skal dra til byen på kafè og en tur på biblioteket (hvis det er åpent?) Lei av å sitte inne?? Har ikke ungene dine uteklær, regntøy? Går dere bare ut og leker eller på tur når det er sol? Stakkars unger dom ikke får utfolde seg ute! Her har barna vært kjempe aktive hele ferien til tross for mye regn. Vært masse på tur i skogen, stranden osv og de har hatt det kjempe gøy med grilling i lavvo, sølepytter, klatring i trær etc Anonymous poster hash: 8a6ce...48b I alle dager. Joda, ungene mine har klær til all slags vær, de. Brodder har de derimot ikke, så det skal vi kjøpe i dag. Har vært speilholke hele jula. I tillegg har den ene etter den andre fått omgangssjuka, så da har vi latt ungene få ligge i fred å komme til hektene. Er du like rask å dømme i virkeligheten?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #25 Skrevet 2. januar 2014 Jeg skal holde dem i sjakk, siden jeg er sjuk og mannen bortreist. Så skal vi prøve å komme en tur på butikken og hvis kreftene holder får de bade. I morgen er det barnehage og på lørdag satser jeg på å være frisk slik at de kan aktiviseres på en måte som finner nåde for dibbernes øyne. Anonymous poster hash: 11953...906
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå